The Never Ending Question 84
woensdag 15 februari 2012 om 17:40
Mwa, valt mee, wondjes aan mijn handen helen wel minder snel. Maar ik smeer sowieso veel met lanettecreme voor mijn droge huid. Krijgen mijn handen ook meteen een lik mee
Wat is jouw remedie tegen buikgriep (nooit eerder gehad, colega's zweren 't bij "echte" cola maar ik krijg er alleen maar meer buikpijn van...)
Wat is jouw remedie tegen buikgriep (nooit eerder gehad, colega's zweren 't bij "echte" cola maar ik krijg er alleen maar meer buikpijn van...)
woensdag 15 februari 2012 om 19:13
donderdag 16 februari 2012 om 14:22
donderdag 16 februari 2012 om 14:32
2/3x snoozen, plassen, douchen, insmeren, tandenpoetsen, haren föhnen, kleren aantrekken die ik dan nog bij elkaar moet zoeken. Opmaken, gordijnen openen, gesmeerd brood uit de koelkast pakken. Soms een glas fruitontbijt drinken, anders een kruidkoek voor mee in de trein. Naar de trein fietsen, kaartje kopen (ja, zo iemand ben ik) en dan wachten tot de trein komt.
Kunnen nachtdromen bij jou ook een hele dag heel aanwezig zijn? (gedroomd over jongen uit Friesland die ik bij bijna elk muziekfestival wel tegenkom, (tussen de 60.000 mensen...) heb m vannacht uitgebreid staan zoenen en nu moet ik steeds aan m denken..)
Kunnen nachtdromen bij jou ook een hele dag heel aanwezig zijn? (gedroomd over jongen uit Friesland die ik bij bijna elk muziekfestival wel tegenkom, (tussen de 60.000 mensen...) heb m vannacht uitgebreid staan zoenen en nu moet ik steeds aan m denken..)
donderdag 16 februari 2012 om 14:35
Eh ongeveer een kwartier voordat ik eigenlijk de deur uit wil alles bij elkaar pakken, schoenen, dassen, jassen, handschoenen van dochter en van mij. Luiertas aanvullen. Dochter heeft inmiddels gepoept dus die moet ik dan nog gehaast verschonen. Dochter proberen te lokken naar jas dmv mooie schoenen. Inmiddels huilende dochter met jas aan muts opzetten en dan nog harder huilen. Ik moet van de stress plassen. En meestal gaan we dan zo'n tien minuten ná de geplande tijd de deur uit.
Ben jij een stresskip?
Edit: te laat, maar lang verhaal getypt dus ik laat het staan.
Enee, ik heb bijna nooit dromen die me lang bijblijven. Soms wel eens een naar gevoel, en als ik dan probeer te achterhalen waar dat vandaan komt denk ik o, dat was maar een droom.
Ben jij een stresskip?
Edit: te laat, maar lang verhaal getypt dus ik laat het staan.
Enee, ik heb bijna nooit dromen die me lang bijblijven. Soms wel eens een naar gevoel, en als ik dan probeer te achterhalen waar dat vandaan komt denk ik o, dat was maar een droom.
vrijdag 17 februari 2012 om 10:08