begin.....

15-02-2012 22:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden het altijd lastig om bij een thuisdate de eerste stap te zetten om verder te gaan.... Hoe pak je dat op een orginele en spannende manier aan, iemand tips
*leesmodus aan*
Misschien je OP even aanpassen, want het zal niet iedereen duidelijk zijn dat het je gaat om swingen

Goede, maar uitgekauwde, ijsbrekers zijn spelletjes als truth or dare, flesje draaien, er zijn zelfs bordspellen die tijdens zulke avonden gebruikt worden. Of 't ouderwetsche strippoker.
Of zeg gewoon let's get involved!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dat begrijp ik dus nooit, want ik heb dat echt nooit.

De ene mevrouw gaat gewoon naast de andere meneer zitten en vise versa.

glaasje bubbels erbij, lekker kletsen, beetje kletsen, handen die over heerlijke nieuwe lijven dwalen, en op het juiste moment, diep in de ogen kijken en zoenen.

Het is net als vroeger in het fietsenhok eigenlijk..
"Het is net als vroeger in het fietsenhok eigenlijk.."

Op welke school zat jij, wij kregen nooit bubbels in het fietsenhok *jaloers*.
In het zuiden kregen we altijd bubbels op school, lekker bij het hertenbiefstuk tijdens de lunch.
*zucht* als je voor een dubbeltje geboren bent, word je nooit een kwartje in het midden des lands. Helaas stond mijn wiegje niet in het zuiden. Met een beetje bubbels in het fietsenhok was die 1e kus in het fietsenhok niet zo stroef gegaan..
Het is niet mijn verantwoordelijk dat jouw ouders je in het broodjekaasmeteenglaasjekarnemelk van Nerland ter wereld brachten he...

Maar uit medelijden:
Het is nog erger, ik ben van de melkboer

(Die verleidde mijn moeder in het melkhok met het vooruitzicht van een jaar gratis melk )

Dank voor de
Melkboeren zijn (waren) koel!

Maar, je hebt toch niet van dat melkboerenhondenhaar hoop ik?

Volstrekt OT dit trouwens, hoe doe jij dat Mali, met swingen?
Neuh ik heb een prachtige donkerbruine krullenbos (op mijn hoofd dan he welteverstaan!)

Swingen, nou op de dansvloer, bij voorkeur met muzak!
Haha, goede vraag. Ik wacht altijd tot de ander het doet.
Ja dat snap ik, op de dansvloer, maar hoe geef je dan aan dat je naar de orgiezolder wilt?
Nu on topic, ik heb nog nooit geswingt, geswongen oid. Maar ik ben een enorme flirt dus ik denk dat ik geen moeite zou hebben om een begin te maken.
Dat zeg ik, gewoon net als flirten dat hele swingen, echt niet zo moeilijk hoor.
Lijkt mij ook niet, als ik als vrijgezel een man in mijn bed kan krijgen, krijg ik dat ook wel voor mekaar als ik samen met partner een stel wil verleiden.

Maar nu gaat Mali te bedde! Trusten
En trouwens je zit daar alle 4 met hetzelfde doel... Makkelijker kan je het niet maken
Hier wel ervaring in swingen, wij speelden altijd ouderwetse bordspelletjes met aanpassingen...

de rest komt van zelf. Het doel is duidelijk voor alle 4
O, het gaat over swingen *trekt zich voorzichtig terug*. Geen ervaring mee.
Ik denk toch dat het daar over gaat
quote:papa_van_2 schreef op 16 februari 2012 @ 00:02:

Hier wel ervaring in swingen, wij speelden altijd ouderwetse bordspelletjes met aanpassingen...

de rest komt van zelf. Het doel is duidelijk voor alle 4

Poeh, heb zo'n hekel aan bordspelletjes. Ik zou denken aan een lekker glaasje rosé, leenman waarschijnlijk een pilsje en dan een leuk babbeltje, daarna switchen van plek dus dat je met de man van enzovoorts. Zo stel ik het me voor.

Wij zijn er hard over aan het denken. Hebben al parenclubs bezocht maar ja..daar ging het iets anders en voortvarender. Dat zal toch met thuisdates anders zijn. Ik kan me voorstellen dat je elkaar niet meteen bij de voordeur bespringt.
It's never too late start living!
dan is Truth or Dare misschien een oplossing ? Er bestaat ook nog eens een App (android)
quote:papa_van_2 schreef op 16 februari 2012 @ 00:32:

dan is Truth or Dare misschien een oplossing ? Er bestaat ook nog eens een App (android) Ha zat ik ook aan te denken. Heb zelf trouwens een hekel aan het spel, maar ja ik doe dan ook niet aan swingen. Ik zeg trouwens altijd gewoon: neuken? Oké nee dat is niet zo, ik weet niet het gaat altijd vanzelf ofzo (het is laat, ik moet gaan slapen...)
-op de matras gaan zitten en vragen:"Wie komt er gezellig bij me zitten?".

-de vrouw / man bij de hand pakken en haar / hem meenemen naar de matras

-de vrouw/man in de keuken helpen met de drankjes / hapjes en dan tegen hem / haar aan gaan staan of aanraken (initiatief nemen gaat staand makkelijker dan zittend is mijn ervaring)

-met je eigen partner beginnen (strelen, zoenen en eventueel verder). Dat ontdooit ook altijd wel. En dan na een tijdje vragen:"Zullen we ruilen?".

-de andere man verleiden met brute kracht

-glas leeggooien over een van het andere stel en hem / haar dan maar uitkleden (is mij wel eens overkomen. Maar dat was per ongeluk. Maar het werkte wel prima.)

-tegen de andere man/vrouw zeggen:"Ik heb nu wel erg veel zin in je"

-vragen of hij/zij iets los wil maken van je kleding

-"Wie heeft er zin in een massage?"

-met een van de twee in bad / onder de douche gaan

-striptease geven en zo de man vrouw verleiden

-een of beiden een blinddoek om doen.

-voorstellen om haar samen met haar man eens uitgebreid te verwennen

-meestal zitten de partners bij elkaar op de bank. Als je dan bv met haar even naar de keuken gaat bij terugkomst naast haar partner gaan zitten zodat zij naast jouw partner kan gaan zitten. Dan is het aanraken / flirten ook wat eenvoudiger.

Ik vind vrouw/vrouw altijd wel fijn om mee te beginnen. En dan komen de mannen na verloop van tijd vanzelf wel. Bovendien spreken wij ook altijd wel af dat we eerst na verloop van tijd lingerie aantrekken. Dat maakt de sfeer ook al wat losser en nodigt ook eerder uit tot actie.

Spelletjes vind ik echt niks. Dat duurt me te lang.

Wat bij ons wel altijd een hele tour is om elkaar duidelijk te maken of we wel of geen sex willen met het stel in kwestie. Dat geldt uiteraard alleen de bij de eerste kennismaking. Hoe doen jullie dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven