koude voetjes
woensdag 8 februari 2012 om 21:09
Nu met dit vriesweer heeft mijn zoontje zulke koude voetjes. Ik wil gevoerde babylaarsjes kopen en heb al leuke gezien, Maar heeft iemand ervaring met aantrekken en aanhouden van babylaarsjes. Ik wil ze natuurlijk niet constant verliezen. Ik heb ze van I-wawa gezien, maar weet niet of deze goed aan blijven.
woensdag 8 februari 2012 om 23:32
Over jassen speciaal voor dragers (en als je zelf een beetje naaitechnisch aangelegd bent).....
Neem een fijn fleecevest van jezelf, zoek hierbij in een winkel met stoffen/naaispullen of op de lapjesmarkt een passende rits, die precies past op de rits van je vest. Koop daarnaast een prettig extra stuk fleece, en knip hieruit een trapezevormig stuk (van onderen smaller, van boven breder, en met dezelfde hoogte als het voorpand van je vest). Naai hieraan de nieuwe ritsstukken, nog even zomen, en gebruik dit geheel als inzetstuk voor je eigen fleecevest. Voila!
Neem een fijn fleecevest van jezelf, zoek hierbij in een winkel met stoffen/naaispullen of op de lapjesmarkt een passende rits, die precies past op de rits van je vest. Koop daarnaast een prettig extra stuk fleece, en knip hieruit een trapezevormig stuk (van onderen smaller, van boven breder, en met dezelfde hoogte als het voorpand van je vest). Naai hieraan de nieuwe ritsstukken, nog even zomen, en gebruik dit geheel als inzetstuk voor je eigen fleecevest. Voila!
donderdag 9 februari 2012 om 09:52