vrienden
dinsdag 14 februari 2012 om 08:56
Hallo allemaal,
Ik heb de laatste tijd al veel ruzie thuis door allerlei dingen thuis!
Afgelopen maand is me relatie ook afgelopen, helaas!.
Nu zie ik afgelopen paar dagen, weken veel vrienden van mij, zei staan tenminste voor me klaar!
Ik heb al meer Vrienden omdat ik al 3 jaar in een ehte jongens opleidig volg!
Alleen zitten mijn ouders onwijs te gillen dat ik veel met me vrienden ben, niet van weinig thuis maar veel met jongens zijn!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want als ik na een vriend toe ga kijkt me moeder me echt weer boos aan!!
Groetjes Elisa
Ik heb de laatste tijd al veel ruzie thuis door allerlei dingen thuis!
Afgelopen maand is me relatie ook afgelopen, helaas!.
Nu zie ik afgelopen paar dagen, weken veel vrienden van mij, zei staan tenminste voor me klaar!
Ik heb al meer Vrienden omdat ik al 3 jaar in een ehte jongens opleidig volg!
Alleen zitten mijn ouders onwijs te gillen dat ik veel met me vrienden ben, niet van weinig thuis maar veel met jongens zijn!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want als ik na een vriend toe ga kijkt me moeder me echt weer boos aan!!
Groetjes Elisa
dinsdag 14 februari 2012 om 09:46
Sorry hoor maar eens met de anderen, als je 19 bent moet je toch functioneren in de volwassen wereld. En dan kan op je spelling en schrijfstijl letten echt geen kwaad. Ik ben ook niet altijd foutloos, maar dit is echt geen potje!
Verder geen tips TO.
Verder geen tips TO.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dinsdag 14 februari 2012 om 09:46
quote:lotje__ schreef op 14 februari 2012 @ 09:39:
Pff futzel, onder welke steen kom jij vandaan.
TO is zelf een stoere meid, geen meisje meisje. Ze heeft de klik dus niet met de doorsnee meiden. Dan is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat ze met die gozers wél een klik heeft.
Maar daar zou ze dan niet mee om mogen gaan omdat sommigen... daar een stempel op plakken?
TO, mijn advies blijft staan. Nodig je vrienden thuis uit.
Ik ben er ook al even hoor, en kom onder geen enkele steen vandaan, ben geregeld te vinden hier, hoor.
Ik ben zelf ook geen meisje meisje, maar op mijn 19 (!) had ik wel het verstand en het begrip in pacht blijkbaar, dat een meisje wat ALLEEN maar met jongens omgaat op die leeftijd wel een naam krijgt, of ze nu dingen doet met die jongens of niet. Heb ook nergens gezegd dat ze NIET met jongens mag omgaan (die aanname doe jij), maar ze zegt zelf dat ze bijna ALLEEN met jongens omgaat. Is wel een verschilletje he.
Pff futzel, onder welke steen kom jij vandaan.
TO is zelf een stoere meid, geen meisje meisje. Ze heeft de klik dus niet met de doorsnee meiden. Dan is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat ze met die gozers wél een klik heeft.
Maar daar zou ze dan niet mee om mogen gaan omdat sommigen... daar een stempel op plakken?
TO, mijn advies blijft staan. Nodig je vrienden thuis uit.
Ik ben er ook al even hoor, en kom onder geen enkele steen vandaan, ben geregeld te vinden hier, hoor.
Ik ben zelf ook geen meisje meisje, maar op mijn 19 (!) had ik wel het verstand en het begrip in pacht blijkbaar, dat een meisje wat ALLEEN maar met jongens omgaat op die leeftijd wel een naam krijgt, of ze nu dingen doet met die jongens of niet. Heb ook nergens gezegd dat ze NIET met jongens mag omgaan (die aanname doe jij), maar ze zegt zelf dat ze bijna ALLEEN met jongens omgaat. Is wel een verschilletje he.
dinsdag 14 februari 2012 om 09:49
"k ben zelf ook geen meisje meisje, maar op mijn 19 (!) had ik wel het verstand en het begrip in pacht blijkbaar, dat een meisje wat ALLEEN maar met jongens omgaat op die leeftijd wel een naam krijgt, of ze nu dingen doet met die jongens of niet. "
Die stempel kon mij niks schelen op die leeftijd (ik had trouwens vrienden en vriendinnen), maar kan me voorstellen dat TO haar moeder het wel lastig vind.
Die stempel kon mij niks schelen op die leeftijd (ik had trouwens vrienden en vriendinnen), maar kan me voorstellen dat TO haar moeder het wel lastig vind.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dinsdag 14 februari 2012 om 09:55
quote:mali30 schreef op 14 februari 2012 @ 09:49:
"k ben zelf ook geen meisje meisje, maar op mijn 19 (!) had ik wel het verstand en het begrip in pacht blijkbaar, dat een meisje wat ALLEEN maar met jongens omgaat op die leeftijd wel een naam krijgt, of ze nu dingen doet met die jongens of niet. "
Die stempel kon mij niks schelen op die leeftijd (ik had trouwens vrienden en vriendinnen), maar kan me voorstellen dat TO haar moeder het wel lastig vind.Mij in principe ook niet, maar mijn ouders dus wel. En daardoor had ik thuis dus ook mega-veel ruzie. Want het was mijn: "maak je niet druk" tegen hun "je krijgt een naam als je zo doorgaat" (en ik deed niets met die jongens, was gewoon vriendschap, lachen en doen zonder verder iets). Heb dat en andere problemen opgelost door te zorgen dat ik op mijn 19 alleen kon gaan wonen.
"k ben zelf ook geen meisje meisje, maar op mijn 19 (!) had ik wel het verstand en het begrip in pacht blijkbaar, dat een meisje wat ALLEEN maar met jongens omgaat op die leeftijd wel een naam krijgt, of ze nu dingen doet met die jongens of niet. "
Die stempel kon mij niks schelen op die leeftijd (ik had trouwens vrienden en vriendinnen), maar kan me voorstellen dat TO haar moeder het wel lastig vind.Mij in principe ook niet, maar mijn ouders dus wel. En daardoor had ik thuis dus ook mega-veel ruzie. Want het was mijn: "maak je niet druk" tegen hun "je krijgt een naam als je zo doorgaat" (en ik deed niets met die jongens, was gewoon vriendschap, lachen en doen zonder verder iets). Heb dat en andere problemen opgelost door te zorgen dat ik op mijn 19 alleen kon gaan wonen.
dinsdag 14 februari 2012 om 09:58
quote:lotje__ schreef op 14 februari 2012 @ 09:49:
maar TO heeft óók vriendinnen, zei ze ergens.
Ja, dat klopt, maar daar zit het probleem niet he.
Voor TO wel een beetje, aangezien die vriendinnen te meisje-meisje zijn. Maar het grootste probleem is de situatie tussen TO en haar ouders, waar blijkbaar de jongens het grootste struikelblok zijn. Er word vermeld dat ze vriendinnen heeft, maar het gaat voornamelijk over de ruzie met haar ouders en over de jongens waar ze bevriend mee is en veel mee omgaat.
maar TO heeft óók vriendinnen, zei ze ergens.
Ja, dat klopt, maar daar zit het probleem niet he.
Voor TO wel een beetje, aangezien die vriendinnen te meisje-meisje zijn. Maar het grootste probleem is de situatie tussen TO en haar ouders, waar blijkbaar de jongens het grootste struikelblok zijn. Er word vermeld dat ze vriendinnen heeft, maar het gaat voornamelijk over de ruzie met haar ouders en over de jongens waar ze bevriend mee is en veel mee omgaat.
dinsdag 14 februari 2012 om 10:00
quote:lotje__ schreef op 14 februari 2012 @ 09:33:
Gaan we weer over de spelling miepen dames?
Ik wist niet dat hier proefwerken werden afgenomen.
Een spelfoutje kan gebeuren, maar standaard 'me' typen terwijl er 'mijn' hoort te staan, daar krijg ik de kriebels van. Dat soort mensen komen in hun topics nou niet bepaald intelligent over....
Op mijn 19e kon ik echt wel een foutloos stukje typen (al was het toen nog vaker schrijven ) dus daar erger ik me dan idd vreselijk aan! Gewoon niet de moeite nemen om alles nog even na te lezen.
Gaan we weer over de spelling miepen dames?
Ik wist niet dat hier proefwerken werden afgenomen.
Een spelfoutje kan gebeuren, maar standaard 'me' typen terwijl er 'mijn' hoort te staan, daar krijg ik de kriebels van. Dat soort mensen komen in hun topics nou niet bepaald intelligent over....
Op mijn 19e kon ik echt wel een foutloos stukje typen (al was het toen nog vaker schrijven ) dus daar erger ik me dan idd vreselijk aan! Gewoon niet de moeite nemen om alles nog even na te lezen.
dinsdag 14 februari 2012 om 10:04
quote:Mundy schreef op 14 februari 2012 @ 10:00:
[...]
Een spelfoutje kan gebeuren, maar standaard 'me' typen terwijl er 'mijn' hoort te staan, daar krijg ik de kriebels van. Dat soort mensen komen in hun topics nou niet bepaald intelligent over....
Op mijn 19e kon ik echt wel een foutloos stukje typen (al was het toen nog vaker schrijven ) dus daar erger ik me dan idd vreselijk aan! Gewoon niet de moeite nemen om alles nog even na te lezen.Helemaal mee eens!
[...]
Een spelfoutje kan gebeuren, maar standaard 'me' typen terwijl er 'mijn' hoort te staan, daar krijg ik de kriebels van. Dat soort mensen komen in hun topics nou niet bepaald intelligent over....
Op mijn 19e kon ik echt wel een foutloos stukje typen (al was het toen nog vaker schrijven ) dus daar erger ik me dan idd vreselijk aan! Gewoon niet de moeite nemen om alles nog even na te lezen.Helemaal mee eens!
dinsdag 14 februari 2012 om 10:08
Hoewel ik ook wel denk dat je ouders je het beste kennen, en dat ze niet voor niets beginnen met gillen als je weer naar een jongen gaat, zijn dit mijn tips:
- probeer je ouders te begrijpen en waarom zij zo beginnen te gillen als je naar een vriend gaat;
- ga alleen wonen;
- probeer je vrienden inderdaad, zoals iemand anders zei, bij je thuis uit te nodigen. Misschien voelt dat voor je moeder ook weer fijner omdat ze dus die jongens leert kennen dan en omdat ze misschien in haar ogen "toezicht" kan houden.
- probeer je ouders te begrijpen en waarom zij zo beginnen te gillen als je naar een vriend gaat;
- ga alleen wonen;
- probeer je vrienden inderdaad, zoals iemand anders zei, bij je thuis uit te nodigen. Misschien voelt dat voor je moeder ook weer fijner omdat ze dus die jongens leert kennen dan en omdat ze misschien in haar ogen "toezicht" kan houden.