Werk & Studie alle pijlers

Aaaah....pruts-alert!!

15-02-2012 12:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
zit ik een (al zeg ik het zelf) mega goede sollicitatie te schrijven, vergeet ik mijn cv (jawel, ingekort naar 2 pagina´s) mee te sturen...

Kans bij voorbaat al verkeken??
Heb je het per mail of per post verstuurd?
quote:Annelize schreef op 15 februari 2012 @ 12:28:

Heb je het per mail of per post verstuurd?Per mail, heb hem er ook al achteraan gestuurd, maar voel me wel enigszins...nou ja...dom...
Lijkt me niet een heel groot probleem om eerlijk te zijn, een foutje is menselijk alhoewel het natuurlijk wel slordig is. Hopelijk heb je niet geschreven dat je een pietje precies bent.
Ik ben geen P&O-er (maar secretaresse) maar ik zou het niet erg vinden. Als ik zie hoe vaak mensen vergeten een bijlage mee te sturen, het overkomt echt iedereen.

Geen handige timing, maar als jij een geschikte kandidaat bent, gaan ze je heus niet afwijzen op het vergeten van een bijlage. Succes!
precies, meestal worden de reacties toch verzameld door een secretaresse, die beoordeelt ze verder niet. Kan me ook niet voorstellen dat de medewerker de brieven vervolgens bij de sollicitatiecommissie deponeert met de woorden: " Deze sollicitant had in de eerste instantie vergeten haar cv mee te sturen"
Jullie hebben helemaal gelijk en blijkbaar wordt het door de vingers gezien,want ik ben uitgenodigd voor een gesprek!!! Yay!

alleen is morgen om 10 uur en moet werken, kan niet op zo´n korte termijn vrij krijgen, dus ik ga even regelen dat ik op een andere dag kan....

Ben BLIJ!!!
Volgens mij hoor je voor een sollicitatiegesprek vrij te krijgen (toch??)
Ja klopt, maar ze willen dat ik morgen al kom en dat is te kort dag, dus ik ga verzetten. moet het morgen ook nog met de directeur opnemen.
quote:jojo1981 schreef op 15 februari 2012 @ 14:34:

Jullie hebben helemaal gelijk en blijkbaar wordt het door de vingers gezien,want ik ben uitgenodigd voor een gesprek!!! Yay!

alleen is morgen om 10 uur en moet werken, kan niet op zo´n korte termijn vrij krijgen, dus ik ga even regelen dat ik op een andere dag kan....

Ben BLIJ!!!Wat fijn! Alvast gefeliciteerd met stap 1! En succes met het gesprek!
Overkomt de besten.
Gefeliciteerd en succes met je gesprek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven