dasty schoonmaakmiddel

24-01-2012 19:22 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
lees hier zoveel goeds over dasty schoonmaakmiddel dus vandaar een eigen dasty topic

want wat is nou echt een aanrader?? voor wat kan je het allemaal gebruiken en evt super tips met dasty
quote:iami schreef op 27 januari 2012 @ 09:27:

Ik was zo dom om het in de (combi)magnetron te gebruiken...

(dacht dat dat wel kon, want stond geen waarschuwing op de verpakking)

Een tip, gebruik het daar niet in, of je moet graag een nieuwe (combi)magnetron willen Wat heb je ermee gedaan in je combi-magnetron dan en wat is er daarna mee gebeurt?
Ik wil de hele boel ontvetten, maar het heeft het magnetrongedeelte aagetast waardoor er allemaal metaal(?) deeltjes afkwamen, waardoor vervolgens de magnetron begon te vonken als je het aanzette. Er zijn wel meer van die ovenreinigers die je niet in de magnetron mag gebruiken, maar daar staat dat duidelijk op.Op de dasty dus niet... maar kan dus niet.
Ow, ik heb mijn combi-magnetron er ook weleens mee schoongemaakt. Maar hij is nog niet ontploft :P maar volgens mij heb ik alleen de zijkanten, bodem en deur ermee schoongemaakt en niet het verwarmingselement enzo.
Mijn moeder heeft licht beige vloerbedekking. Met niks kreeg ze ze wat smoezelige plek bij de bank waar ze meestal op zit niet weg. WEL met de gele Dasty!

Ik gebruik de gele Dasty als vlekkenmiddel voor de kleding. Heb al vanalles geprobeerd, tot het durste aan toe, maar gele Dasty werkt als een tierelier.

Wat zou er toch in de roze Dasty zitten? Ik ruil een bekend geurtje... iets van spiritus? Vind m heerlijk ruiken, overigens!
quote:Isasue schreef op 27 januari 2012 @ 09:50:

[...]

Ook niet met de oppervlaktenreiniger? De roze is dat geloof ik.Heb alleen maar ooit de gele gebruikt.
Ik vind de roze lekker ruiken. Daar maak ik mijn meubels mee schoon ipv een vochtige doek.

De gele vind ik op bepaalde oppervlakten stinken. En ik krijg altijd zo'n zepige laag net alsof je teveel hebt gebruikt (terwijl dat niet zo is).

De badkamer dasty heb ik ook, nog niet zoveel ervaring mee.
quote:Danayla schreef op 28 januari 2012 @ 06:42:

Mijn moeder heeft licht beige vloerbedekking. Met niks kreeg ze ze wat smoezelige plek bij de bank waar ze meestal op zit niet weg. WEL met de gele Dasty!

Ik gebruik de gele Dasty als vlekkenmiddel voor de kleding. Heb al vanalles geprobeerd, tot het durste aan toe, maar gele Dasty werkt als een tierelier.

Wat zou er toch in de roze Dasty zitten? Ik ruil een bekend geurtje... iets van spiritus? Vind m heerlijk ruiken, overigens!Ik heb een lelijke vlek in onze lichtgrijze vloerbedekking...ik ga het zo eens proberen!
Ik gebruik het ook altijd. De roze heeft helaas nu een minder lekkere geur de laatste tijd...

De gele slaat ook altijd zo lekker op je keel en je ogen, dan wéét je gewoon dat het vast allemaal heeel schoon wordt :-)
Ik heb ooit in de keuken van een groot restaurant gewerkt, daar gebruikten we ook Dasty. Sinds ik op mezelf woon heb ik ook en fles Dasty, de gele. M'n moeder is ook fan.
yep hier nog een dastyfan
Dit is het dan, morgen naar de Wibra. :-)
ik gebruik het voor de vlekken in babykleding

nou als iets moeilijk te verwijderen is ,dan is het wel babyprut (fruit en vooral worteltjes)

ik spuit het in met dasty, gebruik er een tablet steradent bij en het wordt allemaal weer kraakhelder schoon
Niemand is nutteloos, je kan altijd nog als slecht voorbeeld dienen!
Welk type dasty gebruik je voor het verwijderen van vlekken in kleding? Die vlekkenverwijderaar? Of de gele?
Doubt kills more dreams than failure ever will
Nou dames, ik was dus retenieuwsgierig, ben gisteren zelfs eerder van mijn werk vertrokken en naar de Wibra getogen...

Het Dasty Assorti aangeschaft. Spotgoedkoop.

En wat is het prachtspul! Ik ben om!!!!

Ik vind de roze heerlijk ruiken!
Oriane!

Volgens mij is de Wibra net weg hier, toch maar eens wat probeersels aanschaffen als ik een filiaal tegenkom.
quote:thee schreef op 16 februari 2012 @ 18:06:

Oriane!

Volgens mij is de Wibra net weg hier, toch maar eens wat probeersels aanschaffen als ik een filiaal tegenkom.Bij Zeeman verkopen ze ook heel erg goede ontvetter voor ¤1,49 je hebt daar heel weinig van nodig , neus daar maar eens in de schoonmaak , douche en wasverzachter producten
okido RM, thnx voor de tip.

Heb je m'n mailtje nog gelezen?
quote:thee schreef op 16 februari 2012 @ 18:41:

Heb je m'n mailtje nog gelezen?Ik zit er net achter , ik ga zo kieken
quote:thee schreef op 16 februari 2012 @ 18:41:

Heb je m'n mailtje nog gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven