Zin!!!
woensdag 15 februari 2012 om 13:41
quote:Onrustig schreef op woensdag 15 februari 2012 13:25 Ik wist dat ook niet oon. Er gaat een nieuwe wereld voor me open (denk ik dan maar)Hahahah , dat verklaard iig wel waarom een speler op wordfeud mij een saai mens vond :s.. Ik was zoooo gericht op spelen... En die man die praatte en praatte en vroeg maar raak voor een knaak !
woensdag 15 februari 2012 om 13:45
quote:ontspoord schreef op 15 februari 2012 @ 13:01:
Richting de 40, de kids naar school en nu de behoefte om weer te leven. Het spel te spelen, te flirten maar hoe pak ik deze geile onrust aan? En hoe Breng ik dit bij mijn man???
Pfff flirten op word feud gaat een stuk makkelijker...
(niet alles gelezen)
flirten op wordfreud? mis ik iets?
ik weet sinds een week dat dat scrabble is... maar met wie of wat flirt je dan?
Richting de 40, de kids naar school en nu de behoefte om weer te leven. Het spel te spelen, te flirten maar hoe pak ik deze geile onrust aan? En hoe Breng ik dit bij mijn man???
Pfff flirten op word feud gaat een stuk makkelijker...
(niet alles gelezen)
flirten op wordfreud? mis ik iets?
ik weet sinds een week dat dat scrabble is... maar met wie of wat flirt je dan?
woensdag 15 februari 2012 om 13:49
woensdag 15 februari 2012 om 13:53
woensdag 15 februari 2012 om 13:55
quote:oon1982 schreef op 15 februari 2012 @ 13:52:
Hlg , nee je speelt niet tegrn de comp maar tegen wildvreemden of bekenden .. Je hebt namelijk een eigen nickname waarop mensen je kunnen toevoegen ..
Ah. Nu snap ik het.
Nu snap ik ook de populariteit van scrabble wordfreud in ene. Vond het al zo vreemd dat iedereen in ene dat helemaal geweldig vond.
Slim bedacht van die wordfreud gasten.
Hlg , nee je speelt niet tegrn de comp maar tegen wildvreemden of bekenden .. Je hebt namelijk een eigen nickname waarop mensen je kunnen toevoegen ..
Ah. Nu snap ik het.
Nu snap ik ook de populariteit van scrabble wordfreud in ene. Vond het al zo vreemd dat iedereen in ene dat helemaal geweldig vond.
Slim bedacht van die wordfreud gasten.
woensdag 15 februari 2012 om 13:58
woensdag 15 februari 2012 om 14:01
Misschien ga ik je nu een heel fout antwoord geven maar als je t niet probeert dan zal niemand dat ooit weten. Als jij zin hebt, dan neem je gewoon van je man wat je nodig hebt. Als ie er niet is omdat ie aan t werk is dan heb je mooi de tijd om jezelf sexueel op te laden en energie op te bouwen en als ie er weer is en t is er de tijd voor dan neem je zelf het initiatief om hem eens lekker te bespringen en precies te doen wat JIJ wilt! Wedden dat ie dat stiekum best spannend vind? En dan heb je ook geen WF meer nodig. Jee ik ben geloof ik helemaal niet meer op de hoogte ik wist niet eens dat WF bestond. (ai)
woensdag 15 februari 2012 om 14:06
quote:ontspoord schreef op 15 februari 2012 @ 13:45:
Bedankt voor alle inzichten... Is idd heel laagdrempelig. Maar geef nou toe je moet het toch geprobeerd hebben.
Hoezo moet ik het geprobeerd hebben?
Als ik geile onrust heb, geil ik mijn vriend wel op dan denk ik niet, ik ga even een potje weurdfeuden.
Ik chat ook wel met WF hoor... met mijn vriendinnen.
Dat gaat zo:
-zoveel punten met 2 letters, doe normaal!!!
- hahaha!
-krijg je nog wel!
-pfff.. make my day.
- nee juist niet, gna gna
-leg eens een u vrij?
-eh je hebt zeker de Q, beeeetje doorzichtig.
-nee hoor, hoe kom je daarbij * kijkt onschuldig.
- geef het nu maar op, je kan toch niet meer winnen..
Bla bla etc ,
Gaat nergens over, ja over wordfeud.
Bedankt voor alle inzichten... Is idd heel laagdrempelig. Maar geef nou toe je moet het toch geprobeerd hebben.
Hoezo moet ik het geprobeerd hebben?
Als ik geile onrust heb, geil ik mijn vriend wel op dan denk ik niet, ik ga even een potje weurdfeuden.
Ik chat ook wel met WF hoor... met mijn vriendinnen.
Dat gaat zo:
-zoveel punten met 2 letters, doe normaal!!!
- hahaha!
-krijg je nog wel!
-pfff.. make my day.
- nee juist niet, gna gna
-leg eens een u vrij?
-eh je hebt zeker de Q, beeeetje doorzichtig.
-nee hoor, hoe kom je daarbij * kijkt onschuldig.
- geef het nu maar op, je kan toch niet meer winnen..
Bla bla etc ,
Gaat nergens over, ja over wordfeud.