Wat nu....?
zaterdag 11 februari 2012 om 20:14
Hoi ...
Meestal lees ik gewoon het forum zonder reactie tegeven,aangezien ik niet echt een typer ben.maar nu werd het eens tijd om me aan te melden en vragen om wat tips.
Het verhaal zit zo....
Ik heb een hele toffe jonge dame ontmoet bij de bakkerij bart.
Ze wekte zo mijn oog dat ik erg afgeleid raakte van mijn heerlijk broodje haha.
dus heb ik de moed in mijn schoenen gestopt en ben er op af gegaan,wat ik normaal nooit zou doen ben een erg verlegen persoon.
Na wat te hebben gebabbelt heb ik haar bb pin geweldige uitvinding gkregen.
Na wat dagen te hebben gepint heb ik haar mee gevraagt voor een gezellig avondje uit.
Zo gezegt zo gedaan.
Het was een top avond 100% geslaagt.
uit eindelijk na ongeveer 3 a 4 maandje te hebben gedate,belde ze me op en wou met mij ergens over praten.
Ik sta overal open voor dus BRING IT ON dacht ik.
uit eindelijk is het gesprek niet zo gelopen dan wat ik had verwacht.
Ze kwam mij vertellen dat zij een transexueel is en op jonge leeftijd al volledig was omgebouwd.
Mijn hart zonk in mijn schoenen en ik voelde me belazert.
en heb het contact verbroken.
Maar nu na 4 weekjes geen contact mis ik haar zo erg dat ik er erg onderleid er is nog geen dag voor bij gegaan dat ik niet aan haar dacht..
wat een leuke tijden hadden wij samen..
Ik denk dat de meeste mensen mijn dilema wel weten , ik val niet op mannen ik val op een persoon die het gedaante heeft van een vrouw maar het eijgelijks niet is.
wat moet ik doen iemand goede tips..
ik zie alles hartelijk tegemoet..
Groetjes twista
Meestal lees ik gewoon het forum zonder reactie tegeven,aangezien ik niet echt een typer ben.maar nu werd het eens tijd om me aan te melden en vragen om wat tips.
Het verhaal zit zo....
Ik heb een hele toffe jonge dame ontmoet bij de bakkerij bart.
Ze wekte zo mijn oog dat ik erg afgeleid raakte van mijn heerlijk broodje haha.
dus heb ik de moed in mijn schoenen gestopt en ben er op af gegaan,wat ik normaal nooit zou doen ben een erg verlegen persoon.
Na wat te hebben gebabbelt heb ik haar bb pin geweldige uitvinding gkregen.
Na wat dagen te hebben gepint heb ik haar mee gevraagt voor een gezellig avondje uit.
Zo gezegt zo gedaan.
Het was een top avond 100% geslaagt.
uit eindelijk na ongeveer 3 a 4 maandje te hebben gedate,belde ze me op en wou met mij ergens over praten.
Ik sta overal open voor dus BRING IT ON dacht ik.
uit eindelijk is het gesprek niet zo gelopen dan wat ik had verwacht.
Ze kwam mij vertellen dat zij een transexueel is en op jonge leeftijd al volledig was omgebouwd.
Mijn hart zonk in mijn schoenen en ik voelde me belazert.
en heb het contact verbroken.
Maar nu na 4 weekjes geen contact mis ik haar zo erg dat ik er erg onderleid er is nog geen dag voor bij gegaan dat ik niet aan haar dacht..
wat een leuke tijden hadden wij samen..
Ik denk dat de meeste mensen mijn dilema wel weten , ik val niet op mannen ik val op een persoon die het gedaante heeft van een vrouw maar het eijgelijks niet is.
wat moet ik doen iemand goede tips..
ik zie alles hartelijk tegemoet..
Groetjes twista
zaterdag 11 februari 2012 om 20:43
quote:NouEvenNiet schreef op 11 februari 2012 @ 20:39:
Ik vind je verhaspeling van een enkel spreekwoord niet erger dan wat ik bij veel Nederlanders op dit forum zie, hoor. Fouten maken mag best, word je wijzer van.Inderdaad zeg, sommige allochtonen kunnen beter nederlands dan sommige nederlanders. Apart om te zien maar ik maak het best vaak mee
Ik vind je verhaspeling van een enkel spreekwoord niet erger dan wat ik bij veel Nederlanders op dit forum zie, hoor. Fouten maken mag best, word je wijzer van.Inderdaad zeg, sommige allochtonen kunnen beter nederlands dan sommige nederlanders. Apart om te zien maar ik maak het best vaak mee
zaterdag 11 februari 2012 om 20:50
Complimenten voor je Nederlands! Ik vind dat je echt heel erg goed Nederlands schrijft voor iemand die pas twee jaar hier woont!
(ook al is het niet helemaal foutloos natuurlijk)
Verder, geniet gewoon van het avontuur. Zij heeft zich niet voor niks laten ombouwen. De reden bij de meeste van dit soort mensen is nou juist dat zij zich van binnen al hun hele leven vrouw voelen. Je hebt dus te maken met een echt vrouw!
(ook al is het niet helemaal foutloos natuurlijk)
Verder, geniet gewoon van het avontuur. Zij heeft zich niet voor niks laten ombouwen. De reden bij de meeste van dit soort mensen is nou juist dat zij zich van binnen al hun hele leven vrouw voelen. Je hebt dus te maken met een echt vrouw!
zaterdag 11 februari 2012 om 21:40
Ik zou nooit een met een tranvestiet gaan.Omdat hij toch vroeger een dezelfde geslacht zou hebben als mij,en da's walgelijk.
Jah,als jij ervan houd,prima.
En nog wat,Spanjaarden hebben succes bij de vrouwen,dus,vrouwen genoeg om te kiezen.En idd,voor 2 jaar in Nederland is je Nederlands ECHT WEL goed.
En nog wat,Spanjaarden hebben succes bij de vrouwen,dus,vrouwen genoeg om te kiezen.En idd,voor 2 jaar in Nederland is je Nederlands ECHT WEL goed.
zaterdag 11 februari 2012 om 21:42
quote:sennatjuh schreef op 11 februari 2012 @ 21:40:
Ik zou nooit een met een tranvestiet gaan.Omdat hij toch vroeger een dezelfde geslacht zou hebben als mij,en da's walgelijk.
En nog wat,Spanjaarden hebben succes bij de vrouwen,dus,vrouwen genoeg om te kiezen.En idd,voor 2 jaar in Nederland is je Nederlands ECHT WEL goed.De vrouw waar het hier om gaat is geen tranvestiet en ook geen travestiet, maar een transeksueel. Lees je eerst eens in voordat je hier een mening spuit.
En nog wat,Spanjaarden hebben succes bij de vrouwen,dus,vrouwen genoeg om te kiezen.En idd,voor 2 jaar in Nederland is je Nederlands ECHT WEL goed.De vrouw waar het hier om gaat is geen tranvestiet en ook geen travestiet, maar een transeksueel. Lees je eerst eens in voordat je hier een mening spuit.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 12 februari 2012 om 22:01
quote:Primabella schreef op 11 februari 2012 @ 23:48:
Je bent behalve tegen tranvestie en transseksueel ook tegen homoseksueel? Iedereen moet hetero zijn, Sennatjuh?
Ik ben helemaaaaal niet tegen homo's.Sorry ik had het mis begrepen...
Ik dacht nl dat een transvestiet en transseksueel hetzelfde was...
Je bent behalve tegen tranvestie en transseksueel ook tegen homoseksueel? Iedereen moet hetero zijn, Sennatjuh?
Ik ben helemaaaaal niet tegen homo's.Sorry ik had het mis begrepen...
Ik dacht nl dat een transvestiet en transseksueel hetzelfde was...