Gezondheid alle pijlers

Aambeien, seks en schaamte

13-02-2012 17:33 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal, ben ik weer onder mijn genante-dingen nick

Ik heb een hele poos geleden last gehad van aambeien. Dit is na niet al te lange tijd met behulp van een zalfje overgegaan.

Nu heb ik er sinds een paar dagen weer een en er opnieuw zalf voor gehaald. Ik hoop dat het binnen niet al te lange tijd slinkt en anders ga ik ermee naar de huisarts.

Mijn punt is nu: ik heb sinds een halfjaar een nieuwe vriend. We zijn nog niet echt in het stadium dat we alles bij elkaar doen en echt overal over praten. Wel hebben we natuurlijk seks. Nu ben ik dus erg bang dat hij dit zal opmerken. Moet ik het hem wel of niet vantevoren vertellen? Of pas iets zeggen als hij er een opmerking over maakt?

Verder nog tips om de genezing te voorspoedigen?

Overigens: voor degenen die wilden gaan loepen: ik heb wat moeite met naar de wc gaan voor een grote boodschap, met name bij kennissen of relatief onbekenden in de buurt. Ik denk dat het lange ophouden tijdens een kampweekend de oorzaak is van dit probleem en ben me ervan bewust dat ik hier wat aan moet gaan veranderen.
quote:kaasknabbel schreef op 13 februari 2012 @ 18:11:

ik snap eigenlijk waar je je druk om maakt ?Ik ook niet....
quote:_lavender schreef op 13 februari 2012 @ 18:14:

Ik vind het vrij genant als we seks hebben en hij voelt die aambei, Kaasknabbel Nova78..
quote:_lavender schreef op 13 februari 2012 @ 20:17:

Smakelijk Sennatjuh en Fru1t3lla

Ijsklontjes las ik ook al ergens.. Dat zou de genezing bevorderen ofzo.

En Fru1t3lla, bij bepaalde standjes heb je wel echt zicht daarop, hoor Ik denk dat morgen de juiste dag is voor wat romantiek in de slaapkamer in de vorm van kaarslicht, haha.

Aan standjes had ik nu weer niet gedacht ;-)het is anders geen idee om met make up in de weer te zijn daar als je geen zin hebt om het te melden? :P

Even serieus, als het duidelijk te zien is dan neem ik aan dat hij er geen problemen mee heeft hoor Of hij let er totaal niet op :D
En anders gewoon een pleister erop! Met hartjes erop..

Tis tenslotte Valentijnsdag. Een beetje vent met humor zal er niks om geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven