begin.....

15-02-2012 22:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden het altijd lastig om bij een thuisdate de eerste stap te zetten om verder te gaan.... Hoe pak je dat op een orginele en spannende manier aan, iemand tips
Bedoel je jullie onderling look of naar dat andere stel toe?
Tja, ik denk toch gewoon doen waar je zin in hebt en goed voelt.

Als je als stel er maar over eens bent dat je allebei verder wil gaan.
quote:stout1975 schreef op 16 februari 2012 @ 17:05:

Bedoel je jullie onderling look of naar dat andere stel toe?

Onderling. Ik heb er geen moeite mee als we tegen een stel zeggen dat we het met hen toch niet zien zitten. Dat kan nu eenmaal gebeuren en we geven ook altijd vantevoren aan dat die mogelijkheid altijd bestaat. Is ook altijd wederzijds.

Maar het met je eigen partner afstemmen of je wilt of niet, dat is bij ons altijd wat moeilijk. Hoe maak je elkaar dat duidelijk? Suggesties? Om het zo plompverloren aan elkaar te vragen in front of het andere stel vind ik niet gepast.
Gewoon een signaaltje afspreken, knipoog, een kneep in je hand, of een pets op je kont.

Ik vraag trouwens nooit of die andere mensen wel zin hebben bedenk ik met, das ook een beetje raar eigenlijk.
quote:stout1975 schreef op 16 februari 2012 @ 17:38:

Gewoon een signaaltje afspreken, knipoog, een kneep in je hand, of een pets op je kont.

Dat hebben wij ook overwogen hoor. Maar hoe lang wacht je of het teken komt. Een uur, twee uur? Soms weet je na 5 minuten al wat het wordt, soms na een uur nog niet.....

quote:stout1975 schreef op 16 februari 2012 @ 17:38:

Ik vraag trouwens nooit of die andere mensen wel zin hebben bedenk ik met, das ook een beetje raar eigenlijk.Ja, dat lijkt me wel fijn om te weten om pijnlijke situaties te voorkomen :-)
Gewoon...

Gisteren ook een eerste thuisdate met iemand gehad.

Na het gezellige deel begint spontaan het geile deel. Oogcontact, liefkozend woordje, spontane (per ongeluk) aanraking... Rest volgt vanzelf ;)
quote:lookatme schreef op 16 februari 2012 @ 17:44:

[...]

[...]

Ja, dat lijkt me wel fijn om te weten om pijnlijke situaties te voorkomen :-)Nog nooit de deksel op m'n neus gehad, wel eens een knie in mijn oog, maar ik ga er van uit dat dat een ongelukje was..
quote:stout1975 schreef op 16 februari 2012 @ 20:23:

[...]

Nog nooit de deksel op m'n neus gehad, wel eens een knie in mijn oog, maar ik ga er van uit dat dat een ongelukje was..Uh, herinner me ook nog een reflex ooit.. maar dat was niet in het begin
Als ik een man een knietje in zijn oog geef is het een signaal, geen ongelukje.
Een signaal voor wil je even naar mijn knie kijken, heb een beetje last van m'n meniscus?
Mmmhh.. zou ik normaal gezien ook zo zeggen LookatMe.. maar is me echt per ongeluk toch een keer gebeurt...

Gelukkig viel er om te lachen....
Leuk topic dit, spreko.

Ik ga ook even lekker in de meeleesstand met uw goedkeuren.
quote:stout1975 schreef op 16 februari 2012 @ 20:30:

Een signaal voor wil je even naar mijn knie kijken, heb een beetje last van m'n meniscus?Nee, een signaal dat hij de volgende keer eerst moet vragen of hij me mag aanraken.
Maar mensen.......... Da's toch voelen en non verbaalgedrag (Joehoe spannend....) ????
Kan je niet aan je partner merken of die het wel of niet ziet zitten? MrT kan het al aan me zien zonder dat ik uberhaupt iets zeg.....

Groter probleem is, hoe kom je fatsoenlijk de deur uit als je het niet ziet zitten
eventjes samen naar de keuken en vragen of we het zien zitten... maar meestal weten we dat al vrij zeker anders doen we geen thuisdate, maar je weet het natuurlijk nooit.... Bedankt voor de tips.... gewoon een beetje lef tonen en dan komt het vanzelfquote:lookatme schreef op 16 februari 2012 @ 16:54:

-op de matras gaan zitten en vragen:"Wie komt er gezellig bij me zitten?".

-de vrouw / man bij de hand pakken en haar / hem meenemen naar de matras

-de vrouw/man in de keuken helpen met de drankjes / hapjes en dan tegen hem / haar aan gaan staan of aanraken (initiatief nemen gaat staand makkelijker dan zittend is mijn ervaring)

-met je eigen partner beginnen (strelen, zoenen en eventueel verder). Dat ontdooit ook altijd wel. En dan na een tijdje vragen:"Zullen we ruilen?".

-de andere man verleiden met brute kracht

-glas leeggooien over een van het andere stel en hem / haar dan maar uitkleden (is mij wel eens overkomen. Maar dat was per ongeluk. Maar het werkte wel prima.)

-tegen de andere man/vrouw zeggen:"Ik heb nu wel erg veel zin in je"

-vragen of hij/zij iets los wil maken van je kleding

-"Wie heeft er zin in een massage?"

-met een van de twee in bad / onder de douche gaan

-striptease geven en zo de man vrouw verleiden

-een of beiden een blinddoek om doen.

-voorstellen om haar samen met haar man eens uitgebreid te verwennen

-meestal zitten de partners bij elkaar op de bank. Als je dan bv met haar even naar de keuken gaat bij terugkomst naast haar partner gaan zitten zodat zij naast jouw partner kan gaan zitten. Dan is het aanraken / flirten ook wat eenvoudiger.

Ik vind vrouw/vrouw altijd wel fijn om mee te beginnen. En dan komen de mannen na verloop van tijd vanzelf wel. Bovendien spreken wij ook altijd wel af dat we eerst na verloop van tijd lingerie aantrekken. Dat maakt de sfeer ook al wat losser en nodigt ook eerder uit tot actie.

Spelletjes vind ik echt niks. Dat duurt me te lang.

Wat bij ons wel altijd een hele tour is om elkaar duidelijk te maken of we wel of geen sex willen met het stel in kwestie. Dat geldt uiteraard alleen de bij de eerste kennismaking. Hoe doen jullie dat?
quote:spreko schreef op 16 februari 2012 @ 21:20:

eventjes samen naar de keuken en vragen of we het zien zitten... maar meestal weten we dat al vrij zeker anders doen we geen thuisdate, maar je weet het natuurlijk nooit.... Bedankt voor de tips.... gewoon een beetje lef tonen en dan komt het vanzelf

[...]

Wij selecteren de stellen meestal via SDC. Het kan via mail, msn, telefoon of wat dan ook nog zo goed klikken, dan nog kan het wel eens dat we bij de ontmoeting 'nee' zeggen. Dus bij ons is dat niet "vrij zeker".quote:mrs__timid schreef op 16 februari 2012 @ 21:19:

Kan je niet aan je partner merken of die het wel of niet ziet zitten? MrT kan het al aan me zien zonder dat ik uberhaupt iets zeg.....

Groter probleem is, hoe kom je fatsoenlijk de deur uit als je het niet ziet zitten

Nee, dat kan ik niet merken. Dat komt ook omdat het wel eens is gebeurd dat het heel gezellig was en we konden het erg goed vinden met allebei maar sex, nee, dat wilde ik niet met de man in kwestie.

Wij hebben nu weer geen probleem om fatsoenlijk de deur uit te komen. We geven van tevoren aan bij het andere stel dat we op de avond zelf beslissen of we sex willen. En het kan dus nooit als verrassing komen mochten we daar van afzien.
quote:Yavanna schreef op 16 februari 2012 @ 00:34:

[...]

Ha zat ik ook aan te denken. Heb zelf trouwens een hekel aan het spel, maar ja ik doe dan ook niet aan swingen. Ik zeg trouwens altijd gewoon: neuken? Oké nee dat is niet zo, ik weet niet het gaat altijd vanzelf ofzo (het is laat, ik moet gaan slapen...)

QR code.... ? :smile

lekkere del

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven