The Never Ending Question 84

04-11-2011 19:50 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier gaan we weer verder! quote:Julia2 schreef op 04 november 2011 @ 18:27:

Ja, maar eigenlijk ligt alles op een vaste plek, dus niet echt een doosje nodig.

Waar kun jij geen genoeg van krijgen?
I am surrounded by morons
spijkerbroek, tshirt en zwart vestje

Heb jij ook zulke droge handen in de winter?
Mwa, valt mee, wondjes aan mijn handen helen wel minder snel. Maar ik smeer sowieso veel met lanettecreme voor mijn droge huid. Krijgen mijn handen ook meteen een lik mee ;)

Wat is jouw remedie tegen buikgriep (nooit eerder gehad, colega's zweren 't bij "echte" cola maar ik krijg er alleen maar meer buikpijn van...)
Hmmm, veel vitamine C... sapjes, multivitamine pillen...

Heb je nog iets aan Valentijn gedaan of iets gekregen?
Nee

Vertoon je wel eens prinsessengedrag?
Ik kreeg een kaart, zonder afzender, vrees (weet het wel zeker) dat hij van een ex is en daar zit ik dus echt niet op te wachten.

Nee op de tweede vraag

Hoeveel boeken schat jij in dat je in huis hebt?
Phoe... schatten... eh... 200? Geen idee...

Wat ga je vanavond eten?
Ik heb net een broodje met zalm en sla gegeten. Nu zit ik wel vol.

Wat vind jij een leuk nummer de laatste tijd (graag linkje youtube).
http://www.youtube.com/watch?v=tg00YEETFzg

Op welke eigenschap ben je trots?
Op mijn assertiviteit! Ben zo gegroeid het afgelopen jaar! En door mn nei-therapie groeit mijn zelfinzicht ook nog meer. Ik word steeds mooier van binnen

Wat zou jij het liefs aan jezelf willen veranderen ( van binnen)
Eigenlijk niks meer. Ik heb al heel hard aan mezelf gewerkt en ben nu tevreden. Als ik echt iets moet kiezen, dan wil ik nog wel iets meer ballen kweken

Wat vind jij mooi aan jezelf (uiterlijk)?
Ik vind dat ik mooie lippen heb

Lees jij ooit wel eens de Viva (of een ander magazine)?
Nee, niet dat genre. Ik lees de natiional geographic (want abonnement), en soms de Quest of een computermagazine als ik op reis ga ofzo.

En jij?
Ik heb geen abonnementen maar haal wel 's de Groene Amsterdammer en Vrij Nederland. En wat minder correct en intellectueel verantwoord : Elle, Elle decoration, Red en dat soort bladen (lekker voor in de trein).

Wat at je bij je lunch vandaag?
Een zelfgemaakt pizzabroodje

Vind jij het ook weer tijd worden voor een mini meet?
Ja, en die heb ik volgend weekend met iemand/misschien twee iemanden van een ander topic.

Wat is jouw ritueel voordat je 's ochtends de deur uit gaat?
2/3x snoozen, plassen, douchen, insmeren, tandenpoetsen, haren föhnen, kleren aantrekken die ik dan nog bij elkaar moet zoeken. Opmaken, gordijnen openen, gesmeerd brood uit de koelkast pakken. Soms een glas fruitontbijt drinken, anders een kruidkoek voor mee in de trein. Naar de trein fietsen, kaartje kopen (ja, zo iemand ben ik) en dan wachten tot de trein komt.

Kunnen nachtdromen bij jou ook een hele dag heel aanwezig zijn? (gedroomd over jongen uit Friesland die ik bij bijna elk muziekfestival wel tegenkom, (tussen de 60.000 mensen...) heb m vannacht uitgebreid staan zoenen en nu moet ik steeds aan m denken..)
Eh ongeveer een kwartier voordat ik eigenlijk de deur uit wil alles bij elkaar pakken, schoenen, dassen, jassen, handschoenen van dochter en van mij. Luiertas aanvullen. Dochter heeft inmiddels gepoept dus die moet ik dan nog gehaast verschonen. Dochter proberen te lokken naar jas dmv mooie schoenen. Inmiddels huilende dochter met jas aan muts opzetten en dan nog harder huilen. Ik moet van de stress plassen. En meestal gaan we dan zo'n tien minuten ná de geplande tijd de deur uit.

Ben jij een stresskip?

Edit: te laat, maar lang verhaal getypt dus ik laat het staan.

Enee, ik heb bijna nooit dromen die me lang bijblijven. Soms wel eens een naar gevoel, en als ik dan probeer te achterhalen waar dat vandaan komt denk ik o, dat was maar een droom.
Ja

Naar welke tv zender kijk jij gemiddeld het meest?
Ik denk RTL4.

Wie gaat er een minimeet organiseren?
Jij?

Wie is er wel eens op stap geweest als je de volgende dag moet werken?

Ik heb namelijk zo het vermoeden dat ik het morgen heel zwaar ga krijgen!
Ikke! En dat ging soms goed en soms ging ik half dood. (Hoe voel je je?)

Wat zijn je plannen voor vanavond?
Heeeeel erg brak, kwam om 4 uur thuis vannacht en om h8 uur ging de wekker weer (had stiekem al een beetje gesmokkeld)

Vanavond ga ik lekker lam op de bank hangen, vandaag barst toch het carnaval los en daar heb ik sowieso niet zo'n zin in.

Ga jij carnavallen?
Alleen tegen betaling (nee dus)

Wanneer ben je jarig?
In het voorjaar.

Ben je altijd trouw aan jezelf?
*Hoe is het nu, DV?*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven