Jersey jasjes
donderdag 16 februari 2012 om 13:02
Ik wil graag een paar jersey colbertjes aanschaffen maar ik heb er een van begin vorigjaar maar daar is de vorm niet mooi meer van na een paar keer wassen, die is van vero moda geloof ik.
Weet uemand niet te dure jasjes waar de pasvorm wel mooi van blijft?
Ow en niet te duur voor mij is iets van 35 - 40 euro.
Weet uemand niet te dure jasjes waar de pasvorm wel mooi van blijft?
Ow en niet te duur voor mij is iets van 35 - 40 euro.
donderdag 16 februari 2012 om 13:19
Geen direct antwoord op je vraag maar misschien helpt het: Handwas?
Het schijnt dat de voering vaak anders krimpt als de buitenkant waardoor je vervorming kan krijgen. Ik heb een paar blazers die volgens het label in de wasmachine kunnen (wat al bijzonder is) maar dit doe ik niet...
Eventueel een tip voor je nieuwe aanschaf?
Het schijnt dat de voering vaak anders krimpt als de buitenkant waardoor je vervorming kan krijgen. Ik heb een paar blazers die volgens het label in de wasmachine kunnen (wat al bijzonder is) maar dit doe ik niet...
Eventueel een tip voor je nieuwe aanschaf?
donderdag 16 februari 2012 om 13:29
Ik heb een donkerblauwe van miss etam, ze hadden destijds ook zwarte en rode. Zit heerlijk! Ik heb hem nog niet gewassen. Ik draag er altijd een shirt onder en hang het jasje na het dragen op een hangertje een nacht voor het open slaapkamerraam. Dan is ie weer helemaal fris. Als ik zou moeten wassen zou ik hem even op de hand doen. Niet in de wasmachine lijkt mij
donderdag 16 februari 2012 om 13:31
quote:valerie__ schreef op 16 februari 2012 @ 13:19:
Eventueel een tip voor je nieuwe aanschaf?Zo'n jasje hoef je toch helemaal niet te wassen? Zou ik zeker niet doen.
Eventueel een tip voor je nieuwe aanschaf?Zo'n jasje hoef je toch helemaal niet te wassen? Zou ik zeker niet doen.
donderdag 16 februari 2012 om 13:49
donderdag 16 februari 2012 om 14:25
donderdag 16 februari 2012 om 14:48
Sjee, wel onnodig, slecht voor het kledingstuk, en erg belastend voor het milieu!
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen (ja wel, hoe veel tijd erin gaat zitten, pfff) maar ik begrijp dat het voor jou ook lastig is.
Een blazertje of blousje of broek of winterjas dat 1 keer is gedragen, is gelukkig niet dodelijk.
Zet 'm op!
Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen (ja wel, hoe veel tijd erin gaat zitten, pfff) maar ik begrijp dat het voor jou ook lastig is.
Een blazertje of blousje of broek of winterjas dat 1 keer is gedragen, is gelukkig niet dodelijk.
Zet 'm op!
donderdag 16 februari 2012 om 15:54
vrijdag 17 februari 2012 om 09:18