Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Dat klinkt goed Bo. Wij hadden gebakken aardappeltjes met doperwtjes en zuur vlees, ik dacht zelf dat het van rundvlees was, maar bij de eerste hap proefde ik al meteen paardenvlees. Getver, dat vind ik zo vies. De honden vonden het wel heerlijk. Ze hadden hun bak heel snel leeg.

Ja het was ook gezellig op de hosmiddag, alleen zakte mijn lange rok steeds af. Dacht dat ik het wel kon redden met de band een paar keer omslaan, maar hij is echt veel te wijd. Brak bijna mijn nek een paar keer. Ze konden me nog net opvangen toen ik bijna van een bank viel omdat ik erop ging staan.

Ik heb nog steeds het liedje van kabouter Plop in mijn hoofd.

Draai een keer in het rond

stamp met je voeten op de grond

Steek je armen in de lucht

Ga nu zitten met een zucht

Draai nu rond als een gans

Dat is de kabouterdans.

Pfft heb heel wat als een gans rondgedarteld. en die kleintjes hadden de grootste lol.
Lekker, Duub!!!! Curry, heerlijk :-) Ik denk dat ik volgende week weer normaal kan eten, het gaat nu elke dag wat beter.

Veel lekkere recepten uit je kookboek geprobeerd de afgelopen tijd, lekker vooral die mousses en soepen.

Zoeb, ieuw, ik lust ook geen paardenvlees, maar gelukkig zijn er dan de honden die je van je volle bord afhelpen

Dat liedje van Kabouter Plop, hahaha, ik zie je al voor me, rondwaggelend als een gans, briljant!

Leuk om zo'n middag met kinderen door te brengen; ik word gewoon vrolijk als ik je lees :-)

Ro is hartstikke moe; we gaan er geen latertje van maken vandaag denk ik!
Wat fijn dat je het kookboek gebruikt!

Mijn chapati's zijn mislukt, daar kan ik erg chagrijnig van worden Het lamsvlees is gelukkig zalig!
Ga in therapie!
Wij hadden een snelle pizza, ik had geen zin meer om na mijn werk nog te koken. Allemaal lekker slapen! welterusten tot morgen
Goedemorgen!

Even een snel berichtje, want het is Ro's verjaardag en dus moeten er gezellige dingen gedaan worden: hij heeft een heel programa opgesteld

Geluk, je hebt zelfs alweer gewerkt, hoe was het?

Duub, met alleen lamsvlees kun je nog steeds heerlijk eten :-)

Tot later!
Hieperdepiep hoera voor Ro! Van harte lieve Bo, met je jarige man! Ik geef hem een virtueel bosje

Heb n fijne dag!
Gefeliciteerd met Ro bo, maak er een heerlijke dag van :-D
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Ik hoop op een heerlijke dag voor jullie saampjes!
Félicitations pour votre belle Ro et passez une bonne journée

En het zal wel hartstikke verkeerd zijn want ik vertrouw Google helemaal voor geen cent.

Maar ik wens jullie in ieder geval een hele fijne dag.

Geniet lieve Bo en geef Ro een hele dikke smakkerd van mij.

smooch:
Fijne dag Bo en Ro! Mooi weer een jaartje erbij! Geniet van de taart en de cadeautjes!

Fijn dat je weer wat kunt eten Bo, dan kun je ook een beetje aansterken. Misschien krijg je dan ook wat meer puf!
Ro van harte gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je een heel goed nieuw levensjaar toe.

Bo jij wilt het vast wel vertalen en overbrengen.

Een hele fijne dag jullie.
Félicitations à Ro! Je vous souhaite une très belle journée!

Ik heb er nog snel rijst bij gekookt, Bo. Zodoende aten we heel laat en viel het bij helaas verkeerd (ik moest de tafel met buikkrampen verlaten). Zonde! Maar er is genoeg over dus we gaan vandaag in de herkansing

Wij gaan weg, schaatsen! Fijne dag allemaal!
Ga in therapie!
Lang zal hij leven, lang zal hij leven!!! Gefeliciteerd, Ro! Dat je maar een leuke dag mag hebben met jouw lieve Bo!

(ik zet het er maar niet in het Frans bij, stel je voor wat Google hier van zou maken )

Iedereen een heerlijke zondag van gemaakt? Ik ben vandaag voor het eerst buiten geweest sinds anderhalve week (ff bij mijn schoonmoeder op de koffie). Gaat goed hier, kan al aardig uit de weg zonder al te veel pijn. Morgenochtend nog een keertje naar de dokter voor een verwijzing naar de fysio, en dan kan ik van de week weer eens aan het werk, waar ik erg veel zin in heb!

Wat een heerlijke verhalen allemaal, Zoeb! Krijg er zowaar zin in om mee te gaan hossen Geen goed plan met mijn bijnaam Jantje de Boer....

Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijke zondag hebben!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Gefeliciteerd Ro!

En Bo gefeliciteerd met je man.

Hoop dat jullie een fijne dag hebben met lekkere zelfgemaakte taart.

Zoebie de liefde tussen Sam en Saar is dus wedezijds, lief hoor. Okkie is ook zo hondengek, alleen vind ik onbekende honden soms eng.

Ingmagh goed van je, en hoop ook dat die vrouw er goed vanaf gaat komen.

Wij zijn vanmiddag nog even het bos in geweest, daar is een bevroren ven waar op geschaatst wordt. Heel mooi en Okkie liep lekker op het ijs en werd in een slee over het ijs getrokken door een nieuw vriendinnetje van 2,5.
Ro en Bo op de valreep nog van harte gefeliciteerd.

Ik hoop dat jullie een hele mooie dag gehad hebben en nu nog lekker aan het nagenieten zijn.
Het sneeuwt hier. Kom ik buiten bij jongste is alles opeens wit.

Bo ik hoop ook dat jullie een hele fijne dag hebben gehad.

Phoehee wat lief, een vriendinnetje van 2½ die sleetje met Okkie aan het rijden is. Zo leuk klinkt dat.

Ik zou ook uitkijken met onbekende honden hoor, ik weet hoe Saar en Sedi reageren en toch zou ik dan Sam nog niet alleen met de honden laten. Nooit en te nimmer. Je weet nooit hoe honden ergens op reageren.
Ik denk dat die vrouw helemaal is vergeten waar ze thee heeft gedronken hoor, ze had zoveel pijn! En ze kwam ook niet echt uit de buur, ergens tussen Hoorn en Enkhuizen.

Gisteren was het jammer genoeg een stuk rustiger dan zaterdag. Zaterdag door het fietsen alleen maar binnen gezeten, ik wilde heel graag een dutje doen, maar dat ging niet. Zondag ben ik een uur of twee later dan vriend met de bus gegaan en toen ging het helpen wel prima. Uiteindelijk aan het einde van de dag, nadat het nog best wel hevig had gesneeuwd, de kan leeg geschonken voor de laatste bikkels. Hele gezinnen die vanaf ons punt nog 500 meter moesten en helemaal gesloopt waren. Het zag er zo gezellig uit!

Net met naaimachine en naaigerei over de ijzel naar de bus geschaatst. Geloof dat de doorgaande wegen hier redelijk te doen zijn (de bus heeft er redelijk de sokken in) maar binnen de woonwijken was het echt mega glad! Ga ik een hele week het ijs niet op omdat ik bang ben om te vallen, moet ik al schaatsend alsnog naar mijn werk maar het is gelukt. Naaimachine is wel zwaarder dan ik had gedacht, ondanks dat het maar een klein stukje lopen is. Vertel het maar niet tegen mijn vriend
Bo hoe was je dag gisteren, gezellig maar vermoeiend?

Is Ro erg verwend?

Hier ook superglad. Jan heeft een briefje neergelegd met grote rode letters dat ik uit moet kijken. Moet om half tien hier in het ziekenhuis zijn en van vanmiddag naar Maastricht voor mijn laatste afspraak bij de revalidatie-arts.

Het is code oranje, dus uitkijken geblazen.

Spannend Ing, je eerste naailes. Ook voor Luont. Heb je al geoefend?

Ik zeg niets hoor. Maar ze zijn ook niet echt licht als je er een eindje mee moet lopen. Hebben ze op naailes geen machines?

Maar dan leer je je eigen naaimachine natuurlijk niet kennen.

Heb je niets meer gehoord van die vrouw? Jammer.

Het is afgelopen met schaatsen. Voorlopig tenminste.

Het zal je ergens wel opluchten. Iedere dag lijkt me behoorlijk vermoeiend.
Merci allemaal :-)

Het was gezellig, maar erg vermoeiend; Ro is nu op zijn werk voor Het Gesprek en ik ben best nerveus.

Als dat goed verlooopt is hij binnenkort echt helemaal weg daar bij dat rotbedrijf!

Nou, eerst maar even wakker worden met een derde kop koffie en ik hou jullie op de hoogte!
Goedemorgen allemaal, wat een glibber vanmorgen! Gisteren moest ik krabben om van mijn werk naar huis te rijden, maar het dooide al wel. Nu is het een ijsbaan........... ik ga straks voorzichtig naar sporten rijden en boodschappen doen.

Was het gezellig Bo? had je visite? dan zal je wel gesloopt zijn nu, hopelijk slaap je nog.

Ing en Luont veel plezier op les vanavond!

Phoehee, Okje valt op oudere vrouwen of andersom natuurlijk....het klinkt zo schattig.
O haai Bo, ik duim hoor!
Wat spannend Bo. Kan me voorstellen dat je er nerveus over bent. En hoe was Ro eronder. Ook zenuwachtig?

Ben je aan de koffie?

Ik ben weg. ik heb de dingen voor onder mijn schoenen maar opgevist. Voor alle zekerheid. Tot straks.
Heel veel succes voor Ro, Bo! Ik zit hier mijn duimen te draaien voor hem.

Doen jullie allemaal voorzichtig vandaag? Het is inderdaad erg glad en er is zelfs een code rood afgegeven voor het hele land!

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing naar de fysio, maar ze vond het geen strak plan dat ik weer zou gaan werken. Op zich met mijn pootje omhoog zou wel gaan, maar de rit er naar toe niet. Mijn achillespees is waarschijnlijk gescheurd en mijn knieband ook (of verrekt) maar het zag er nog niet echt goed uit. Moet ook nog even mijn diclofenac blijven slikken, niet voor de pijn, maar om de zwelling te laten slinken. Wist ik niet, dat het daar ook voor helpt.

Ik denk dat ik vandeweek met mijn hondjes naar mijn ouders vertrek, dan kan ik vanuit daar wel zelf naar het werk. Ze hebben het al aangeboden, dus ik neem het maar aan. Kan ik lekker vertroetelt worden door mijn moeder

Nogmaals: doen jullie voorzichtig vandaag?

dikke
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Goedemorgen

Ik ga duimen voor Ro. Hoop dat er iets goeds uitkomt voor hem

Ingh en luont veel plezier vanavond. Ik ben zelf aan het experimenteren met lapjes en hoop dat ik het zo leer

Hier alles lekker rustig. Het went best snel zo een klein pommeltje in je leven
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben weer thuis en alles oké . De scan zag er hetzelfde uit als 2 jaar geleden. Ik hoef niet meer terug naar de neuroloog. Weer een afsluiting. Het gaat goed zo.

Bo komt Ro meteen na het gesprek weer thuis of moet hij nog werken?

Netje wat jammer dat het nog niet goed is. Wel een verstandige beslissing. Laat je maar eens lekker verwennen.

Its ben je lekker aan het genieten van Pommeltje. Gaat het goed met alles?

Hier is het in ieder geval niet glad gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven