Wie speelt er ook famarama?
woensdag 8 februari 2012 om 18:15
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 februari 2012 @ 18:12:
Hier ook druk bezig met kweken, kweken en kweken. Straks kunnen alle velden vol staan. Wel per ongeluk met een heel veld kwartakers supermest gegeven met knechten. Tja had ik maar beter op moeten letten.Oeps......maar dan zijn ze wel snel klaar, moet je maar denken...
Hier ook druk bezig met kweken, kweken en kweken. Straks kunnen alle velden vol staan. Wel per ongeluk met een heel veld kwartakers supermest gegeven met knechten. Tja had ik maar beter op moeten letten.Oeps......maar dan zijn ze wel snel klaar, moet je maar denken...
woensdag 8 februari 2012 om 18:29
Ik had van allebei nog rond de 90 rozen, is wel lekker om mee te beginnen.
Ibi, ik ken dat wel, wil je 1 stal supervoer geven doe je het met de knechten en heeft alles supervoer gehad, ook de stallen die al bijna klaar zijn. Of alle akker bijna klaar op 1 na die je dan supermest wil geven en krijg alles mest, ben je 200 supermest kwijt voor niks, zo zonde.
Ik heb weer WAC met pompoen en de appeltaart met wortelbrood opgegeten.
Als de rozen klaar zijn de gewassen weer aanvullen en dan alles er weer af en de beestjes terug. Kan nu mooi het voer weer aanvullen.
Wat zijn we toch een drukke boertjes
Ibi, ik ken dat wel, wil je 1 stal supervoer geven doe je het met de knechten en heeft alles supervoer gehad, ook de stallen die al bijna klaar zijn. Of alle akker bijna klaar op 1 na die je dan supermest wil geven en krijg alles mest, ben je 200 supermest kwijt voor niks, zo zonde.
Ik heb weer WAC met pompoen en de appeltaart met wortelbrood opgegeten.
Als de rozen klaar zijn de gewassen weer aanvullen en dan alles er weer af en de beestjes terug. Kan nu mooi het voer weer aanvullen.
Wat zijn we toch een drukke boertjes
woensdag 8 februari 2012 om 19:06
Sorry Bibianne, maar dan klopt er iets niet bij jouw systeem, want bij de knechten zit een veiligheid ingebouwd. Als jouw stallen al gewoon voer hebben, dan pakt de knecht geen supervoer extra, dan klopt er iets niet bij jouw boerderij.
Bij de mest kan het wel, maar bij supervoer, als ze al voer hebben, dan kan dat alleen maar met de hand naar supervoer omgezet worden.
Bij de mest kan het wel, maar bij supervoer, als ze al voer hebben, dan kan dat alleen maar met de hand naar supervoer omgezet worden.
woensdag 8 februari 2012 om 22:52
Nou zeg, dat is zeker niet slecht, ik denk, dat jij het hardste gaat van ons allemaal hier. Ik ga rustigjes aan dit keer, maar ik wil het wel graag halen, want bij de stekjes had ik wel een eierboom en tig citroenbomen, maar mooi geen melkboom en die wil ik wel heeeel graag, maar ik vermoed, dat dat wel voor alle spelers geldt. En nu ga ik zo de boerderij klaarmaken voor de nacht en morgen er weer flink tegenaan...
donderdag 9 februari 2012 om 07:54
wiesje, kan me voorstellen dat je die melkboom wil. Ik ga voornamelijk voor de sticker. Ik weet het je kan er niks mee maar toch wil ik hem hebben,
Zojuist alles binnengehaald en ruim 70 extra flesjes binnen door rode rozen. Nog rond de 3 uur en alle velden met roze rozen kunnen weer naar binnen. Mooi zo.
Op account van neefje is mijn schoonmoeder gierig geweest en geen water gegeven aan de rode rozen dus die zijn nog niet klaar.
lucifer, als het goed is heb je de PPJ.
Zojuist alles binnengehaald en ruim 70 extra flesjes binnen door rode rozen. Nog rond de 3 uur en alle velden met roze rozen kunnen weer naar binnen. Mooi zo.
Op account van neefje is mijn schoonmoeder gierig geweest en geen water gegeven aan de rode rozen dus die zijn nog niet klaar.
lucifer, als het goed is heb je de PPJ.