Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Herkenbaar hoor, Rozalia. Als de jacht voorbij is, is de interesse soms ook een ietsje geluwd. Je hebt gelijk dat je aan de bel getrokken hebt, een week niks laten horen is niet oké, nu weet ik niet wat jullie afgesproken hebben hierover maar 3 mails van jouw kant en niks van hem is niet leuk, dan zou ik denken dat ik afgedankt ben ofzo.

Hmm, ik mag volgende week weer een nachtje logeren. Lekker.. daarna zien we elkaar een poosje niet, hij gaat even naar het buitenland..maar komt vanzelf weer terug!
Rozalia, ik zou dat ook niet tof vinden, 3 berichtjes en dan niets terughoren. Even laten weten dat je het druk hebt lijkt me niet teveel gevraagd en kost per sms zo'n 20 seconden lijkt me.

Hier is het trouwens eerder andersom, de communicatieproblemen lijken helemaal opgelost en nr2 doet méér moeite nu dan in het begin.

Jij hebt deze nr2 toch ook al een jaar Rozalia?

Rooss, een nachtje uit logeren klinkt hemels Jaloers!

Hier alles wel in orde. Blijf het toch lastig vinden nr2 naar zijn eigen plekje terug te dringen
even verwijderd
Wat heerlijk om al jullie verhalen te lezen! Wat een feest van herkenning!!!

Verwachtingen zijn f***. Mijn N2 is niet erg flexibel maar ik kan soms makkelijker wat schuiven om wat tijd vrij te maken. We 'zien' elkaar daardoor heel regelmatig even een half uurtje tussendoor. Daarnaast sms'en we ons suf. Ik krijg geen genoeg van hem en wordt gretiger na elke ontmoeting. Ik wil echter niet gaan claimen en moet mezelf telkens weer met beide benen op de grond zetten.

Twee keer hadden we bijna een sexdate die op t laatste moment door begrijpelijke omstandigheden gecanceled werd....verschrikkelijk!! Wat een frustratie en teleurstelling!! Het is part of the game probeer ik dan maar te denken. Heel binnenkort hebben we weer een date, een avond uit samen en wellicht.....hopelijk....damn...ik hou het niet meer!! De seksuele spanning tussen ons is belachelijk en lijkt alleen maar toe te nemen. Buiten wat 'hand en span diensten' is het nog niet tot het echte werk gekomen. Ik ben benieuwd waar de spierpijn zich bij mij gaat manifesteren! :-)
Herfstig, bij mij duurt het meestal een dag of 3 voor nr 2 terug naar zijn plek gedirigeerd is, net lang genoeg!

Aphrodite, toch heeft het ook wel wat hè, die seksuele spanning maar eea nog niet in praktijk kunnen brengen. Ik ken het niet zo, bij mij was het meestal meteen van dik hout en planken. Geniet dus nog maar even van deze fase.. straks weet je wat je mist!
Aphrodite, dat klinkt heerlijk spannend Des te lastiger als je elkaar regelmatig ziet, ik weet er alles van

Rooss, hij zit ook wel weer aardig op z'n plek hoor, maar soms moet ik even oppassen dat ik niet tevéél wegdroom

Overigens hier niet zo van dik hout en planken, misschien nog teveel een groentje ook maar ik vond het hele voorafgaande spel eigenlijk minstens zo spannend en leuk en lekker dan de daadwerkelijke seks
Moeilijk hè, Herfstig, om niet weg te dromen! Nog moeilijker door de toch wel regelmatige contacten waardoor er maar weinig landingsmomenten zijn. Tja, de weekenden ....

Ik denk dat het inderdaad dat het de belofte van wat er zou kunnen gebeuren is die de spanning flink opvoert. Dat spel is fantastisch en aanbevelenswaardig!! Vermoeiend ook overigens....;-)

Rooss - ik ben jaloers op je: Een hele nacht logeren!! Klinkt helemaal goed!
Tja, went snel hoor... ik logeer meestal bij mijn minnaars, ik zou het nu eigenlijk gek vinden om niét te blijven slapen. Meestal koken ze voor me, eten we samen en slapen we samen. Heerlijk luxe! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nu voor single lovers kies. Dat vind ik zwaar relaxed en het is beter voor mijn gemoedsrust omdat ik niemand tot vreemdgaan drijf
Lijkt me ook veel relaxter eigenlijk. Ik hoop ooit nog eens iets dergelijks tegen het lijf te lopen Nu is het vooral daten op onwaarschijnlijk onsexy tijdstippen, en altijd te weinig tijd Samen eten, en een hele avond/nacht hebben klinkt echt vrij hemels eigenlijk.
Z'n vrouw ziet me al aankomen! Ik denk dat ik met een rechtse hoek het bed uitgebonjourd wordt! Hahahaha! Nee, dat slapen zit er nog niet in. Er zijn in de toekomst wellicht wat mogelijkheden....Gelukkig hebben we aardig wat andere quality momenten ter beschikking.
Ja dat dacht ik dus ook. Hij is nu weer een en al aandacht dus: vooruit, vergeven. Maandag: valentijndate!
Wellicht een hele dom vraag maar hoe komen jullie je N.2 tegen ? via datesite ? werk ? anders ?

Voor degene die het via datesite doen, ben ik heel benieuwd wat jullie ervaring is...
oh ja ! en heb de laatste 2 pagina gelezen, vind zo interessant jullie ervaring over de jacht en daarna iets meer... dat heb ik ook gehad, Mijn N.2 was zo actief, ik had hem weggestuurd omdat hij toen duidelijk zei dat hij wat voelde maar niet verder durfde te gaan. En hij kwam 20 mns na terug met een mail zo van " ja ik wil hje zien en nee natuurlijk wil ik je niet kwijt bla bla..." tot het moment dat de eerste keer geweest is. Daarna was ik degene die hing en hij had ineens minder tijd,hij ging niet meteen reageren etc... helemaal herkenbaar wat jullie zeggen !

Verder ben mijn verhaal met N.2 aan het verwerken. Het voelt steeds beter omdat ik beter begrijp wat er allemaal aan de hand was. Eerlijk zeggen ben ik ook van de jacht, ik hou er ontzettend veel van alleen daarna ga ik ook snel wat meer voelen en dat is moeilijk...door jullie te lezen, worden dingen in mijn verhaal steeds helderer dus jullie helpen me heel erg veel !!!!!!!! Bedankt !
Even een update van mijn kant: nr 2 staat in dubio. Heeft veel dingen aan z'n hoofd, en kan 'mij' er eigenlijk niet bij hebben.

Snap ik, en dat respecteer ik ook.

Maar punt is dat hij zich steeds na een paar dagen weer bedenkt.

Tot nu toe hebben we dus 1 x (heel korte, maar heel lekkere) sex gehad, daarna elkaar nog wel een paar keer gezien, en veel sms en mail contact.

Maandag heel veel contact gehad, en dinsdag wilde hij me weer 'on hold' zetten.

Ben toen heel boos geworden, en hem verteld dat ik geen stuk speelgoed ben.

Ik wacht maar af dus, hoe dit verder gaat lopen...
quote:lullaby schreef op 09 februari 2012 @ 11:53:

Wellicht een hele dom vraag maar hoe komen jullie je N.2 tegen ? via datesite ? werk ? anders ?

Voor degene die het via datesite doen, ben ik heel benieuwd wat jullie ervaring is...Ik liep die van mij tegen het lijf, gewoon in het echt, in een vrij zakelijke omgeving. Dat was een kwestie van elkaar aankijken en het was raak.
Maar Engeltje, jij laat het ook toe dat hij zich steeds bedenkt. Want hij kan je er niet bij hebben, maar als hij zich bedenkt en het even wél kan dan lukt het hem ook. Op zich niet erg, als jij dat ook ok vindt, maar jij lijkt wel meer verwachtingen van hem te hebben.
Klopt herfstig. Ik heb dat 2 x toegestaan. Maar nu dus niet meer.

En ik weet wat er bij hem aan de hand is, en dat is ernstig genoeg, dus op zich begrijp ik 'm wel. Maar ik laat me zo niet meer 'gebruiken'.

Hij is nu in het buitenland voor werk, mailt me wel.
quote:lullaby schreef op 09 februari 2012 @ 11:53:

Voor degene die het via datesite doen, ben ik heel benieuwd wat jullie ervaring is...M'n eerste nr. 2 via werk, m'n tweede in het OV.
quote:herfstig schreef op 09 februari 2012 @ 12:29:

[...]

Ik liep die van mij tegen het lijf, gewoon in het echt, in een vrij zakelijke omgeving. Dat was een kwestie van elkaar aankijken en het was raak.hummm.... laat me denken aan mijn eigen verhaal met N.2. Ik baal ervan dat ik geen contact mee heb, emotie was zo groot met hem, zo'n enorme klik ! Soms denk ik dat ik zoiets nooit meer zal beleven... je hebt heel veel geluk herfstig, geniet ervan !!!!!
Overmorgen op stap met N2! Duurt veeeeel te lang....ik sta op springen en zodra ik de kans krijg laat ik niets van 'm heel!

(mijn smilies werken niet....hoe kan dat? )

N1 Maakt zich enigszins zorgen want hij weet dat we uitgaan en het is moeilijk om hem ervan te overtuigen dat ik hem niet zal verlaten. Wat ook defenitely niet de bedoeling is. Ik ben dol op mijn vriend. Ik kan me goed voorstellen hoe onzeker hij zich moet voelen en het maakt dat ik me bij tijd en wijle erg egoïstisch voel omdat ik willens en wetens helemaal voor mijn eigen plezier en bevrediging ga.

"Respect" is dat jezelf inhouden omwille van de angst van de ander of is dat de ander kunnen loslaten wetende dat de relatie goed zit en dat de ander die speelruimte nodig heeft?

Het houdt me erg bezig.....
mmmm....smilies werken dus blijkbaar wel. :-)

Ben een nono...sorry.
quote:stewardess schreef op 09 december 2011 @ 10:32:

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Ik dacht dat ik het niet kon, niet leuk vond in elk geval. Ik kan het wel, mis wel een stukje diepgang maar geniet ook van de gevoelsrust die dat met zich meebrengt. Alleen... FwB kan het niet! Hij heeft me net toevertrouwd dat hij zijn hartje aardig verloren is, denkt (veel te) veel aan me en laat zijn dagelijkse doen erdoor beïnvloeden. Kut! Even een pas op de plaats maar. En mocht dat niet helpen dan moet er een streep onder. Balen maar het is wat het is.

Engeltje: het enige dat jij kunt doen is je grens aangeven. Vind je het oké dat hij zich steeds lijkt te bedenken? Prima. Vind je het niet oké, word je er onzeker, boos, verdrietig van? Dan is het misschien aan jou de knoop door te hakken.

Aphrodite: "Respect" is dat jezelf inhouden omwille van de angst van de ander of is dat de ander kunnen loslaten wetende dat de relatie goed zit en dat de ander die speelruimte nodig heeft?

Heel herkenbaar. In mijn optiek ligt de waarheid in het midden, zoeken naar de gulden middenweg. Het eerste deel van de quote is van toepassing op je vriend, het tweede deel op jou. Nu is het zo dat hier geen tussenweg in te vinden is, je gaat uit en dat doe je helemaal, niet half. Heb je hem gevraagd wat hij nodig heeft om het makkelijker te maken?

(zo heb ik zeb de eerste date gevraagd of hij naar huis wilde komen ipv blijven slapen, dat maakte het voor mij makkelijker te behappen).
Oh jee, Rooss, dat was dus waarom hij belde?

Wat maakt eigenlijk dat je het nu wél kunt en eerst niet? Ligt dat aan FwB of ligt dat aan jouw houding?

En wat is je definitie van verliefd zijn? Dat vind ik ook nog wel een belangrijke.

Waarom trap jij op de rem als hij gevoelens voor je heeft? Niet dat ik daar een oordeel over heb, maar ik ben wel benieuwd naar de reden. Ik vind het zelf ook ontzettend ingewikkelde materie allemaal.

Wat maakt wel of niet verliefd zijn voor verschil voor jou, qua diepgang?
quote:aphrodite schreef op 09 februari 2012 @ 13:30:

N1 Maakt zich enigszins zorgen want hij weet dat we uitgaan en het is moeilijk om hem ervan te overtuigen dat ik hem niet zal verlaten. Wat ook defenitely niet de bedoeling is. Ik ben dol op mijn vriend. Ik kan me goed voorstellen hoe onzeker hij zich moet voelen en het maakt dat ik me bij tijd en wijle erg egoïstisch voel omdat ik willens en wetens helemaal voor mijn eigen plezier en bevrediging ga.

"Respect" is dat jezelf inhouden omwille van de angst van de ander of is dat de ander kunnen loslaten wetende dat de relatie goed zit en dat de ander die speelruimte nodig heeft?

..

Die is ook lastig. Want je wilt aan ieders behoefte voldoen, aan die van jezelf, van minnaar maar ook aan die van partner. Ik lees hier net een boek over, en daarin staat dat je in principe het tempo aanhoudt van de langzaamste, dus degene die er de meeste moeite mee heeft. Tenzij diegene eigenlijk niet openstaat voor verandering en de boel tegenhoudt door het te vertragen, dan mag je nét iets sneller gaan dan de langzaamste.

Hier ben ik ook vréselijk de mist mee ingegaan en soms nog wel, want het is ontzettend lastig. Daarbij verschilt het per persoon. Ik heb met hele andere dingen moeite dan waar nr1 moeite mee heeft bij mij.
Herfstig, ik trap niet op de rem, dat doet hij zelf al ben ik het er wel mee eens. Even een stukje afstand, even kijken wat het met hem doet als we iets minder contact hebben en elkaar éven niet zien. Kijken of ik wat "zak" in zijn hoofd en hart zeg maar. Nou ja, ik hoop dat je me snapt.

Dat ik het nu wel "kan" heeft te maken met ons. We passen niet bij elkaar, wel op dit niveau, geen niveau dieper. Tenminste, dat vind ik. Ik geniet van het samenzijn, de klets, de knuffels en de seks maar ik voel géén verliefdheid.

Op het moment dat ik wél verliefdheid voel, merk ik dat in alles. De seks is intenser, het contact vuriger en het geeft met nog meer het gevoel dat ik echt leef. Aan de andere kant vraagt het vreselijk veel van me, kleurt het mijn dag en beïnvoeldt het me enorm, dat stukje kan ik missen als kiespijn. Mijn gemis ligt in het intense.

Ik denk dat zijn definitie (de mijne maakt niet zoveel uit want dat speelt nu niet) van verliefdheid is: de hele dag aan iemand denken, weten dat diegene alles heeft dat je graag in een relatie ziet en er dus eigenlijk een "echte" relatie mee willen.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, vind het nog best lastig om dit goed op papier te zetten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven