Vet haar
zondag 12 februari 2012 om 16:08
Mijn haar word heel erg snel vet. Als ik het in de ochtend was is het in de avond als weer vet.
Ik heb al veel geprobeert, andere shampoo, Minder conditioner, Minder aan mijn haar zitten, Kussensloop vaker verschonen.
maar niks helpt.
Is dit normaal? & Hebben jullie nog tips hoe mijn haar minder vet word.
Ps. Droogshampoo heb ik ook al gebruikt maar daar gaat mijn haar vreselijk van zitten, en het lijkt dan net touw.
x
Ik heb al veel geprobeert, andere shampoo, Minder conditioner, Minder aan mijn haar zitten, Kussensloop vaker verschonen.
maar niks helpt.
Is dit normaal? & Hebben jullie nog tips hoe mijn haar minder vet word.
Ps. Droogshampoo heb ik ook al gebruikt maar daar gaat mijn haar vreselijk van zitten, en het lijkt dan net touw.
x
zondag 12 februari 2012 om 16:24
Wassen met een plantaardige shampoo van de kapper,conditioner alleen in de onderste haar punten(vanaf de onderkant van je oor naar beneden) en uiteindelijk moet je dat twee weken de tijd geven en dan ga je echt verschil merken. Dan toch om de dag die droogshampoo(2 min inlaten werken en dan goed door(droog) wrijven met een handoekje en uitborstelen).
Succes!
Succes!
zondag 12 februari 2012 om 16:50
quote:rooss_xx schreef op 12 februari 2012 @ 16:08:
Mijn haar word heel erg snel vet. Als ik het in de ochtend was is het in de avond als weer vet.
x
Als je nou je hoofdhaar door je schaamhaar laat vervangen heb je misschien een oplossing gevonden voor je eerdere problemen ?
Dan laat je een matje maken van je hoofdhaar voor je eerder gemelde problemen "
x
Als je nou je hoofdhaar door je schaamhaar laat vervangen heb je misschien een oplossing gevonden voor je eerdere problemen ?
Dan laat je een matje maken van je hoofdhaar voor je eerder gemelde problemen "