Wat te doen met vazen

13-02-2012 22:13 17 berichten
Heb al tig jaren twee hele grote witte vazen. Een ronde recht omhoog en één in iets bolvorm.

Er hebben denk ik al tien jaar geen bloemen meer in gestaan. Voor mezelf koop ik niet zo snel zo'n groot bos bloemen. De vazen staan dus maar te staan.

Iemand een leuk idee, wat ik er mee zou kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Verven met keramiekverf in allerlei kleurtjes, kapot smijten op de grond en ermee gaan mozaïeken

Of iets anders kapot gooien en op je vaas gaan mozaïeken natuurlijk.
Breng ze naar de kringloopwinkel
Kringloop?

Voorjaarstakken?

Grote tak waar je ieder seizoen/feestdag/whatever iets anders in hangt?
Mischien van die takken met lichtjes erin?? Leuk in een donkere hoek of met kerst. Of van de zomer buiten met plant erin? X
Gelukkig ben ik niet zo gooiirig of hoe je dat ook schrijft. Mozaïeken heb ik momenteel geen geduld voor.

Takken erin heb ik ook aan gedacht, oa. met van die gele bloemetjes. Dacht al aan paastakken met ieniemienie hangertjes.

Lichtjes worden het niet, zelf vind ik dat iets meer voor kerst.

Het is dat ze ongebruikt best veel ruimte innemen. Ik slaap er nog een nachtje over.

Container wordt het sowieso niet, dan inderdaad kringloop.
Loop eens een Intratuin binnen,zoveel mooie opgemaakte vazen staan!Daar kun je veel leuke ideeen opdoen.Succes!
Verkopen op Marktplaats?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mooie kamerplant erin?

Ideeën op doen bij de Intra is een goeie, daar had ik helemaal niet aan gedacht.

MP met iets breekbaars doe ik maar niet.
quote:Yvonne77 schreef op 13 februari 2012 @ 22:45:

Mooie kamerplant erin?

[afbeelding]Die witte zonder plant, lijkt op de ene vaas (ronde recht omhoog)
De paastakken er in over een tijdje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Paraplubak van maken, sokken in bewaren, omkeren en als bijzetafel gebruiken?
Of... je koopt af en toe een mooie grote bos bloemen voor jezelf?
Wat eten we vanavond?
Nepbloemen/takken.

http://www.ifleur.nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Verplaats ze in dien mogelijk naar de slaapkamer en wie weet als je er een nachtje over hebt geslapen dat je dan een werelds idee hebt bedacht. Zelf zou ik ze denk ik weg hebben gedaan,als ik ze al zolang niet meer gebruikt zou hebben. Maar dan wel na de paas dagen omdat het best wel een goed idee is om er inderdaad iets van takken in te doen. (Word er niet binnen kort ergens een inzamelings actie of tombola gehouden door de voetbalclub of padvinderij dat je ze kunt doneren of zo als prijs)
quote:limelight schreef op 13 februari 2012 @ 22:50:

[...]

Die witte zonder plant, lijkt op de ene vaas (ronde recht omhoog)Oh dat zijn echt grote dan ja! Ik dacht om er tot de helft verschillende kleuren/lagen zand in te doen en dan een plantje of iets erin maar dat heeft niet zoveel zin als ze niet doorzichtig zijn. Wil je er geen plant ( (fruit)boompje?) in zetten?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven