Napraat deel 2

10-02-2012 01:42 487 berichten
Alle reacties Link kopieren
( eerlijk gejat )

er is een groot verschil

tussen napraten en napraten

je kunt napraten over napraten

maar ook napraten napraten

zo was er eens een nageprate naprater

die ook napraatte wat hij napraten kon

zodat de naprater die hém napraatte

feitelijk niet wist waar zijn tekst begon

toen ze daar later samen over napraatten

hadden ze niet eens in de gaten

dat ze het napraten ook nog konden laten

't zou de napraters dus niet baten

om over het napraten nóg eens na te praten

ondertitel: krijg een leven!

Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:mazzelen schreef op 15 februari 2012 @ 01:11:

[...]

Da's dan weer best jammer.

Ja, saai he.

Ik ga pitten. Matten we een volgende keer wel.

Trusten.
Matten doe je maar met je matties.

Truste.
Mazzelen: ben het met je eens dat de meesten niet te beroerd zijn een ander te wijzen op uitspraken die (wat) 'overboard' zijn.

Ben ik ook zeker niet te beroerd toe. ;)

quote:Ik zeg: maak er een openbare verkiezing van. Stel een lijst samen met de (oude) namen en laat de huidige forummers bepalen wie er wel of niet terug mag komen. Regel het dan technisch wel zo dat er per persoon maar één keer gestemd kan worden.

Hawkeye Jane, verkiezingen over wie wel of niet terug mag?

Lijkt me een zeer slecht idee. Laat dan de mods liever bepalen of gepermabanden die buiten de boot vielen vanwege te strikt moderen terug mogen of niet. We moeten er niet een 'jou mag niet dus jou wil ik niet terug hebben', verkiezing van maken.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
.
De gema(z)zelde heeft zelf al drie keer geschreven wie ze is in dit topic. :P

Ik ben inderdaad een beetje 'de dwarsligger' met het agree/disagree systeem. Heb zo mijn donkerbruine bedenkingen bij zo'n systeem hier. Ik geef toe dat het theoretisch echt niet slecht klinkt maar de ervaring wil dat het in de praktijk op bepaalde fora nog maar sterk de vraag is hoe theoretische plannen uitpakken. Als we erover zóuden moeten stemmen, kun je er donder op zeggen dat bij het percentage 'tegenstemmers' ondergetekende ondergebracht is. ;)

Overigens, Nerd, als je me wil aanhalen, mag je dat gewoon doen hoor. Als het niet klopt en ik lees het, meld ik me wel. :P
.
Nerd! Kom je ook weer eens naar de nieuwe lSS de KP?Ik heb een nieuwe OP gemaak! Graag uw mening.
.
Oja, maar ik ben een off topicer. Kan er niks aan doen. Sorry napraters!

Edit: ik ga een gouden steen voor je zoeken. Jij verdient een gouden randje.
.
.
quote:nerd_ schreef op 15 februari 2012 @ 16:08:

Je leest me wel de les, maar dat kan ik nog wel hebben. Had veél erger verwacht.

En je praát zelfs met me.....Ik had deze :P even moeten vervangen voor deze , want ik las je zeer zeker niet de les, hoor.

Maar ehm, waarom zou ik níet met je praten?

quote:Moet ik nog voor je buigen, toch, of ben je helemaal verlicht?

Buigen? Waarom?

Nee hoor, houd ik helemáál niet van. Kan ik helemaal niet mee omgaan en een forum koningin ben ik ook al niet.

Ik ben meer het type wat her en der wat opduikt, een beetje tussendoor laveert en dat is het wel zo'n beetje.
.
.
quote:nerd_ schreef op 15 februari 2012 @ 15:36:

Shahla, blij dat je ook insprong.

Aarzelde even oa.jou te nioemen, toen ik hierboven schreef of jullie kwamen met de voorzet. (Hoefde ik 't niet te doen, hè?)

Maar kon niet voor anderen spreken, al verwachtte ik wel dat jij, Waranaka, en ook Xal, wel net zo zouden denken.

(VC kan wel wat hebben.... We schelden af en toe op elkaar.)

(Dit was vooral nav. "liken," maar die lijn kan je zo doortrekken.

Of lierver gezegd alles gewoon "doorspoelen" (en gelijk doorrtrekken, hè?)

Die verkiezingen kwamen van een eh, niet nader genoemd topic, beetje Oostblok voor de val van de muur.(Sorry, "zw

Nota bene gejatterd, van degene die 't begon, en die had 't weer geplagiatiseerd.

(Sorry, "zwaar praten" lukt nou niet.)

Dank je, Dana.

Wie is die gemazelde? En gepokt, begrijp ik wel.

Kan iemand niet vertellen wat dat inhoudt, die ouwe troep?

Of allemaal lastig en leuk?

Ja goh, je kent de historie niet dus je moest eerst de goedkeuring krijgen van de fossielen om Mazzelen te accepteren.

Wat triest. Het toont wel de aard van de ware naloper.
Als ik nerd even door de vertaalmachine haal, heb ik de indruk dat hij alleen bedoelt te zeggen dat hij geen idee heeft wie die ouwe forummers zijn en zich afvraagt of het opheffen van de bannen het forum leuker gaat maken.

Die vraag heb ik zelf ook, vooral na al dat gedoe hier de laatste tijd.

Wat betreft Mazzelen, nerd, daar moest ik altijd erg om lachen onder haar oude nick, vanwege haar directheid.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:hawkeye_jane schreef op 16 februari 2012 @ 09:04:

[...]

Ja goh, je kent de historie niet dus je moest eerst de goedkeuring krijgen van de fossielen om Mazzelen te accepteren.

Wat triest. Het toont wel de aard van de ware naloper. ????

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
.
hawkeye_jane schreef op 16 februari 2012 @ 09:04:

[...]

Wat triest. Het toont wel de aard van de ware naloper. "

Nerd een naloper?

Die is grappig, nerd is een zanger op zichzelf. En vrijwel altijd eerzaam en voorzichtig naar andere forummers toe. Soms zelf tenkoste van hemzelf vind ik.
@ nerd: ik heb hetzelfde hoor. Sommige van den ouden heb ik wel gelezen, en over sommige ben ik echt clueless. We zullen wel zien straks denk ik. Wij zijn nieuw, dus voor ons zullen ze net zo nieuw zijn. Lastig of leuk moet dan nog blijken. Spannend hè?
quote:missy_acy schreef op 16 februari 2012 @ 12:02:

@ nerd:Wij zijn nieuwNerd is allang niet meer nieuw....
quote:missy_acy schreef op 16 februari 2012 @ 11:47:

Nerd een naloper?

Die is grappig, nerd is een zanger op zichzelf. En vrijwel altijd eerzaam en voorzichtig naar andere forummers toe. Soms zelf tenkoste van hemzelf vind ik.Missy wat mooi omschreven, ben het helemaal met je eens.
.
.
Nerd...mijn favo forumpoëet.

Ik blijf toch (misschien tegen beter weten in maar dat zien we dan wel weer) positief. Ik hoop op common sense van iedereen. Geen wrok/wraakacties. Nieuw begin. Schone lei. Negeren waar nodig. Eigen verantwoordelijkheid dat het niet weer uit de hand loopt. Openheid in staffen zodat we gewoon weer lekker inhoudelijk kunnen discussiëren en het met elkaar eens/oneens kunnen zijn zonder backstabbing/gemene spelletjes.

Excessen worden uiteraard aangepakt door de Mods.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven