Help mijn tablet doet raar :S:S

12-02-2012 19:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag een tablet gekocht!

Reuze blij mee..

Het is een archos 101.

Na een uurtje spelen op dat ding begint het beeld in de hoekjes iets trillen en ook zit er een verticale lijn die over het beeldscherm loop en die niet weg gaat als ik hem uit zet.

HELP, wat is er mee aan de hand!

Sowieso retourtje winkel! Of kan ik dit zelf oplossen?

Bedankt!
Retourtje winkel!
Ik zeg: omruilen voor een yarvik! Die zijn top!
Neem gewoon 'n iPad
Of een galaxy tab
Of een Asus
quote:okkervil schreef op 12 februari 2012 @ 20:15:

Of een galaxy tabquote:mademoisellelexie schreef op 12 februari 2012 @ 20:05:

Neem gewoon 'n iPad

Beide dom advies. Waarom adviseer je product dat bijna dubbel zo duur is. Aan iemand die komt met een ogenschijnlijk kapot scherm. Als je al gaat adviseren pak dan op zijn minst hetzelfde markt segment.

Omruilen dus voor een werkende.

quote:goldmember schreef op 12 februari 2012 @ 20:05:

Ik zeg: omruilen voor een yarvik! Die zijn top!Zit een Cortex A8 in. TO heeft er 1 met een nieuwere A9.
Nou Tijntje, niet zo onaardig. Denk dat beide het niet héél serieus bedoelden hoor.

En trouwens ,bijna dubbel zo duur? Ik heb zo'n Yarvik oid voor 80 euro voor dochter gekocht en een iPad of Samsung (of Asus) kosten heel wat meer dan het dubbele.
Een Archos 101 G9 1GHz 8GB is ongeveer ~240 een iPad2 ongeveer ~440
Ok, een heel andere versie dus. Wist ik niet.
ik had een archos en daar heb ik veel plezier van gehad. heb sinds kort een galaxy tab en daar heb ik nog veel meer plezier van, wat een superding!!!!
quote:Daantje1970 schreef op 12 februari 2012 @ 21:07:

ik had een archos en daar heb ik veel plezier van gehad. heb sinds kort een galaxy tab en daar heb ik nog veel meer plezier van, wat een superding!!!!Tja... dat zijn dingen van 400+ euro. Niet te vergelijken met tablets van 100 euro. maar ook die van 100 euro moeten gewoon werken, dus een defecte van 100 euro moet je ook gewoon omruilen.
uiteraard!!!! overigens zou ik zelf zo'n bedrag er niet voor over hebben, heb hem gekregen voor mijn verjaardag van mijn vader.
Ik heb er nog geen. Wil er eigenlijk wel 1, liefst 10inch. Maar degene die ik goed genoeg vind zijn me allemaal te duur. Wetende dat het alleen maar is om lekker op de bank te internetten is. (Luxe smartphone, laptops en eReader hebben we al)

Ik wacht even de Windows8 en Android4 versies af
Yarvik heeft nu Android 4!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven