Sparta pick up

06-03-2008 19:42 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie ervaringen met de Sparta pick up? Ik ben van plan er een aan te schaffen.
Ik ben AJAX supporter, dus helaas geen tips.

*oke, heel flauw
Blij dat je er om kan lachen
Pick up truck?

Of bedoel je een platenspeler?

Misschien even een foto plaatsen of wat meer info geven alvast bedankt
Mijn ervaring is tot nu toe super!

(alleen de bel roest snel..maar wel een ding dong bel!!)

Ik zet hem wel bijna altijd binnen trouwens...

Stuurslot vind ik superhandig...als je iets voorop wilt meenemen knakt je stuur niet om...

Ik heb hem nog niet zo lang trouwens...

Ik wilde zelf eigenlijk graag een kronan.. daar wel wat negatievere verhalen over gehoord, maar ik moest en zou een kronan!

Nu werd kronan niet meer gemaakt voor nederland ofzo, en ik was bang, dat wanneer er over een paar jaar een nieuw onderdeel nodig zou zijn daar moeilijk aan te komen is.. ik woon ook in een enorm gat... en heb als hobby ook nog olditmer bromfietsen... voor onderdelen daarvan moet ik al heel veel moeite doen, en daar had ik voor mn fiets geen zin in...

toen kwam ik dus uit bij de sparta..

Ok toch nog een minpuntje: er zit geen bagagedrager standaard bij... maar die wilde ik wel..geen probleem, die kon ik erbij bestellen! helaas hadden ze een partij andere kleur bagagedragers overgespoten in oranje (mijne is oranje)

maar dat was maar 1 laag... dus kleurverschil en donkere plekken..de derde bagagedrager ben ik maar mee accoord gegaan.. (die was wel redelijk gespoten maar nog geen tien)

Nu moest ik laatst achterop op mn eigen fiets(vriend weigert pertinent bij mij achterop te springen).. en toen kwam ik er dus achter dat dat eigenlijk niet gaat! bagagedrager is veel te kort!! dus als je regelmatig mensen achterop wilt vervoeren, word dat lastig!

Ik vind het verder geen probleem...

Zat ook best te twijfelen..want de oranje fiets is alleen leverbaar met achteruittraprem en zonder versnellingen, maar hij fietst heerlijk!! (Als ik me niet vergis heeft de zwarte variant die opties wel) Maar ik wilde persé een oranje... (iedere gek z'n gebrek...) Hij bevalt prima!!

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel ;)

Voor iedereen die niet weet wat voor fiets het is..nog even een plaatje

Ben trouwens nog op zoek naar goede kwaliteit fietstassen met delftsblauw motief...iemand????
Bedankt voor je reactie.

Heb hem vandaag besteld, na wat navraag onder bekenden. Eigenlijk geen negatieve verhalen gehoord, dus ik durf het aan

Ik heb een zarte besteld, met 3 versnellingen en handremmen. Ik heb er ook een bagagedrager, jasbeschermers, bruine leren handvatten en een heel gaaf bruin zadel met bloem erop bij besteld. Heb hem dus helemaal naar mijn smaak gemaakt.

Kan hem dinsdag ophalen! Heb er erg veel zin in. Vind hem echt helemaal te gek !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven