Over jompels, echo's en andere (bijna)babyzaken

30-11-2011 17:04 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, hier alweer een nieuw en ontzettend vruchtbaar deel van ons topic! De inloggegevens om de tabel te wijzigen staan op onze hyves. Iedereen is dus nog steeds vrij de tabel naar wens aan te passen!

[img]http://www.surebaby.com/blog/wp-content ... toon-2.jpg[/img]

En dit zijn we! De meiden die inmiddels zwanger zijn of het héél graag willen worden! En laten we Blancheflor niet vergeten, die trouw meeleest en schrijft op dit mega-vruchtbare topic, en onze Dark Angel die ons zo loyaal volgt!

naamzwanger / moeder van een...volgend belangrijk momentleeftijdbegonnen op / positieve test opuitgerekendSimoontje85Het is een jongen! geboren op 7-1!!!26eind maart 2011, positieve test op 1-5-11 1e ronde 7 januari 2012 TmaarHet is een jongen! geboren op 26-127gebruikte condooms (maar soms ook stiekem niet)23 januari 2012 Tijger83Het is een meisje! geboren op 20-01 28half maart 2011 28 januari 2012AppelientjexHet is een jongen! geboren op 03-02 301 april 2011, positieve test eind mei (2e ronde)27 januari 2012MimamoHet is een jongen, geboren op 13-02 30eind april7 februari 2012 Mamsvan123 Het is een meisje geboren op 10-0229begin april 201115 februari 2012 Doortje87het is een jongen geboren 28-0224begin april 2011 spiraaltje eruit22 februari 2012 Annabellahet is een meisje geboren op 07-0330eind nov, tot eind april condooms23 februari 2012Li_sahet is een jongen geboren op 27-02 23eind april 2011 17 maart 2012 MadavooleyHet wordt een jongen! 12-03 controle VK 26Half augustus 201121 april 2012Anna1983 het wordt een meisje! 29halverwege april 201111 mei 2012McKiwiHet blijft een verrassing! 15-3 VK 29feb. 201014 mei 2012Videlle Het wordt een jongen! 16-03 rhesus + GTT, 23-03 VK 24eind maart 2011 11 juni 2012 StrollerHet wordt een meisje! 30halverwege maart 201110 Juli Ingmagh 23-03 20 wk echo, 06-04 controle 28eind februari 2011. positieve test 29-116 augustusBlondiejahoe, zwanger! 3327-9 MK 6 weken ontdekt, 01-2012 weer proberen22 septemberJoellapositieve test 28-01, 23-03 1e/12w echo29eind maart 2010 vanaf maart 2011 proberen(eigen berekening) 7 oktober Daizynog niet DDO tussen 20 á 30 maart32halverwege april

Als je uit de tabel bent gehaald en je wilt graag weer terug, no problem! Let us know!

Klik hier voor ons eerste deel 'Wij gaan voor een kindje! Wie ook? (Maart 2011)

Over jompels en DDO's enzo

Over Jompels en DDO's enzo DEEL 2

Mochten de plaatjes weer terugkomen, dit zijn de linkjes:

geboren jongetje:

http://www.euronet.nl/users//rkoek/images/baby_boy.gif

geboren meisje:

http://www.euronet.nl/users//rkoek/images/baby_girl.gif

jompel jongetje:

http://www.euronet.nl/users/rkoek/image ... lblauw.gif

jompel meisje:

http://www.euronet.nl/users/rkoek/images/jompelroze.gif

jompel verrassing:

http://www.euronet.nl/users/rkoek/image ... lgroen.gif
@Mimamo, dat je zelfs nu nog aan ons denkt Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen. Misschien dat nu door de "ontspanning" de ontsluiting beter op gang komt!

Misschien toch nog een valentijnskindje! (Als hoop ik voor jou dat het toch eerder dan 00.00u vannacht wordt dat je Minimo in je armen mag leggen!)

@Joella Hahaa

Zucht..vanochtend urine weg gebracht - mocht ik rond 12u weer komen - opnieuw plassen en alles met nog een stapel papieren naar het ziekenhuis brengen. Mag op de kweek. D'r is iets niet goed, maar wat ze voor medicijnen moeten geven weten ze niet! Dus m'n tochtje ziekenhuis er ook weer op zitten (gelijk maar even gecombineerd met een bezoekje prenatal, het moet toch een beetje leuk gemaakt worden )
Mimamo, goede keuze hoor! Ik hoop dat de ontsluiting nu lekker op gaat schieten, zet hem op!

Joella, ik lig in een deuk, wuhaha... Ben het helemaal met je eens!

Lisa, wat vervelend! Het is dus geen blaasontsteking?! Wanneer krijg je de uitslag?

Annabella, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Ik hoop niet dat je nog wat buikgriep meepakt! Veel beterschap!
@Doortje. T kan wel een blaasontsteking zijn. Maar ze konden het niet goed zien (ofzo). Duurt 4 werkdagen tot dat uitslag er is. Hopelijk dis vrijdag en anders volgende week maandag pas. (Gedoe ook weer!)
Oh mimamo wat balen dat 't niet opschiet!! Heel veel succes, you can do it, ik weet het zeker!!
ik hoop dat mimamo inmiddels wel haar kleintje in handen heeft!!
Dat hoop ik ook!!!!
Mimamo heb de hele dag aan je gedacht, maar ik moet nog even geduld hebben zie ik. Zet 'm op, die laatste loodjes wegen ongetwijfeld het zwaarst!
Ik hoop ook dat we snel wat horen, alleen met een ruggenprik zakken de weeen heel vaak af (zoals ook bij mimamo) en dan gaan ze bijstimuleren. Vervolgens zetten ze hem vaak uit bij volledige ontsluiting en dan wachten ze op persdrang. Dit kan ook nog weleens een paar uur duren. Ik hoop en duim natuurlijk dat mimamo minimo al lang in haar armen heeft, maar het kan ook dus nog wel even duren!
Poeh mimamo, jouw bevalling valt qua lengte ook niet mee geloof ik. Ik hoop dat je Minimo intussen wel op je buik hebt liggen of iig dat er schot in de zaak zit. Er wordt hier aan je gedacht!
En hier ook!
@Mimamo, whaaaaa.. SPANNEND! Maar jeetje Mimamo.. wat klinkt dat weer heftig! Ik hoop inderdaad net als de anderen dat je ondertussen wel echt jullie kleine knul in je armen hebt. Wat moet dat een domper zijn na een nacht lang pijnlijke weeën en dan maar 3 cm ontsluiting te hebben. Ik leef heel erg met je mee en snap je gevoelens. Hopelijk ontvangen we snel goed nieuws van je! Ik hoop dat het niet meer nodig is, maar toch heel veel kracht toegewenst! JE KAN HET!

@Lisa, jij misschien ook een blaasontsteking, wat vervelend zeg! Wel goed van de dokter dat ze het even op een kweek zetten om er zeker van te zijn of het wel/geen blaasontsteking is!

@Stroller, wat betreft zwangerschapskleding ben ik het helemaal met je eens.. vind het ook allemaal wat truttig.. er zitten uiteindelijk wel leuke dingen tussen hoor, maar het is héél goed zoeken! Uiteindelijk ben ik geslaagd in een Noppies winkel bij ons in de stad.. heel klein winkeltje met alleen maar zwangerschapskleding.. wel wat aan de dure kant, maar dat had ik er voor die keer wel voor over.. moet er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien :-)

Zit er bij jou in de buurt misschien een Noppies winkel? Trouwens niet de hele winkel was leuk hoor, maar even goed zoeken leverde gelukkig wat leuke artikelen op.

Wat leuk dat je naar de negen maanden beurs gaat, ik namelijk ook! Haha! Welke dag ga jij?

@McKiwi.. ook aan de glucosetest.. lijkt me maar een vervelende bedoeling! Wat is de reden trouwens dat je die test moest doen? En wanneer krijg je de uitslag?

@Appelien, wat ontzettend leuk om te lezen dat je vader toch wel erg ontroerd was toen hij jullie kleine man zag.. haha en de mooiste baby die hij kende. Vind ik heel erg leuk voor je dat hij uiteindelijk toch een beetje is veranderd in mening hihi.

Wat een mijlpijl voor je ook, voor het eerst naar buiten met kleine Elstar!!

@Ingmagh, denk dat je je vriendin wel kan bellen.. mocht je hier toch teveel over twijfelen, dan zou ik zoals al is gezegd anders eerst even een smsje sturen, waarin je gewoon vraagt of het uitkomt of iets dergelijks.

Vandaag controle gehad bij de VK en alles was gelukkig goed! Ook weer voor ijzer geprikt en die was helemaal picobello :-) Joehoe! Verder lag de kleine gelukkig met z’n hoofdje naar beneden, maar wel met z’n lichaam helemaal dwars.. maar dat was niet zo erg. Ben al helemaal opgelucht en blij dat hij in ieder geval de weg naar beneden kan vinden hahaha! Moet nu al om de 2 weken op controle! Wat gaat de tijd snel zeg.

Ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal en ik hoop vannacht tijdens mijn toiletbezoek of anders morgenochtend toch wel echt GOED nieuws van Mimamo te lezen.

Ohja.. en ik plaats zometeen nog even snel een nieuwe buikfoto op Hyves!
ik check steeds of er al nieuws is maar helaas...
Ladies! ook ik hou het forum in de gaten voor nieuws van mimamo. Hoop zo dat ze minimo snel in haar armen heeft en dat ze niet een rot gevoel aan de bevalling overhoudt.

Mckiwi, was je heel snel gegroeid dat je een glucose test moest?

Ing, ik zou ook een sms'je sturen. Heb zelf niet altijd zin om te bellen maar dan kan je vriendin gewoon reageren als het haar uitkomt.

Madavooley, t gaat bij jou ook al snel zeg! Heb even gemist maar wanneer ga je ook alweer met verlof of ben je al met verlof?

Appel, wat fijn dat je vader zo enthousiast is. En wat goed dat je met elsar naar buiten gaat. Neem je dan de kinderwagen of een draagdoek?

Hier besloten verblijf met 2 wk in te korten. Vandaag op onderzoek bezoek geweest aan andere kant van de stad, al met al hele dag 4(!!) u in OV geZeten, terwijl t 11 km verderop is, plus in metro lange overstappen en veel trappen lopen. Ben echt kapot en veel harde buiken ook. En dan kan ik hier het huishouden niet even uitbesteden aan onze schoonmaakster of aan vent. Komende dagen heel rustig aandoen, en even kijken of het geen blaasontsteking is (onlogisch want slik profylaxe antibiotica) en heb steunband voor buik besteld, maar denk dat het gewoon ook fysiek vermoeiend is. Sorry voor alle buitenland verhalen trouwens, dat wordt vast snel minder!
Minimo is er! Ben om 21.44 bevallen. Het was zeer pittig vooral aan het einde. 1,5 u persweeen gehad zonder epiduraal.. Uiteindelijk met knip en vacuuumdinges gehaald. Heb behoorlijk veel hechtingen maar toen we minimo zagen en toen hij was gewogen wisten we waarom.... 4420gram wat een reusje! En dat had niemand gedacht met mijn beschaafde buik. Buik was compleet minimo, hij is 52cm en heeft lekkere lange benen Hihi. Weinig haartjes maar wel blond en wordt nu al knap gevonden . Simoonbaby krijgt concurrentie.

Moet nog in zh blijven en minimo waarschijnlijk naar kinderafdeling hoor ik nog. Hij had last met ademen en heeft wat verhoging. Ook de vraag of hij morgen al mee naar huis mag hoop het wel. Vanwege gewicht wordt suiker nu ook steeds geprikt. Heeft bijvoeding gekregen vanwege suiker en kort aan borst gelegen maar dat komt wel. Naam stond al op Hyves het is die ene beginnend met d geworden. Morgen meer!

Wij zijn helemaal verliefd op minimo!
jeeeeeee wat heerlijk!!!! Eindelijk!!!! Kan me helemaal voorstellen dat het pittig geweest moet zijn!!! En wat een gewicht hee, logisch dat hij er niet makkelijk uitkwam! De zwaarste baby tot nu toe? Geniet ervan meis, alles is achter de rug nu! Leuke naam ook! Probeer wat uit te rusten en hopelijk mag ie mee morgen. Liefs!
Jaaaaaaa!!!! *traantje wegpinkend* Minimo is geboren! En wow, wat voor een Minimo! Wat een heerlijk flinke jongen! Simoonbaby is ontzettend benieuwd naar onze tweede blonde god (zijn mama ook )!!!! Gefeliciteerd lieve meid, ook voor je man, rust maar lekker uit van deze onwijs knappe prestatie.
Joepie, minimo bleek maximo! Haha, wat een gewicht zeg bij jouw buikkie. Nou die gyn van jou moet toch een keer leren schatten want die zat echt niet in de buurt. Wist je dat heel veel kindjes een beetje koorts krijgen van lang aan de ruggenprik liggen? Hier in de regio krijgen ze gewoon een paar uur om ' af te koelen', maar er zijn ook ziekenhuizen die ze voor de zekerheid aan de antibiotica slingeren. Ga lekker genieten van je baby en goed herstel voor je onderkant gewenst!
Jaaaaaaa daar issie dan, minimo die maximo bleek! En je hebt hem er toch maar mooi eigenhandig (met een beetje hulp) uitgewerkt!

Fijne kennismaking met D - ik wist de naam nog van de Hyves - en vooral hopen dat jullie snel naar huis mogen en aan de kraamtijd kunnen beginnen in jullie eigen huis.
Mimamo, eindelijk! Wat was dat nog een hele ehm... Bevalling zeg! En wat een giga minimo! Geniet ervan, hopelijk mogen jullie snel samen naar huis en gaat alles helemaal zoals het zou moeten. Een welgemeend gefeliciteerd!

Zal zo de tabel weer aanpassen (als dat nog niet is gebeurd). Hopen dat-ie niet weer de plaatjes eruit gooit!

Ik heb gisteren wel die vriendin nog geprobeerd te bereiken, maar ze sms'te me of ze me later deze week mocht terug bellen. Heb wel uitgebreid haar vriend gesproken, dus ben helemaal op de hoogte fijn om te weten hoe het daar gaat.
Mimamo van harte gefeliciteerd met jullie Minimo! Ook al een flinke hollandse jongen! Hopelijk hoeft hij (en jij) niet lang in het ziekenhuis te blijven en mogen jullie snel van jullie reusje gaan genieten in jullie eigen huis! Geniet er van meid.

@Doortje/Annabella Nu is het aan jullie Wie van jullie zal de volgende zijn! Over 10 dagen is ook de uitgerekende datum van jullie beide voorbij!

@Anna Je verveelt me nog niet hoor met je buitenland verhalen! Dat is toch wat je nu bezig houd!! En het lijkt me ook best zwaar om daar nu alleen te zitten!

Gisteren de laatste avond cursus gehad! (Op de terugkomdag na). Wel jammer, maar weer een stapje dichter bij de eindstreep. Helaas gisteren wel giga veel harde buiken gehad - dus kom maar op met die uitslag van het ziekenhuis. Hopelijk kan er dan wat aan gedaan worden!

Vandaag een lekker rustig dagje ingepland. Zo even de stofzuiger door het huis halen en dan vind ik het wel prima! Geen zin in te veel harde buiken, dus een beetje extra rust nemen!
Morning minimo had last met ademen en wordt verdacht van een infectie. Vannacht op andere kamer gelegen. Hij lag aan de O2 en allerlei plakkers erg sneu. Nog geprobeerd aan te leggen maar lukte niet. Hij was teveel overstuur. Misschien heeft hij straks zelfs een sonde. Bloed straks uitslag volgens mij en er wordt een foto v longen gemaakt maar moet rekening houden met minstens 2 dagen hier terwijl ik dus naar huis moet.

Plassen is nog problematisch voor mij dus duurt nog wel ff voordat ik weg ben. Vriend is zo hier en dan gaan we naar Mimi/maximo .

Foto staat hier op nachtkastje heeft vp vannacht voor me gemaakt. Lief!

Later meer meisjes!
Kut dat jij naar huis moet (als je hebt geplast) en minimo in het ziekenhuis moet blijven. Ik hoop dat het allemaal meevalt!
Gefeliciteerd Mimamo! Wat een bevalling inderdaad zeg! Ik vind het superstoer en knap van je en wat klink je verliefd!

Geniet van jullie maximo en hoop dat jullie snel herstellen!
Gave naam hoor, echt stoer! Ik moest even spieken op de Hyves wat de naam ook alweer was :-)

Goeie keus!
@mimamo balen zeg! Ik hoop ook dat je geen katheter hoeft! Gewoon kraan aanzetten in het toilet en denken aan kletterende beekjes! Ik vond het de eerste paar keer lastig om uit te plassen. Alles was zo opgezwollen daar beneden. Hopelijk gaat het snel beter en knapt jullie mannetje snel op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven