Laat op het forum?
zaterdag 8 maart 2008 om 02:17
Het ging eigenlijk onbedoeld Mocy. Kwam na nare periode in mijn leven, maar ben wel erg blij dat het is gebeurd (ellek nadeel hep z'n voordeel ) want ik sleepte dat extra gewicht wel mee natuurlijk. Ik heb nu een prima gewicht voor mijn lengte maar ja, heb wel gewoon een aanwezig isolatielaagje zeg maar. Het zij zo. Ik moet ook gaan sporten, wil het ook maar loop nu bij de fysio vanwege arm/schouderklachten en dat moet eerst even een beetje verholpen worden.
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 8 maart 2008 om 02:18
quote:mocy schreef op 08 maart 2008 @ 02:16:
Ieder lichaam is mooi of heeft iets moois. En niemand is perfect. En wat is perfect? Dat is voor iedereen ook anders. Verspil ajb je tijd niet met teveel zorgen/irritaties aan je lichaam. Doe er aan wat je wilt of kan en accepteer.
En dat is nou het moeilijke ervan....accepteren is geen optie.
Je leeft naar een bepaalde manier, en dat gaat zo door, het zit diep vanbinnen, en dat is het moeilijke ervan.
Zeker als je het zelf nooit mee het gemaakt is het héél moeilijk om het je voor te stellen.
Ieder lichaam is mooi of heeft iets moois. En niemand is perfect. En wat is perfect? Dat is voor iedereen ook anders. Verspil ajb je tijd niet met teveel zorgen/irritaties aan je lichaam. Doe er aan wat je wilt of kan en accepteer.
En dat is nou het moeilijke ervan....accepteren is geen optie.
Je leeft naar een bepaalde manier, en dat gaat zo door, het zit diep vanbinnen, en dat is het moeilijke ervan.
Zeker als je het zelf nooit mee het gemaakt is het héél moeilijk om het je voor te stellen.
zaterdag 8 maart 2008 om 02:19
zaterdag 8 maart 2008 om 02:20
quote:iry schreef op 08 maart 2008 @ 02:18:
Ik hoop het bb.
ben wel minder botjes,mensen draaien hun hoofd niet meer om.
Maar erg gezond is het nog lang niet.
Vind het knap hoor dat jij het hebt overwonnen.
Nou....vooral te danken aan ziekenhuis.....
Ik werd gedwongen opgenomen met 36 kilo, en mocht pas weg met 48 kilo (sondevoeding)
Ik was toen nog minderjarig. Ik had het geluk dat ik daarna door ben gegaan.
Ik hoop het bb.
ben wel minder botjes,mensen draaien hun hoofd niet meer om.
Maar erg gezond is het nog lang niet.
Vind het knap hoor dat jij het hebt overwonnen.
Nou....vooral te danken aan ziekenhuis.....
Ik werd gedwongen opgenomen met 36 kilo, en mocht pas weg met 48 kilo (sondevoeding)
Ik was toen nog minderjarig. Ik had het geluk dat ik daarna door ben gegaan.
zaterdag 8 maart 2008 om 02:22
quote:boschbolletje schreef op 08 maart 2008 @ 02:18:
[...]
Zeker als je het zelf nooit mee het gemaakt is het héél moeilijk om het je voor te stellen.Klopt. Ik zag eens een documentaire over echt heel ernstige anorexiapatiënten. Voor de spiegel staan en dan echt niet kunnen zien dat ze op sterven na dood waren. Zo mager en ziek en nog een vet lichaam zien. Mijn hart brak echt want wat zit er dan in je hoofd dat je iets anders ziet dan de werkelijkheid? Ik kan me daar dus helemaal niks bij voorstellen. Akelig...
[...]
Zeker als je het zelf nooit mee het gemaakt is het héél moeilijk om het je voor te stellen.Klopt. Ik zag eens een documentaire over echt heel ernstige anorexiapatiënten. Voor de spiegel staan en dan echt niet kunnen zien dat ze op sterven na dood waren. Zo mager en ziek en nog een vet lichaam zien. Mijn hart brak echt want wat zit er dan in je hoofd dat je iets anders ziet dan de werkelijkheid? Ik kan me daar dus helemaal niks bij voorstellen. Akelig...
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 8 maart 2008 om 02:23
quote:mocy schreef op 08 maart 2008 @ 02:21:
BB ik heb het meegemaakt en daarom weet ik dat het verspilde energie/moeite is. En daarom vind ik het zo erg, als jullie jonge vrouwen daar zo over inzitten. Echt.
Het gaat mij gelukkig goed hoor.
Ik ben tevreden met mijn lijfje, ook al heb ik mijn plekjes
Ik merk ook dat ik qua eten bijna nergens moeite mee heb.
Dus wat dat betreft heb ik gewonnen!
BB ik heb het meegemaakt en daarom weet ik dat het verspilde energie/moeite is. En daarom vind ik het zo erg, als jullie jonge vrouwen daar zo over inzitten. Echt.
Het gaat mij gelukkig goed hoor.
Ik ben tevreden met mijn lijfje, ook al heb ik mijn plekjes
Ik merk ook dat ik qua eten bijna nergens moeite mee heb.
Dus wat dat betreft heb ik gewonnen!