Napraat deel 2
vrijdag 10 februari 2012 om 01:42
( eerlijk gejat )
er is een groot verschil
tussen napraten en napraten
je kunt napraten over napraten
maar ook napraten napraten
zo was er eens een nageprate naprater
die ook napraatte wat hij napraten kon
zodat de naprater die hém napraatte
feitelijk niet wist waar zijn tekst begon
toen ze daar later samen over napraatten
hadden ze niet eens in de gaten
dat ze het napraten ook nog konden laten
't zou de napraters dus niet baten
om over het napraten nóg eens na te praten
ondertitel: krijg een leven!
Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
er is een groot verschil
tussen napraten en napraten
je kunt napraten over napraten
maar ook napraten napraten
zo was er eens een nageprate naprater
die ook napraatte wat hij napraten kon
zodat de naprater die hém napraatte
feitelijk niet wist waar zijn tekst begon
toen ze daar later samen over napraatten
hadden ze niet eens in de gaten
dat ze het napraten ook nog konden laten
't zou de napraters dus niet baten
om over het napraten nóg eens na te praten
ondertitel: krijg een leven!
Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 februari 2012 om 15:03
Ik vraag me af hoeveel zin Viva (Sanoma) heeft in weer een overstap naar andere software. En dan nog: hoe goed die overstap zal gaan. Denk aan web-log. Als je daar een blog had, heb je vorig jaar gemerkt hoe 'goed' dat overstappen is gegaan.
Mensen konden maanden niet op hun blog komen en daarna was het ook bij de gratie van geluk. Ik weet niet hoe het momenteel is. Ben zelf maar overgestapt naar iets anders.
Stel dat Sanoma besluit: die Vivaërs hebben gelijk. Laten we dat proberen. Ze gaan over op een ander systeem waar je de hier besproken functionaliteiten hebt en het Viva forum ligt maanden plat omdat er iets enorm mis gaat. Hoe blij zijn we dan?
Mensen konden maanden niet op hun blog komen en daarna was het ook bij de gratie van geluk. Ik weet niet hoe het momenteel is. Ben zelf maar overgestapt naar iets anders.
Stel dat Sanoma besluit: die Vivaërs hebben gelijk. Laten we dat proberen. Ze gaan over op een ander systeem waar je de hier besproken functionaliteiten hebt en het Viva forum ligt maanden plat omdat er iets enorm mis gaat. Hoe blij zijn we dan?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
zaterdag 11 februari 2012 om 17:51
maandag 13 februari 2012 om 12:11
quote:liselore3punt0 schreef op 11 februari 2012 @ 15:06:
ach van mij hoeft het allemaal niet zo moeilijk.
Mijn oude nick terug puur op basis dat ze te streng hebben gemodereerd vind ik voldoende.
Ik heb onder het oude modereer beleid zelfs nog nooit een waarschuwing gehad.Ja dat wil ik ook graag. Is er iemand die contact heeft met de mod om hierover te overleggen?
ach van mij hoeft het allemaal niet zo moeilijk.
Mijn oude nick terug puur op basis dat ze te streng hebben gemodereerd vind ik voldoende.
Ik heb onder het oude modereer beleid zelfs nog nooit een waarschuwing gehad.Ja dat wil ik ook graag. Is er iemand die contact heeft met de mod om hierover te overleggen?
dinsdag 14 februari 2012 om 23:12
quote:ikwilookterug schreef op 11 februari 2012 @ 17:51:
Ik verwacht op zijn vroegst a.s. maandag een update vanuit het moderatorteam. Ik zit al vanaf november in het permabannenbos, dan kan er nog wel een weekje bij Gezellig toch, met mij in het bos lekker bomen. Beetje eikelen.
Ik verwacht op zijn vroegst a.s. maandag een update vanuit het moderatorteam. Ik zit al vanaf november in het permabannenbos, dan kan er nog wel een weekje bij Gezellig toch, met mij in het bos lekker bomen. Beetje eikelen.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
dinsdag 14 februari 2012 om 23:54
Mooie post van Nerd (en ik ben 't nog met hem eens ook). Ik las eens dat Nerds woorden dansen, dat vond ik raak omschreven.
In het modtopic staan trouwens ook mooie posts van Mazzelen. Wil me er graag bij aansluiten, maar heb geen zin om (als zoveelste mosterdzaadje) met een "eensch" off topic te gaan in het modtopic.
In het modtopic staan trouwens ook mooie posts van Mazzelen. Wil me er graag bij aansluiten, maar heb geen zin om (als zoveelste mosterdzaadje) met een "eensch" off topic te gaan in het modtopic.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 15 februari 2012 om 00:11
quote:nerd_ schreef op 14 februari 2012 @ 22:06:
Dat like-systeem
Hoopte dat VC uitlegde, dat 't Viva siert, dat ze dat niét hebben.
't Forum zou ermee naar de knoppen gaan.
Hoe leg ik dat uit?
Kijk, lang geleden dacht iedereen dat de aarde plat was.
De eerste die zei dat-ie dacht dat die rond was, werd waarschijnlijk voor gek verklaard.
En er was vast wel een schreeuwlelijk die zei: "Gooi 'm op de brandstapel!"
Degene die zei dat de aarde plat was, zou. niet geliked zijn geworden, en degene die de meute aanvoerde om die gek af te voeren werd geliked.
Daarbij zou de laatste ook punten krijgen om te bannen. Hij kon ook nog z'n schoonmoeder en ex naar de brandstapel voeren.
Om 't nog erger te maken, zijn er nu net als in de trijd dat iedereen dacht dat de aarde plat was, mensen die dat helemaal niet willen horen.
Nu zijn dat de mensen die vinden dat je de forumsoftware aan dat achterlijke like-systeem moet aanpassen.
Het lijkt leuk, maar is voor meelopers en hooligan's.
En dan met alle ondergrondsen, die er nog zijn, en zelfs de kop op steken,. lekker zooitje wordt dat.
Dweilen met de kraan open.
En de software is best goed. "Af."
Om er nou helemal een puinhoop van te maken, zie je nu koninginnebijen verschijnen die met een mooi woord komen. "verkiezingen."
Dat is maar schijn, vrrees ik.
Je kan verwachten dat een koninginnebij voor die verjkiezingen haar klapvee gebruikt, en overlegt met andere koninginnebijen.
En natuurlijk alle ondergrondsen.
We kunnen nu 100 stappen vooruit zetten., maar als je niet oplet, zet je Viva terug naar de barste tijden.
Wb. ouwe forumknarren.
Volgens mij wordt nergens meer dan bij wijze van uitzondering definitief geband.
Dus laat ze terugkomen. Begin met twee, of een ban(nen), en verander 't bansysteem in een met louter een wat oplopende tijdsduur.
Paar stappen meer. Dat is genoeg, want je ziet nu wel, niet velen hebben zin in dat gedoe met onderduik-profielen.
Als je goed gelezen hebt, stelde ik voor dat alleen single nicks mee mogen doen, die al vóór 1-1-2012 lid zijn van Viva. Dus ik plaats mezelf daarbij buiten de stemgerechtigheid. Verkiezingen zouden bijdragen aan de transparantie van het systeem. Nu is het maar afwachten wie wel en wie niet terug mag komen, en de reden daarvan zullen we misschien nooit horen, dát is unfair.
En nog wat, ik ben geen queenbee, ook geen wannabee. Ik ben een gewone forummer die verder nergens belang bij heeft.
Wat betreft dat 'like' systeem, dat ben ik met je eens.
Dat like-systeem
Hoopte dat VC uitlegde, dat 't Viva siert, dat ze dat niét hebben.
't Forum zou ermee naar de knoppen gaan.
Hoe leg ik dat uit?
Kijk, lang geleden dacht iedereen dat de aarde plat was.
De eerste die zei dat-ie dacht dat die rond was, werd waarschijnlijk voor gek verklaard.
En er was vast wel een schreeuwlelijk die zei: "Gooi 'm op de brandstapel!"
Degene die zei dat de aarde plat was, zou. niet geliked zijn geworden, en degene die de meute aanvoerde om die gek af te voeren werd geliked.
Daarbij zou de laatste ook punten krijgen om te bannen. Hij kon ook nog z'n schoonmoeder en ex naar de brandstapel voeren.
Om 't nog erger te maken, zijn er nu net als in de trijd dat iedereen dacht dat de aarde plat was, mensen die dat helemaal niet willen horen.
Nu zijn dat de mensen die vinden dat je de forumsoftware aan dat achterlijke like-systeem moet aanpassen.
Het lijkt leuk, maar is voor meelopers en hooligan's.
En dan met alle ondergrondsen, die er nog zijn, en zelfs de kop op steken,. lekker zooitje wordt dat.
Dweilen met de kraan open.
En de software is best goed. "Af."
Om er nou helemal een puinhoop van te maken, zie je nu koninginnebijen verschijnen die met een mooi woord komen. "verkiezingen."
Dat is maar schijn, vrrees ik.
Je kan verwachten dat een koninginnebij voor die verjkiezingen haar klapvee gebruikt, en overlegt met andere koninginnebijen.
En natuurlijk alle ondergrondsen.
We kunnen nu 100 stappen vooruit zetten., maar als je niet oplet, zet je Viva terug naar de barste tijden.
Wb. ouwe forumknarren.
Volgens mij wordt nergens meer dan bij wijze van uitzondering definitief geband.
Dus laat ze terugkomen. Begin met twee, of een ban(nen), en verander 't bansysteem in een met louter een wat oplopende tijdsduur.
Paar stappen meer. Dat is genoeg, want je ziet nu wel, niet velen hebben zin in dat gedoe met onderduik-profielen.
Als je goed gelezen hebt, stelde ik voor dat alleen single nicks mee mogen doen, die al vóór 1-1-2012 lid zijn van Viva. Dus ik plaats mezelf daarbij buiten de stemgerechtigheid. Verkiezingen zouden bijdragen aan de transparantie van het systeem. Nu is het maar afwachten wie wel en wie niet terug mag komen, en de reden daarvan zullen we misschien nooit horen, dát is unfair.
En nog wat, ik ben geen queenbee, ook geen wannabee. Ik ben een gewone forummer die verder nergens belang bij heeft.
Wat betreft dat 'like' systeem, dat ben ik met je eens.
woensdag 15 februari 2012 om 00:48
woensdag 15 februari 2012 om 00:53