Zin!!!

15-02-2012 13:01 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Richting de 40, de kids naar school en nu de behoefte om weer te leven. Het spel te spelen, te flirten maar hoe pak ik deze geile onrust aan? En hoe Breng ik dit bij mijn man???

Pfff flirten op word feud gaat een stuk makkelijker...
Trek een sexy pakje aan onder een regenjas en verras hem op zijn werk?
Je doet je nick eer aan.
Het lijkt erop dat je al een langere tijd bij je man bent? Dan weet je toch wel hoe je je verlangens zou kunnen uiten naar hem? Of verras hem met spannende lingerie. Zoek nieuwe standjes op (internet staat er vast VOL mee), koop speeltjes / glijmiddel en laat je fantasie op hol slaan.

Ik zou je zeker nooit aanmoedigen om het buiten de deur te zoeken als je zelf een man hebt...
@ster89 ik geloof niet dat dat een goed idee is om zo een school binnen te stappen;) ik zou ook liever hebben dat hij meer initiatief zou nemen...
Heb je dat ook tegen hem gezegd?
Flirten op wordfeud gaat makkelijker dan met je eigen man? :-/ Volgens mij kloppen je prioriteiten dan niet meer helemaal. Vertel gewoon eens aan je man dat je de intimiteit mist. Zou zomaar gewoon de oplossing kunnen zijn.
quote:ontspoord schreef op 15 februari 2012 @ 13:01:

Pfff flirten op word feud gaat een stuk makkelijker...Hoe pak je dat dan weer aan? Ik tref altijd alleen maar nerds aan op WF en nooit eens een flirtende dame.
Ben idd al hele poos samen en een beetje in een sleur terrecht gekomen. Nog steeds heerlijke bevredigende sex maar ook zo voorspelbaar. Ik heb gemerkt dat ik wel wat meer spanning, uitdaging wil maar durf niet zo goed. Voelt raar na al die "veilige" jaren. Hij ziet me aankomen denk ik dan, terwijl ik er ondertussen wild op los fantaseer en de hele dag geil loop te wezen
@onrustig geef je wf naam maar;)
Ga scrabbelen met je man!

Ik heb geen idee hoe het eraan toegaat op Wordfeud, maar als je WF zo´n sexy platform vindt, dan zal de bordspelletjesversie toch even opwindend zijn?
En weer weg
Ja, dat gaat helpen. Mannen toevoegen die ook op zoek zijn naar een flirt
Hoe gaat dat dan bij zo´n ouderwets spelletje?

Heb je een profielfoto van de ander voor je, of raak je opgewonden van `ondeugende´ tienletterwoorden?
Heb het hem wel verteld ( voor zover ik daar het lef voor heb) maar dat sust nog niet mijn verlangennaar meer...
Als hij niet weet wat je wensen zijn kan hij ze ook niet vervullen he..
Nah, vooralsnog gebeurd er bij niks op WF hoor
Nu weet ik waarom ik niet eens rustig kan scrabbelen op wordfeud..wordfeud schijnt er ook te Zijn om te flirten !

Ik wil gewoon scrabbelen, niet flirten 😡

Was ff offtopic maar moest ff tussendoor 😊
quote:Onrustig schreef op 15 februari 2012 @ 13:12:

[...]

Hoe pak je dat dan weer aan? Ik tref altijd alleen maar nerds aan op WF en nooit eens een flirtende dame.Meer spelletjes starten totdat je geluk hebt. Ik gebruik m'n eigen naam en foto van een vrouw (niet mijzelf) en ik krijg altijd berichtjes als ik 's avonds na tienen nog een nieuw potje start. Of altijd, das ook wat overdreven, maar ik heb het echt al wel tien keer gehad. Dan legt iemand één woord en dan is het 'hi'. Gebeurt overdag nooit. Raar gedoe.
Ik wist dat ook niet oon. Er gaat een nieuwe wereld voor me open (denk ik dan maar)
@artpiraat ik ben dol op het spel... De chatfunctie kan je gebruiken als annoniemeflirt.

Wel heel verleidelijk gevaarlijk want hierdoor is het vuur aangewakkerd!
quote:ontspoord schreef op 15 februari 2012 @ 13:25:

@artpiraat ik ben dol op het spel... De chatfunctie kan je gebruiken als annoniemeflirt.

Wel heel verleidelijk gevaarlijk want hierdoor is het vuur aangewakkerd!Maar er kan dus ook een vieze vent aan de andere kant zitten of zie je echt wie er voor je zit?
Toch je lef nog maar een keer aanspreken en je man vertellen waar je wensen liggen. Anoniem flirten lost je probleem namelijk niet op. Praten met je partner wel.
Zoek het bij je man, niet bij wordfeud!
@artpiraat je hebt alleen een chatfunctie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven