koude voetjes

08-02-2012 21:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu met dit vriesweer heeft mijn zoontje zulke koude voetjes. Ik wil gevoerde babylaarsjes kopen en heb al leuke gezien, Maar heeft iemand ervaring met aantrekken en aanhouden van babylaarsjes. Ik wil ze natuurlijk niet constant verliezen. Ik heb ze van I-wawa gezien, maar weet niet of deze goed aan blijven.
Wollen sokken....
Is een lekkere warme wikkeldoek niet beter? Ook als hij daar met zijn voetjes en laarsjes inzit zal hij ze niet uit kunnen trekken.
Wollen sokken met zo'n touwtje erdoor. Werkt als een tierelier, zeker met nog een dunner paar sokjes eronder.
Oh ja, zorg dat zijn voetjes warm zijn voordat je ze in de schoentjes/sokken/doek stopt! Dan blijven ze ws langer of de hele tijd warm.
Ja heb hem in een draagdoek dus enkel de voetjes steken uit. Dan is een wikkeldoek niet handig. En met die wollen sokken gaat daar de wind niet doorheen. Dat heb je met leren laarsjes natuurlijk niet
Wij hadden babylegs. Ideaal! Maar met heel koud weer gewoon voetjes onder mijn jas.
Helaas is mijn jas daarvoor te klein, of ik te dik. hihi. maar die babylegs ga ik bekijken
Zit net te kijken bij babylegs, maar degene die ik zie zijn zonder voetjes?
Ik had er gewoon zo'n wintercover overheen, van fleece, heerlijk warm.
Oh die was van didymos oid, en ze hebben ook wollen.
oh dat ziet er wel lekker warm uit zeg. Alleen wel best prijzig.
Dat wel ja, hoewel ik hem op Marktplaats zo weer kwijt was toen ik hem niet meer nodig had.
Dat is ook zo. Zag net op google dat ze zelfs jassen hebben voor draagdoeken. Die zijn helemaal niet te betalen, maar wel geweldig!
Kousenbroek?
Origin Babybooties heeft laarsjes met een touwtje om ze goed dicht te kunnen maken.
Ik heb hem al een maillotje onder zijn broek aan. (dat is toch hetzelfde als een kousenbroek?) maar het gaat vooral om de voetjes.
Zo die zien er inderdaad ook lekker warm uit. Ze lijken wel iets op die van I-wawa. Daar zit trouwens ook elastiek in voor het enkeltje.
quote:noorderzonlicht schreef op 08 februari 2012 @ 21:32:

Ik heb hem al een maillotje onder zijn broek aan. (dat is toch hetzelfde als een kousenbroek?) maar het gaat vooral om de voetjes.En er nog sokken om.En babybotjes,er zijn ook zulke waarbij je wol aan de binnenkant hebt,ze zijn lang en ook voor jongens.

Misschien is dit een idee?Maar ik weet niet of dit goede kwaliteit is,ik weet niet wat voor merk dit is,ik weet niet hoeveel je er aan uit wil geven maar ik denk wel dat er in een goede schoenenwinkel gepaste schoentjes te vinden zijn.
Wow ziet er stoer uit. Als hij straks gaat lopen is dat zeker een optie. Nu vind ik deze nog iets te stijf voor aan zijn voetjes.

Ik bedoel meer zo iets. Maar heb geen idee of het in de draagdoek echt goed blijft zitten.
Die babybotjes zijn trouwens ook erg leuk sennatjuh
slofjes (bootsen) van aapies. Die heb je ook met lekker warm bontje erin, en ze gaan niet heel makkelijk uit, wel makkelijk aan!
Ok ook een goede tip.
Zo iets?

Erg goede kwaliteit,mooi én warm.

Maar zo iets is toch niet warm en gaan snel kapot volgens mij?

Dus je zoekt eerder slofjes?

Maar ik denk dat laarsjes of schoentjes beter en warmer zijn.

Hoe bedoel je in een draagdoek wikkelen?
Wollen sokken over de slofjes wellicht?

Ik heb voor mijn dochter vorige week winterslofjes gehaald, maar zelfs die vind ik wat koud voor buiten:

Maar ze blijven wel goed aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven