Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
quote:ochtendmens schreef op 17 februari 2012 @ 07:43:

Hoi meiden,

nb Kunstje wat kan jij goed schoppen onder de kont geven!Ik had een goede leermeester in jou!
Hi hi ja dat kan je wel stellen, hoe is het vandaag met je? Ben je al helemaal klaar voor de carnaval?

@astrid, lees het hele topic (en het vorige) maar eens door ik denk dat je heel veel herkent en dan zul je zien dat het hele proces in fases verloopt.

sterkte

@pumukele, vandaag een betere dag?
ooohhhhhhhh
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
..
One day I fly away,

Pumukele, iemand die zijn eigen problemen niet erkent kan niet geholpen worden. Erkenning is het eerst was zou moeten gebeuren. Jij bent niet diegenen die hem daarmee kan helpen, daar zijn professionals voor.

Kan me voorstellen dat je door die briefwisseling weer een dip hebt, dit doet veel pijn meid.
[quote]ochtendmens schreef op 17 februari 2012 @ 10:13:
One day I fly away,

Zeker doet dat pijn, maar ook al was je niet bezig geweest met je eigen verdriet dan nog had je hem niet kunnen helpen.

Probeer dat voor ogen te houden meid. Het is niet jouw schuld ook al voelt dat nu wel zo.
..
One day I fly away,

pfffffffffff heftig ja zoiets is erfelijk, en een relatie met iemand hebben die manisch depressief is dat is erg zwaar
[quote][message=11235117,noline]ochtendmens schreef op 17
One day I fly away,

[quote][message=11235161,noline]ochtendmens schreef op 17
One day I fly away,

bah ben weer even terug bij af!! gdv de gdv de gdv.
One day I fly away,

nee pumukele, je gaat telkens een paar stappen vooruit maar dan weer een stapje terug, zo moet je dit zien. je gaat het redden meis!! kom op je zei zelf al dat je een vechter was, je gaat hier sterker uitkomen dan je al was. Het is een bewezen feit dat pijn en verdriet je sterker maakt......
Kan vandaag even wat minder schrijven, ben nog druk aan het naaien. Helaas weer te laat begonnen.

Pumukele, ga naar buiten! Blijf niet binnen zitten kniezen. En als hij last heeft van manische depressiviteit moet hij daar zelf hulp voor zoeken, jij kunt daar niets aan doen! Laat je door hem niet meetrekken in de put. Kom op, meisje, ik weet dat je het kunt. Je bent een knokker. Probeer nieuwe contacten op te bouwen en ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Maar ze komen het niet thuisbrengen.

Hoe gaat het met het opstarten vna je bedrijfje?
Pumukele, wat je bedoel je met ' ik weet niet wat ik moet doen'? leg me eens uit waar je daarmee wil zeggen meid.

hi hi die kunstje toch klinkt alsof dit niet de eerste keer is hi hi succes!!
[quote]ochtendmens schreef op 17 februari 2012 @ 13:23:
One day I fly away,

[quote]kunstje schreef op 17 februari 2012 @ 12:43:
One day I fly away,

Klinkt erg verwarrend wat je zegt Pumukele, je wil met hem praten over zijn probleem maar eigenlijk ook weer niet?

Bedenkt eens voor jezelf welk doel je hangt aan het gesprek van morgen.

Om je zelfverzekerder te voelen ga je iedere avond en ochtend plat met je voeten op de grond (zittend evt. staand) je voorstellen dat er allemaal wortels (als van een boom) uit je voeten komen en die diep de aarde indringen. Doe dit ong. twee minuten. Je zal zien dat je je hierdoor zekerder gaat voelen.
[quote]ochtendmens schreef op 17 februari 2012 @ 13:40:
One day I fly away,

Je moet jezelf zijn dat is het belangrijkste. Bedenk goed wat je wil gaan zeggen en hou je eraan. Als je gesprek geen doel heeft kan het allerlei kanten opgaan. Zorg dat jij het gesprek in handen houd. Als jullie het beiden niet te beladen willen hebben zorg er dan ook voor dat dit niet kan gebeuren.
[quote]ochtendmens schreef op 17 februari 2012 @ 14:01:
One day I fly away,

Miss nog een laatste tip, schrijf je eventueel de dingen op die je perse wil zeggen morgen, het is jammer als je iets zou vergeten wat je kwijt zou willen. Je kan dat briefje dan evt ergens neerleggen zodat je voor jezelf weet dat je daarop kan kijken als je ff niet weet hoe verder. Dat geeft je een zekerder gevoel dat je weet dat het briefje er ligt en je erop kan kijken. Het zou kunnen dat je zo nerveus bent je de helft vergeet....

Als je je doel hebt bepaald dan kan je kijken hoe dat doel haalbaar is. Door miss bepaalde vragen te stellen of bepaalde dingen te zeggen.

Ja Pumukele, vriendschappen zijn heilig, ik heb er een paar en die koester ik enorm.
Enne niet te veel wijn drinken he want dat houd je alleen maar uit je slaap hi hi.

Ga vanavond ook lekker een wijntje drinken, je hebt me op een idee gebracht.
...
One day I fly away,

Mooi zo dat je meteen al gaat schrijven. Dat voorkomt ook idd dat je van de hak op de tak springt.

ahum wel goed zorgen voor jezelf meid, voedsel heb je nodig voor de energie huishouding, met zoveel emoties is dat best veel, meer als normaal. probeer de dingen klaar te maken die je normaal echt lekker vind en zeker met je dochtertje samen eten maakt het wel zo gezellig, ook voor haar.

Proost vanavond ook op jou en op al die andere sterke meiden hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven