Minnaar deel 15
vrijdag 9 december 2011 om 10:32
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

dinsdag 7 februari 2012 om 11:58
Oh grappig, ik ben juist beter in boze mailtjes. Laat mij maar stoom afblazen. Mag ie daarna even bellen om sorry te zeggen. Als dat per telefoon moet, gaat ie allemaal excuses enzo verzinnen en kan ik mijn verhaal nog niet kwijt
Ik land trouwens het liefst alleen. Even in mijn eigen coconnetje, wil daar ook liever niks over delen, hoogstens met degene met wie de date was. Het was mijn feestje en mijn afterparty, zoiets.
Ik land trouwens het liefst alleen. Even in mijn eigen coconnetje, wil daar ook liever niks over delen, hoogstens met degene met wie de date was. Het was mijn feestje en mijn afterparty, zoiets.

dinsdag 7 februari 2012 om 12:04
Oh, boze mails sturen is ook níet handig. Maar aangezien het voor mij zo'n 13 jaar geleden was dat ik voor het laatst in een dergelijke situatie met een man heb gezeten (en dat is mijn huidige nr1 en toen was ik nog een puber) moest ik alle do's en don'ts weer even doornemen Inmiddels ben ik daar wel achter. En de situatie is nu zo rustig dat het ook niet 'hoeft'.
Sweetinez, tegen 'geen tijd' kan ik ook niet heel goed. Maar ik snap ook weer wel dat je geen uitgebreide sms sessies kunt hebben als je vrouw naast je op de bank zit.
Sweetinez, tegen 'geen tijd' kan ik ook niet heel goed. Maar ik snap ook weer wel dat je geen uitgebreide sms sessies kunt hebben als je vrouw naast je op de bank zit.

dinsdag 7 februari 2012 om 12:33
Inez, ik denk dat het ook heel erg afhangt van de "buiten het seksgedoe relatie" die je met elkaar hebt. Als ik 1 van deze mannen een zeer boze mail zou sturen zouden ze zich allebei het rambam schrikken, denk ik. Natuurlijk ken ik ze ook gewoon nog niet zo goed, dat scheelt ook. Dan is even bellen nét even handiger, niet dat het vaak voorkomt hoor. FwB belt meestal gewoon voor de leuk, omdat hij even zijn verhaal kwijt wil of even contact wil maken.
Herfstig.. verkering dan maar??
Herfstig.. verkering dan maar??

dinsdag 7 februari 2012 om 12:42
quote:herfstig schreef op 07 februari 2012 @ 12:38:
Verkering? Neuken!
Zeg, je maakt me aan het blozen, boefje!
Hmm, intuïtie klopte wel een beetje.. FwB gaat even niet zo lekker, vanavond belt hij even.
Ik ken het wel hoor, herfstig, bellen kan heel stroef lopen, dat je echt met zo`n onbevredigend gevoel de hoorn erop legt. Ligt er ook enorm aan waar hij is (zeker als hij vreemdgaat) en gehoord kan worden. Bellen kan ook zeer leuke vormen aannemen!
Verkering? Neuken!
Zeg, je maakt me aan het blozen, boefje!
Hmm, intuïtie klopte wel een beetje.. FwB gaat even niet zo lekker, vanavond belt hij even.
Ik ken het wel hoor, herfstig, bellen kan heel stroef lopen, dat je echt met zo`n onbevredigend gevoel de hoorn erop legt. Ligt er ook enorm aan waar hij is (zeker als hij vreemdgaat) en gehoord kan worden. Bellen kan ook zeer leuke vormen aannemen!

dinsdag 7 februari 2012 om 12:46
Haha, dat is dan wel weer schattig dat blozen En ik geloof er niets van
Ah, FwB wil even zijn verhaal kwijt dus? Bellen is gewoon niet mijn favoriete medium met vriendje, ook inderdaad omdat het vaak niet rustig kan. Overigens vind ik sms enzo ook alleen geschikt voor korte luchtige dingen en niet voor serieuze zaken. Ik praat toch het liefst gewoon irl, houding en toon zegt zóveel, zeker als je elkaar nog niet door en door kent is al het andere contact lastig te interpreteren.
Oh, en volgende week misschien toch weer een date
Ah, FwB wil even zijn verhaal kwijt dus? Bellen is gewoon niet mijn favoriete medium met vriendje, ook inderdaad omdat het vaak niet rustig kan. Overigens vind ik sms enzo ook alleen geschikt voor korte luchtige dingen en niet voor serieuze zaken. Ik praat toch het liefst gewoon irl, houding en toon zegt zóveel, zeker als je elkaar nog niet door en door kent is al het andere contact lastig te interpreteren.

dinsdag 7 februari 2012 om 13:50
quote:zeb knipt, bewerkt en plakt op 07 februari 2012 @ 13:50:
Haha, dat is dan wel weer schattig dat blozen En ik geloof je
Haha, dat is dan wel weer schattig dat blozen En ik geloof je

dinsdag 7 februari 2012 om 17:05
Zoooooo, daar ben ik weer. Gelukkig even een klein uurtje alleen thuis, om weer even normaal te worden. Heerlijke date gehad, met maar 1 minpunt: de volgende meet is pas over een hele lange tijd (we weten nog niet wanneer), en vast niet zo lang als vandaag...
Nog heel eventjes nagenieten, en dan maar weer koken en gewoon doen en zo, pfff...
Nog heel eventjes nagenieten, en dan maar weer koken en gewoon doen en zo, pfff...

dinsdag 7 februari 2012 om 19:04
Dus het was zoals je hoopte Vain. Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd. Woont hij ver weg, dat een date er even niet in zit? Een poosje geleden hadden we het hier over communicatie probleempjes en ik herkende het niet tot nu. Ik kreeg een week geleden mijn laatste mail van hem en na 3 berichten van mijn kant, in 1 week, zonder respons ben ik even boos geworden. Gelijk bellen met excuus. Vrij slap excuus vond ik, maar ik herkende nu sommige verhalen van jullie wel. Wordt hij lakser/ gemakkelijker nu de buit binnen is en het jagen voorbij? Wel nieuwe date gepland voor Valentijn! Laat ik hem de kans om alles dubbel en dwars goed te maken...

dinsdag 7 februari 2012 om 19:37
Ja Rozalia, hij woont ver weg, en ik ga binnenkort op vakantie, en daarna heb ik het even heel druk op mijn werk, ik kan nu nog niet overzien hoe het dan gaat lopen allemaal...
Hmm Rozalia, proef ik mixed feelings? Er zijn mannen die het vooral om het jagen doen geloof ik, maar zo zijn ze niet allemaal toch?
Wel een aardige discussie overigens, over mail, telefoon, sms, etc. Ik ben voor een chat als bellen even niet kan, per sms/whatsapp of mail vind ik het moeilijker om over lastige dingen te praten.
Hmm Rozalia, proef ik mixed feelings? Er zijn mannen die het vooral om het jagen doen geloof ik, maar zo zijn ze niet allemaal toch?
Wel een aardige discussie overigens, over mail, telefoon, sms, etc. Ik ben voor een chat als bellen even niet kan, per sms/whatsapp of mail vind ik het moeilijker om over lastige dingen te praten.