Ervaring met mishandeling?
dinsdag 14 februari 2012 om 23:22
Ik weet het niet echt... Het is al jaren een rotsituatie bij mij thuis en het begint steeds meer uit de hand te lopen en op het moment vrees ik bijna voor m'n leven zeg maar. Ik wou dat ik gewoon weg kon, maar helaas kan niemand in m'n familie mij opvangen en ik weet verders ook niet wat ik kan doen. Is het bij jou nog aan de gang of niet meer? En hoe red/redde jij je?
dinsdag 14 februari 2012 om 23:29
De huisarts weet het opzich al. Een paar jaar terug was het ook al een beetje uit de hand gelopen en wilde m'n vader een vaas van een halve meter op m'n hoofd gooien. Maar de dokter raadde therapie aan maar na twee keer is m'n vader niet meer gegaan. Verder heb ik ook niet echt het idee dat therapie nog wat kan oplossen hier thuis.
dinsdag 14 februari 2012 om 23:31
Hallo Annlogi,
Wat goed dat je op deze manier hulp zoekt en steun zoekt bij lotgenoten. Ik heb zelf geen ervaring met geweld binnen de thuissituatie. Ik heb wél ervaring als therapeut van meisjes/vrouwen die veel met geweld in de thuissituatie te maken hebben gehad.
Mocht je contact met mij willen, kun je dit doen door privé een berichtje te sturen via viva. Mogelijk kan ik je antwoord geven op een aantal vragen of wat informatie toespelen.
Sterkte.
Wat goed dat je op deze manier hulp zoekt en steun zoekt bij lotgenoten. Ik heb zelf geen ervaring met geweld binnen de thuissituatie. Ik heb wél ervaring als therapeut van meisjes/vrouwen die veel met geweld in de thuissituatie te maken hebben gehad.
Mocht je contact met mij willen, kun je dit doen door privé een berichtje te sturen via viva. Mogelijk kan ik je antwoord geven op een aantal vragen of wat informatie toespelen.
Sterkte.
dinsdag 14 februari 2012 om 23:33
dinsdag 14 februari 2012 om 23:35