HEEEEELP!
woensdag 15 februari 2012 om 17:07
Hallo lieve vivalezers.
Ik heb dringent een vraagje, ik heb vorige week met mijn vriend geslachtsgemeenschap gehad, we stopte eventjes en de condoom zat er nog netjes op. Toen wij verder gingen haalde hij hem eruit en ik zag dat de condoom eraf was ( hij is niet klaargekomen )
Ik heb direct de volgende dag de MAP gehaalt. Zou ik me nu druk moeten maken?
Ik maak me vreselijke zorgen!
Alvast bedankt
Liefs.
Ik heb dringent een vraagje, ik heb vorige week met mijn vriend geslachtsgemeenschap gehad, we stopte eventjes en de condoom zat er nog netjes op. Toen wij verder gingen haalde hij hem eruit en ik zag dat de condoom eraf was ( hij is niet klaargekomen )
Ik heb direct de volgende dag de MAP gehaalt. Zou ik me nu druk moeten maken?
Ik maak me vreselijke zorgen!
Alvast bedankt
Liefs.
woensdag 15 februari 2012 om 17:09
woensdag 15 februari 2012 om 17:19
woensdag 15 februari 2012 om 17:36
woensdag 15 februari 2012 om 17:37
woensdag 15 februari 2012 om 17:38
quote:thee schreef op 15 februari 2012 @ 17:11:
Hoop dat je bij het halen van de map minder hard hebt staan schreeuwen dan in je topictitel. Ben je vaker zo hysterisch of gewoon nog piepjong?
.
Eensch, wij houden hier niet van schreeuwerige topictitels, in caps lock.
Hoop dat je bij het halen van de map minder hard hebt staan schreeuwen dan in je topictitel. Ben je vaker zo hysterisch of gewoon nog piepjong?
.
Eensch, wij houden hier niet van schreeuwerige topictitels, in caps lock.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 15 februari 2012 om 17:40
quote:TheQ schreef op 15 februari 2012 @ 17:25:
Ik zou me, met een "vriendje" dat "ineens" geen condoom meer om heeft eerder om een SOA druk maken dan om een zwangerschap.
Nou, ik vind dat wel een beetje veel "paniek" in een keer!
Zou je dan niet eerst "even verder informatie inwinnen"?
Over "bijvoorbeeld" met hoeveel " vrouwen" die "vriend" zegt te hebben "geslapen", en oftie "vaker" "ongelukjes" heeft met condooms?
Je gaat er nogal snel van uit dat er kwaad in het spel is!
Ik zou me, met een "vriendje" dat "ineens" geen condoom meer om heeft eerder om een SOA druk maken dan om een zwangerschap.
Nou, ik vind dat wel een beetje veel "paniek" in een keer!
Zou je dan niet eerst "even verder informatie inwinnen"?
Over "bijvoorbeeld" met hoeveel " vrouwen" die "vriend" zegt te hebben "geslapen", en oftie "vaker" "ongelukjes" heeft met condooms?
Je gaat er nogal snel van uit dat er kwaad in het spel is!
woensdag 15 februari 2012 om 17:44
Aanhalingstekens gebruikt u in de volgende gevallen:
- om letterlijk te citeren;
- om aan te geven dat u woorden niet in de gewone betekenis gebruikt: de aanhalingstekens geven bijvoorbeeld aan dat het om een zelfbedacht of ironisch gebruikt woord gaat, of om een vakterm;
- om de betekenis van een woord of uitdrukking te omschrijven.
- om letterlijk te citeren;
- om aan te geven dat u woorden niet in de gewone betekenis gebruikt: de aanhalingstekens geven bijvoorbeeld aan dat het om een zelfbedacht of ironisch gebruikt woord gaat, of om een vakterm;
- om de betekenis van een woord of uitdrukking te omschrijven.
woensdag 15 februari 2012 om 17:53
woensdag 15 februari 2012 om 18:21
woensdag 15 februari 2012 om 19:23
quote:dotje10 schreef op 15 februari 2012 @ 17:53:
[...]
Wat zeg jij nou? van voorvocht kun je ook zwanger rakenDit heb ik ook altijd geleerd maar ik las onlangs dat dat mogelijk toch niet het geval is. Stond ik ook al even van te kijken. Niet dat ik de gok nu zou nemen hoor, de wetenschappers zijn 't er nog niet over uit dus voorzichtigheid kan geen kwaad lijkt me zo.
[...]
Wat zeg jij nou? van voorvocht kun je ook zwanger rakenDit heb ik ook altijd geleerd maar ik las onlangs dat dat mogelijk toch niet het geval is. Stond ik ook al even van te kijken. Niet dat ik de gok nu zou nemen hoor, de wetenschappers zijn 't er nog niet over uit dus voorzichtigheid kan geen kwaad lijkt me zo.