Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Nee dat hoeft niet,maar ik heb mijn medegezinsleden nogal verwend(lees verpest).

Enne..ze doen het anders en dat is natuurlijk niet zo goed als ik het doe (ahum zegt de controlefreak).

Ja dat kan ik mij heel goed voorstellen dat je daar zenuwachtig van werd.

Ik draag ook grote geheimen met mij mee,die ik zelfs in therapie niet uit mijn strot gewurgd krijg.

Dus wow meid,ik vind het echt heel moedig,en hoop dat deze stap je ook iets positiefs oplevert want dat verdient het.
Ik vind het wel fijn dat ik dat stukje van je mocht lezen. zo hoef je hier niet al teveel woorden te gebruiken als je je rot voelt,weet ik een beetje de achtergrond.

En voor jou mischien ook fijn.
Mijn vriend heeft overigens ook het contact met zijn vader verbroken. maar zijn verhaal is mij ook nog niet helemaal duidelijk.

Behalve dat het aan een dood paard trekken was.
hahaha die verrekte controooole ook

die geheimen kun je misschien wel voor jezelf opschrijven?? weet niet hoor ik zeg maar wat...

Het helpt mij nu al.....ik heb gehuild!!!!!! Enorm....dat dat zo veel met je kan doen.....meedeleven een knuffel van vreemden.....en wijze woorden natuurlijk.

Ook merk ik dat het een deel van mij is war eruit wil/ moet.....ik verzwijg het bijna altijd.....vertel het niet snel...terwijl het tochj een wezelijk deel van mij is. (En het veel verklaart waarom ik soms moeilte heb met bepaalde dingen).Ik ben hetr zat om dat te verzwijgen het mooier te maken of af te zwakken...maar je gaat het natuurlijk ook niet van de daken schreeuwen....dus doe ik het hier
Ook kunnen mensen je willen redden , je zielig vinden....dat wil ik niet want daar kan ik niets mee....voel ik me nog kleiner
Wat fijn om te lezen dat het je al wat heeft geholpen.

Ik ken het wel dat je soms het gevoel hebt dat je het eruit wil schreeuwen. bij mij verklaart het ook een hoop.

Maar tot nu toe vind ik het voldoende dat ik dat zelf weet.

Het deel van mijn vader is overigens niet hetgeen waar ik echt veel moeite mee heb omdat dat uiteindelijk maar een jaar of twee heeft geduurd.Maar wat jij schrijft heb ik ook een deel van mijn jeugd mee gemaakt(mijn vader had een kwade dronk).

Het andere blijft mijn geheim,omdat ik, als ik daar mee naar voren kom, heel veel over hoop haal.

maar soms....zit het echt onder mijn huid.

Daarom,vind ik je oprecht hèèl dapper,want het is een enorme stap,al is het op het forum.
Ja daar schiet je idd niets mee op,dat mensen je ineens anders zien,en daar mischien niet mee weten om te gaan.

En je bent nog steeds claire.
Rook mijn laatste sigaretje(bah nu ik mij beter voel rook ik gelijk meer en ik wil echt stoppen)

Morgen naar het ggz, moet dus op tijd uit bed.
meid.....ik vond mezelf ook het zwarte schaap toen ik het contact verbrook.....hield ook rekeningh met anderen. Ik dacht; schuur ik weer die oude wonden open...Maar als je zelf verder wil komen kan het soms niet anders....

zolang je er niet over wilt praten hoeft dat ook niet. Maar schaam je niet...weet dat jij geen schuld hebt...Jij bent er niet verantwoordelijk voor!

weetje hoe meer ik van mezelf begin te houden hoe meer ik ook zo kan denken......dat ik kwaad kan worden op mensen die Mij verdriet doen of gedaan hebben.
ik steek er ook nog een op....ik paf lekker met je mee hahaha
Ben idd wel zover dat ik mijzelf geen schuld geef,en dat helpt al enorm.

En soms kan het niet anders.

Maar voor nu is het beter voor mij.

Contact verbreken is in mijn geval niet aan de orde.

Jij zit wat dat betreft wel in een andere situatie. Meid je mag trots zijn hoor dat je hebt gekozen voor wat goed is voor jou.

Maar ik begrijp echt dat het op dat moment mischien niet een zo voelde.

Toch is het vooruitgang voor je en dat is goed.
Gezellie!.

En dan ga ik slapen,want ik merk echt wel dat ik veel fitter ben als ik eerder naar bed ga.

hoewel ik het gevoel had dat ik deze nacht amper heb geslapen,toch kon ik met gemak om 11.00 onder de douche stappen,en dat is wel heel fijn!
ja stapje voor stapje gaat het toch wel weer vooruit gelukkig ( al dacht ik daar laatst totaal anders over).

Maar je gaat morgen naar het ggz....sterkte....ik hoop dat je er veel aan hebt....dat je goede steun hebt....en goede hulp.

Heb je je peuk al op?
quote:iry schreef op 07 maart 2008 @ 02:16:

Gezellie!.

En dan ga ik slapen,want ik merk echt wel dat ik veel fitter ben als ik eerder naar bed ga.

hoewel ik het gevoel had dat ik deze nacht amper heb geslapen,toch kon ik met gemak om 11.00 onder de douche stappen,en dat is wel heel fijn!ja dat is ook zo! nogmaals errug verstandig hahaha ik denk dat ik ook zo ga want ik ben toch ook wel erg moe na dit alles....
bijna,en dan hup naar boven,moet er op tijd uit(nou ja, 10.00,haha)

heb er eigenlijk niet veel aan het ggz,maarja.
Nou maar dat slurpt ook energie hoor zo'n verhaal doen.

Is heel goed dat je ook uitrust.
niet? ai das minder.....kun je niet een andere therapeut oid vragen?
Haha,het is ook raar om te denken dat je net zo fit bent als je om 5.00 naar bed gaat! as if..
haha ja das dus....in peutentaal: een gedachtenkronkel haha daar bestaan er erg veel van
weet niet,daar denk ik weleens aan.

Maar zit hier nadat ik de eetstoornisgroep uitgeknikkerd ben al 4 jaar vast geroest.
een gedachtefout,haha!
Ja heul veul,poe hee!
Nou,sigaretje is op,geen excuus meer,ik moet naar mijn bedje.

Truste claire,hoop dat je koppie ook tot rust kan komen.
moeilijk....

ja daar bestaan er heul veul van...ombuigen moet je ze!!! hahaha

Trusten....en beterschap!!!
aloha.

anybody hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven