Dik...

12-02-2012 14:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
Hoe ging het met vorige partners? Was dat heel anders?
@ tirza

Bij mij of bij hem bedoel je?

We hebben beide weinig seksuele ervaring opgestoken voordat we iets kregen. Ik weet wel dat ik het gemakkelijker had met een ex- vriendje.

Moet ook eerlijk zeggen dat dit niet het enige probleempunt is. Mijn vriend heeft in het verleden weinig initiatief genomen om mij ECHT op te winden. Dat is nu aan het veranderen...Maar is die jaren dat we bij elkaar waren niet handig geweest in combinatie met een dikke penis...
Mijn ervaring is dat als je maar opgewonden genoeg bent (gemaakt), de dikte niet meer zoveel uitmaakt, alles past. Er kan ook een kind uitkomen immers...

Ik denk dus dat daar het probleem ligt, misschien wil hij te snel naar binnen?
Mijn vriend heeft ook een zeer dikke penis. Voor het pijpen doe ik een klein beetje Durex Play Feel op zijn penis; dan krijg ik geen pijn in mijn kaken en ook geen gescheurde mondhoeken. Penetratie is voor mij gelukkig niet pijnlijk. Kan wellicht komen doordat ik een kind gebaard heb en mijn vagina wat wijder is dan voor mijn bevalling.
Maar hoe lang zijn jullie nu samen? Is het vanaf het begin een probleem geweest? Ik herken het probleem niet, gebruik ook nooit glijmiddel. Als je zegt dat je na 10 minuten pas 'losser' wordt, kan het er dan ook aan liggen dat je wat verkrampt bent?
quote:Nammma schreef op 12 februari 2012 @ 14:14:

Mijn ervaring is dat als je maar opgewonden genoeg bent (gemaakt), de dikte niet meer zoveel uitmaakt, alles past. Er kan ook een kind uitkomen immers...

Ik denk dus dat daar het probleem ligt, misschien wil hij te snel naar binnen?Nou, dat heeft mij goed pijn gedaan hoor.
Koop een goeie dikke dildo, flinke fles glijmiddel erbij... Als je vriend eerder niet zoveel rekening met je hield zal het vast wel eens gevoelig zijn geweest, daardoor word je zenuwachtiger en verkramp je wat. Ontspan dus en wees er duidelijk over tegen je vriend.
Nammma: Nja dat er een kind uit komt lukt natuurlijk ook omdat je bekkenbotten weker worden (of zo iets)...Hij wil niet te snel naar binnen hoor. Wel voelde ik me met hem niet altijd op mijn gemak in het verleden en dat werkte niet echt mee natuurlijk.

Wondergirl, bedankt voor de tip.
Niet op je gemak bij hem? Waarom niet? Zit je relatie wel helemaal goed?
.....
@TO Met een wat langer en uitgebreider voorspel kom je al een heel eind. En bepaalde soorten glijmiddel werken erg goed... Ik gebruik die op siliconenbasis.
quote:Nammma schreef op 12 februari 2012 @ 14:14:

Ik denk dus dat daar het probleem ligt, misschien wil hij te snel naar binnen?Denk dat iets wat eruit gaat makkelijker lukt dan erin. Of denk jij dat je een baby nog terug kan duwen? hahahah
Hahaha Vlinder!

We hebben net toevallig glijmiddeld op siliconen basis gekocht. Je kan er ook mee masseren, dus we gaan zo ook proberen te ontspannen!

Dan wel een vraagje voor mensen die er ervaring mee hebben...wij gebruiken ook spuug als glijmiddel en werkt tot nu toe het beste (ja het klinkt goor I know)...Gaat dat samen met glijmiddel op siliconenbasis?
quote:kookwekkert schreef op 12 februari 2012 @ 14:02:

Mijn vriend heeft een zeer dikke penis.

Zoiets?

Zo dik vind ik die worst niet hoor, Willem.
Je kunt wel glijmiddel gaan kopen, maar ik weet niet of het probleem daarmee verholpen is. Het gaat er volgens mij vooral om hoe opgewonden je bent. En natuurlijk staat dat in relatie tot natheid, maar het is wel meer dan dat. Bij mezelf merk dat hoe geiler ik ben, hoe meer ik kan hebben zeg maar.
Valt tegen hoor Willem.

Ja Lupine zo zit het ook inderdaad. Toch zijn praktische tips of ervaringen altijd welkom natuurlijk. Mijn vriend en ik heb er jaren over gedaan om uit te vogelen hoe we het kunnen verbeteren. Het zou me niks verbazen als we nog ergens niet aan hebben gedacht.
quote:kookwekkert schreef op 12 februari 2012 @ 14:27:

Het punt is dus ook dat ik geiler van hem moet worden. Want hoe geiler, hoe minder een beetje pijn mij stoort en dan kan ik ook super los worden. Zijn we dus samen mee bezig om dit uit te vinden.

Dit dus. Eerst zorgen dat jij goed geil bent, misschien is het een tip om het echte neuken zo lang mogelijk uit te stellen.

Je schreef eerder dat het voor jou na 10 minuten pas lekker wordt. Begrijp ik goed dat je dan geil wordt tijdens het neuken? Zo ja, dan zou ik volgorde omdraaien: eerst heel omgewonden worden (strelen, zoenen, teasen) en daarna pas tot de daad overgaan.
Ik ben daarvoor ook geil, maar niet SUPER geil als je begrijpt wat ik bedoel? In ieder geval vingert mijn vriend me daarvoor tot ik bijna klaarkom. Dus op dat niveau zo'n beetje. Moet wel zeggen dat het dan wel weer een beetje zakt.
Misschien gaat het wel wat geforceerd allemaal.

Zelf geniet ik het meest van ongeremde seks, waarbij we ons helemaal laten gaan.

Bij jullie krijg ik het idee dat het een beetje gekunsteld is en dat de focus er heel erg op ligt wanneer hij bij jou naar binnen gaat. Dus als hij jou vingert is het niet ongeremd genieten, maar wachten op het moment dat hij naar binnen kan. Klopt dat?
Ja je hebt gelijk. Wij beiden vinden de penetratie het intiemst en het is voor ons ook het meest bevredigend (hij vingert mij ook tijdens het seksen zelf)...De focus ligt niet meer op het lekker van elkaar genieten van het moment...

Dit moet ik vanavond eens met hem bespreken.

Bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven