ballstretcher

07-02-2012 11:16 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik toch weer iets tegengekomen waarover volgens mij nog geen topic bestaat; de ballstretcher. Mijn huidig (en als het goed is blijvend) lief draagt er eentje. Bijna alle dagen blijkbaar, maar pas nu na 6 maanden weet ik het. Hij heeft hem steeds zorgvuldig afgedaan en opgeborgen omdat-ie bang is dat ik het een afknapper zou vinden... Nu heeft hij hem late zien; het is een dikke stalen ring met twee schroefjes, volgens hem zo'n 700 gram. Deze doet hij dan om zijn zak zodat het zijn ballen omlaag trekt.

Ik weet dat het voor sommige mannen blijkbaar prettig is als er tijdens de seks wat aan de ballen wordt getrokken, maar de hele dag?!?

Hij vertelde me dat hij hem voornamelijk draagt om "low hangers" te "kweken" omdat hij dat geil vindt. (goole images tip: "low hangers").

Nu was het me al eens opgevallen dat het er in zijn kruis wat losjes aan toe gaat :-).

Ik ben nu aan het overwegen of ik bezwaar moet maken of niet; van de

ene kant maakt het me niet zoveel uit, maar ik geloof dat ze van mij ook niet echt nóg "lower" hoeven. Dat het zo'n ouwemannenzak wordt, zeg maar.

Hij geeft zelf aan dat de rek er nu wel zo'n beetje uit is, maar zeker is hij hier niet van. Is er iemand die hier kennis van heeft, of een partner heeft die zo'n ding draagt?

Ik moet hier toch een mening over vormen!
Oh my god. Hoe reageerde je hierop?

Als hij zijn ballen naar beneden wil trekken, moet hij dat weten. Het is zijn feestje. Maar van mij zou het niet hoeven. Heb er eerlijk gezegd over nooit zo over nagedacht wat voor ballen mijn voorkeur hebben.
Ah ja, jij maakt wat mee in bed he!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Huh? "Low hangers" (dat woord is nieuw voor mij) zijn toch helemaal niet mooi?? Nou ja. Niet dat ik er ooit echt bewust mee bezig ben geweest (dat hele zaakje daar vind ik sowieso niet erg... Mooii), maar dat lijkt me niks!
Vroeger dacht je er zo over....

Onderwerp:Het Klokkenspel

liefspook

Profiel

178 berichten

Voeg toe als contact

10-04-2009, 10:29

--------------------------------------------------------------------------------

Nu ik er over nadenk heb ik toch wel een sterke voorkeur voor een duidelijk hángend klokkenspel. Het gebungel suggereert toch wat meer massa dan een strakgetrokken zak!

Daarbij vind ik de ellebogenhuid (kijk maar eens hahaha!) van een strakgetrokken zak niet erg aantrekkelijk. Bij een "hanger" is die huid toch wat gladder!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik als man moet er niet aan denken.

De hele tijd dat geruk aan je ballen , en dan indd een zak krijgen als een ouwe vent...

maar ieder zijn "ding"denk ik :P
..
Fame,

mijn opmerking van 3 jaar geleden onderschrijf ik nog steeds! Een gladde zak vind ik mooier om te zien dan een gerimpelde. Vraag is hier alleen; hoe laag kunnen ballen komen te hangen op langere termijn? Als ze naar zijn knieen toe gaan trekken zal ik daar toch wel bezwaar tegen maken!

Dat daar met een gewicht bewust naartoe wordt gewerkt is nieuw voor mij, zoals ik de afgelopen jaren al veel zaken heb gezien waar ik in eerste instantie bedenkingen bij had. Vervelend vind ik dat niet, anders was ik wel uit een andere vijver gaan vissen!

Toch vind ik het nog altijd leuk om te delen en te horen of hier ervaringen mee zijn.
haha, aparte fascinatie hou je erop na!
quote:hekje schreef op 07 februari 2012 @ 11:38:

haha, aparte fascinatie hou je erop na!

Tja, ik geloof dat ik dat niet kan ontkennen. Nu zou ik geen man willen zijn, maar als ik er een was zou ik geloof ik ook alle mogelijkheden van mijn speelgoed willen kennen!

Dat betekent (zie mijn oude posts) overigens niet dat ik alles leuk vind of alles gewoon. Er zijn soms best dingen die ik vreemd vind en waar ik mijn twijfels bij heb, maar ik heb de afgelopen jaren mijn perceptie van "normaal" wel weten te verleggen.
Zo'n hangzak is niet mooi.

Mooie strakke ballen die lekker hoog liggen vind ik veel aantrekkelijker.

Is mijn mening tenminste hoor.

Met zo'n hanger lijk je wel 80 jaar. Yak!
Zou je niet kunnen helpen weer wat nieuws geleerd. Maar ik ben van mening dat iedereen zelf moet weten wat ie met zijn of haar lichaam doet zolang niemand daar last van heeft.
Ik ben niet geinteresseerd, maar wel altijd nieuwsgierig. Er zullen vast meer van die dingen verkocht zijn dus ik lees graag de ervaringen mee!

Overigens kan ik melden dat er ook vrouwen zijn die het juist leuk vinden dat de boel wat losjes hangt...
quote:liefspook schreef op 07 februari 2012 @ 11:45:

[...]

Tja, ik geloof dat ik dat niet kan ontkennen. Nu zou ik geen man willen zijn, maar als ik er een was zou ik geloof ik ook alle mogelijkheden van mijn speelgoed willen kennen!

Dat betekent (zie mijn oude posts) overigens niet dat ik alles leuk vind of alles gewoon. Er zijn soms best dingen die ik vreemd vind en waar ik mijn twijfels bij heb, maar ik heb de afgelopen jaren mijn perceptie van "normaal" wel weten te verleggen.Ik heb serieus de ballen nooit goed bekeken of beoordeeld, zou niet weten wat vreemd of normaal is eigenlijk.
Voelt je vriend die ballstretcher ook echt "zitten" de hele dag? Speelt misschien dat gevoel ook mee, of is het puur het bereiken van 'n esthetisch doel?

Sommige mensen met piercings in erogene zones vinden het gevoel van die piercing door de dag heen, bij normale alledaagse bezigheden, ook opwindend.

Wat ik me wel afvraag is hoe het zit met de invloed op spermakwaliteit. De reden dat sperma min of meer buiten het lichaam wordt bewaard, is de temperatuur. Mannen die verminderd vruchtbaar zijn wordt wel eens aangeraden om boxershorts te dragen i.p.v. strakke slips, zodat de ballen een wat lagere temperatuur krijgen. Maar als je de ballen min of meer kunstmatig een grotere afstand tot de "kachel" laat krijgen, wordt de temperatuur ook lager lijkt me. Wat zou de invloed daarvan zijn?
Hahaha waar gaat het mis
Tja ieder zijn ding...

Maar voor mij is een hangzak een dealbreaker... Daar knap ik echt op af.

Jakkie...

*heeft alles nu visueel...en trekt heul vies gezicht...
quote:Costello schreef op 07 februari 2012 @ 11:58:

Ik ben niet geinteresseerd, maar wel altijd nieuwsgierig. Er zullen vast meer van die dingen verkocht zijn dus ik lees graag de ervaringen mee!Of is het wellicht iets dat specifiek in nichtenkringen wordt gedragen? Dat daarom niemand op dit forum het kent? Ik zal het eens navragen.
Ik hou helemaaaaaal niet van hangzakken. Doe mij maar een stevige knoedel.....
@Ruby; heb je knoedel al eens gezocht op google images? Of was dit een bewuste verwijzing...
quote:Costello schreef op 07 februari 2012 @ 20:12:

[...]

Of is het wellicht iets dat specifiek in nichtenkringen wordt gedragen? Dat daarom niemand op dit forum het kent? Ik zal het eens navragen.Volgens mij is het vooral BDSM gerelateerd, voor zover ik weet.
Nou, ik heb erop gegoogled hoor, en het eerste wat in me opkomt is 'mannen zijn toch eigenlijk helemaal niet mooi'.
Ha Yazz dat is nu ook mijn eerste gedachte. Toch beroerd geregeld van de natuur; terwijl het zicht op een bloot damesdeel van de gemiddelde man (laat ik voor mezelf praten) af en toe een stamelende idioot kan maken die op slag vergeet dat je doodgaat als je niet ademt worden de meeste vrouwen van het zien van een hangend mannelijk geslacht doorgaans niet warmer dan een voordeelpak vanille-ijs.

Begrijpelijk hoor, begrijp me niet verkeerd! Zo'n bungelende hamster met een stukje elleboogvel eronder is een deerniswekkend gezicht. Dat maakt geen piercing, scheerbeurt, tatoo of ballstretcher goed. Beroerd geregeld dus! Waarom niet een orgaan bedacht dat in ontspannen toestand wat visueel aantrekkelijk is! Ik denk dat ik er eens een leuk gezichtje op teken.
@Costello

Haha nee had nog nooit op "knoedel" gegoogled, was dus geen bewuste verwijzing......
quote:Ruby67 schreef op 08 februari 2012 @ 15:03:

@Costello

Haha nee had nog nooit op "knoedel" gegoogled, was dus geen bewuste verwijzing......Nu wel denk ik? Treffend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven