Wat nu....?
zaterdag 11 februari 2012 om 20:14
Hoi ...
Meestal lees ik gewoon het forum zonder reactie tegeven,aangezien ik niet echt een typer ben.maar nu werd het eens tijd om me aan te melden en vragen om wat tips.
Het verhaal zit zo....
Ik heb een hele toffe jonge dame ontmoet bij de bakkerij bart.
Ze wekte zo mijn oog dat ik erg afgeleid raakte van mijn heerlijk broodje haha.
dus heb ik de moed in mijn schoenen gestopt en ben er op af gegaan,wat ik normaal nooit zou doen ben een erg verlegen persoon.
Na wat te hebben gebabbelt heb ik haar bb pin geweldige uitvinding gkregen.
Na wat dagen te hebben gepint heb ik haar mee gevraagt voor een gezellig avondje uit.
Zo gezegt zo gedaan.
Het was een top avond 100% geslaagt.
uit eindelijk na ongeveer 3 a 4 maandje te hebben gedate,belde ze me op en wou met mij ergens over praten.
Ik sta overal open voor dus BRING IT ON dacht ik.
uit eindelijk is het gesprek niet zo gelopen dan wat ik had verwacht.
Ze kwam mij vertellen dat zij een transexueel is en op jonge leeftijd al volledig was omgebouwd.
Mijn hart zonk in mijn schoenen en ik voelde me belazert.
en heb het contact verbroken.
Maar nu na 4 weekjes geen contact mis ik haar zo erg dat ik er erg onderleid er is nog geen dag voor bij gegaan dat ik niet aan haar dacht..
wat een leuke tijden hadden wij samen..
Ik denk dat de meeste mensen mijn dilema wel weten , ik val niet op mannen ik val op een persoon die het gedaante heeft van een vrouw maar het eijgelijks niet is.
wat moet ik doen iemand goede tips..
ik zie alles hartelijk tegemoet..
Groetjes twista
Meestal lees ik gewoon het forum zonder reactie tegeven,aangezien ik niet echt een typer ben.maar nu werd het eens tijd om me aan te melden en vragen om wat tips.
Het verhaal zit zo....
Ik heb een hele toffe jonge dame ontmoet bij de bakkerij bart.
Ze wekte zo mijn oog dat ik erg afgeleid raakte van mijn heerlijk broodje haha.
dus heb ik de moed in mijn schoenen gestopt en ben er op af gegaan,wat ik normaal nooit zou doen ben een erg verlegen persoon.
Na wat te hebben gebabbelt heb ik haar bb pin geweldige uitvinding gkregen.
Na wat dagen te hebben gepint heb ik haar mee gevraagt voor een gezellig avondje uit.
Zo gezegt zo gedaan.
Het was een top avond 100% geslaagt.
uit eindelijk na ongeveer 3 a 4 maandje te hebben gedate,belde ze me op en wou met mij ergens over praten.
Ik sta overal open voor dus BRING IT ON dacht ik.
uit eindelijk is het gesprek niet zo gelopen dan wat ik had verwacht.
Ze kwam mij vertellen dat zij een transexueel is en op jonge leeftijd al volledig was omgebouwd.
Mijn hart zonk in mijn schoenen en ik voelde me belazert.
en heb het contact verbroken.
Maar nu na 4 weekjes geen contact mis ik haar zo erg dat ik er erg onderleid er is nog geen dag voor bij gegaan dat ik niet aan haar dacht..
wat een leuke tijden hadden wij samen..
Ik denk dat de meeste mensen mijn dilema wel weten , ik val niet op mannen ik val op een persoon die het gedaante heeft van een vrouw maar het eijgelijks niet is.
wat moet ik doen iemand goede tips..
ik zie alles hartelijk tegemoet..
Groetjes twista
zaterdag 11 februari 2012 om 20:20
Het is dan toch gewoon een vrouw, ook volgens haar paspoort. Alleen kinderen krijgen is wel een probleem, en waarschijnlijk is dat de reden geweest dat ze erover is begonnen, en eerlijkheid natuurlijk ook.
Ik zou aan jou twijfelen omdat je schrijfstijl erbarmelijk slecht is en ook je kortzichtigheid..
Bakker Bart brood is vies.
En de moed zakt je in de schoenen, en niet wat jij er over schrijft.
En hoe jong zijn jullie?
Ik zou aan jou twijfelen omdat je schrijfstijl erbarmelijk slecht is en ook je kortzichtigheid..
Bakker Bart brood is vies.
En de moed zakt je in de schoenen, en niet wat jij er over schrijft.
En hoe jong zijn jullie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 11 februari 2012 om 20:26
quote:Fame schreef op 11 februari 2012 @ 20:20:
Ik zou aan jou twijfelen omdat je schrijfstijl erbarmelijk slecht is en ook je kortzichtigheid..>mijn nederlands is inderdaad niet zo goed,mijn spaans is beter
Bakker Bart brood is vies.>
over smaak valt niet te twisten
En hoe jong zijn jullie?
Ik 28 zij 24
Ik zou aan jou twijfelen omdat je schrijfstijl erbarmelijk slecht is en ook je kortzichtigheid..>mijn nederlands is inderdaad niet zo goed,mijn spaans is beter
Bakker Bart brood is vies.>
over smaak valt niet te twisten
En hoe jong zijn jullie?
Ik 28 zij 24
zaterdag 11 februari 2012 om 20:34
Ja ik ben van spaanse afkomst.
en na 2 jaar hier te zijn vind ik het wel okay mijn schrift en mijn babbel. nederlands is en blijft een moeilijke taal.
ja het blijft een vrouw maar ik wil ook toekomst met kinderen en dat zal nooit kunnen met haar.
de stap is erg klein om voor haar te keizen alleen de veranderingen in mijn toekomst dat spreekt mij tegen zo als iedere man wil hij een normaal gezins leven, met alles er op en er aan.
en na 2 jaar hier te zijn vind ik het wel okay mijn schrift en mijn babbel. nederlands is en blijft een moeilijke taal.
ja het blijft een vrouw maar ik wil ook toekomst met kinderen en dat zal nooit kunnen met haar.
de stap is erg klein om voor haar te keizen alleen de veranderingen in mijn toekomst dat spreekt mij tegen zo als iedere man wil hij een normaal gezins leven, met alles er op en er aan.
zaterdag 11 februari 2012 om 20:36
quote:twista schreef op 11 februari 2012 @ 20:34:
de stap is erg klein om voor haar te keizen alleen de veranderingen in mijn toekomst dat spreekt mij tegen zo als iedere man wil hij een normaal gezins leven, met alles er op en er aan.Kinderen krijgen kan je ook op een andere manier natuurlijk
de stap is erg klein om voor haar te keizen alleen de veranderingen in mijn toekomst dat spreekt mij tegen zo als iedere man wil hij een normaal gezins leven, met alles er op en er aan.Kinderen krijgen kan je ook op een andere manier natuurlijk
zaterdag 11 februari 2012 om 20:38
Tja kan me voorstellen dat dit moeilijk was om te horen. Misschien kan je je in het onderwerp transseksualiteit verdiepen? Zij is toch echt een vrouw nu. Ik zou contact opnemen met haar en eerlijk zijn over hoe je je voelt en aangeven dat je er graag over wilt praten. Misschien wil zij ook nog met jou praten en kunnen jullie er zo samen uitkomen. Gelukkig zijn samen is belangrijker dan dat het plaatje in je hoofd (wat vaak kunstmatig en vanuit de maatschappij is vastgesteld) klopt.
zaterdag 11 februari 2012 om 20:38
Ik vind dat je goed Nederlands schrijft hoor voor dat je twee jaar hier bent!! Misschien kun je het proberen met haar en áls het zover komt dat jullie beiden een kinderwens hebben, dan kun je altijd nog een kind adopteren? Ik snap dat het niet ideaal is, maar als zij wel de ideale partner voor jou is, dan valt er altijd wel een mouw aan te passen...