Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Ron Schoof is een moderator, die het bij zijn banner heeft staan, dat is het plaatje wat altijd bij zijn berichtjes te zien is.....
Heb alles geprobeerd, heb de 2 soorten rozen bij de zaaiknop staan, maar helaas staan beiden op nul. Als ik van ieder 10 krijg, kan ik niet eens vannacht de hele akkers vol zetten. De achterstand wordt zo wel heel groot.
Heb je ook al uitgelogd en dan even wachten...... nog even wachten....en dan opnieuw inloggen???
Hebben er nog meer hier geen rozen???
Ik heb mijn 10x2 rozen. Eindelijk!
Uitloggen had ik al meerdere keren geprobeerd. Ineens stonden ze er, zonder dat ik uitgelogd had.
Heee fijn Azur, en nu maar kweken en kweken en kweken...
Hier ook druk bezig met kweken, kweken en kweken. Straks kunnen alle velden vol staan. Wel per ongeluk met een heel veld kwartakers supermest gegeven met knechten. Tja had ik maar beter op moeten letten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 februari 2012 @ 18:12:

Hier ook druk bezig met kweken, kweken en kweken. Straks kunnen alle velden vol staan. Wel per ongeluk met een heel veld kwartakers supermest gegeven met knechten. Tja had ik maar beter op moeten letten.Oeps......maar dan zijn ze wel snel klaar, moet je maar denken...
Grrrr, de markt doet het niet!
dat is ook zo wiesje. Hier geen problemen op de markt lulu.

Heb trouwens gisteren een CAT kunnen kopen voor 117.000 BD. Degene die erop volgde was 158.000 dus had echt geluk!
Ik kan geen producten aanbieden op de markt en ik heb net ook 3 keer opnieuw moeten inloggen om mijn buuffies hun cadeautje te sturen. De knop 'aanbieden' doet het niet.
Ik had van allebei nog rond de 90 rozen, is wel lekker om mee te beginnen.

Ibi, ik ken dat wel, wil je 1 stal supervoer geven doe je het met de knechten en heeft alles supervoer gehad, ook de stallen die al bijna klaar zijn. Of alle akker bijna klaar op 1 na die je dan supermest wil geven en krijg alles mest, ben je 200 supermest kwijt voor niks, zo zonde.

Ik heb weer WAC met pompoen en de appeltaart met wortelbrood opgegeten.

Als de rozen klaar zijn de gewassen weer aanvullen en dan alles er weer af en de beestjes terug. Kan nu mooi het voer weer aanvullen.

Wat zijn we toch een drukke boertjes
Sorry Bibianne, maar dan klopt er iets niet bij jouw systeem, want bij de knechten zit een veiligheid ingebouwd. Als jouw stallen al gewoon voer hebben, dan pakt de knecht geen supervoer extra, dan klopt er iets niet bij jouw boerderij.

Bij de mest kan het wel, maar bij supervoer, als ze al voer hebben, dan kan dat alleen maar met de hand naar supervoer omgezet worden.
Hoeveel drop-items hebben jullie inmiddels. Ikzelf 103 vind ik niet zo heel slecht eerlijk gezegd.

Rozen gaan lekker wel erg ongelijk allemaal.
Mocht er iemand nog pompoenjam over hebben, dan kijk ik heel lief jouw kant op
Ik kon pas om 19.00 planten.. Echt balen.

Het positieve is dat ik volgende keer eindelijk de vleermuizenlicentie heb.
@ Wiesje:
Graag gedaan Lucifer, morgen weer???

IBI, wat ga jij als een speer zeg, met je flesjes, wauw, ik zit nog onder de 60, maar....we hebben 6 dagen de tijd, toch, moet wel lukken hoor!!!
@Wiesje: als je ze kunt missen graag.
Komt helemaal goed hoor meis
ik heb 57 flesjes

heb mijn hoop gevestigd op morgen vroeg, heb er nu lange gewassen ingezet.

lucifer, zal morgen aan je denken, kan nu niks meer geven.
stand tot nu toe:

2381 witte rozen

1518 roze rozen

118 flesjes

Niet slecht, niet slecht

lucifer, ik weet weer je boerderij naam niet maar als je dat even laat weten krijg je een ppj van me morgen!
Nou zeg, dat is zeker niet slecht, ik denk, dat jij het hardste gaat van ons allemaal hier. Ik ga rustigjes aan dit keer, maar ik wil het wel graag halen, want bij de stekjes had ik wel een eierboom en tig citroenbomen, maar mooi geen melkboom en die wil ik wel heeeel graag, maar ik vermoed, dat dat wel voor alle spelers geldt. En nu ga ik zo de boerderij klaarmaken voor de nacht en morgen er weer flink tegenaan...
wiesje, kan me voorstellen dat je die melkboom wil. Ik ga voornamelijk voor de sticker. Ik weet het je kan er niks mee maar toch wil ik hem hebben,

Zojuist alles binnengehaald en ruim 70 extra flesjes binnen door rode rozen. Nog rond de 3 uur en alle velden met roze rozen kunnen weer naar binnen. Mooi zo.

Op account van neefje is mijn schoonmoeder gierig geweest en geen water gegeven aan de rode rozen dus die zijn nog niet klaar.

lucifer, als het goed is heb je de PPJ.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven