Pijnen

17-02-2012 11:52 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fysieke pijnen die voortkomen uit de intensiteit van mijn emotionele pijnen. (steken in hart, buik en armen). Op sommige momenten lijkt het ook op 'vlinders' maar dan niet op de verliefde manier.

Ik heb al langer tegenslagen, maar het lijkt me nu de kop te gaan kosten. Ik probeer mezelf er voor te behoeden, maar dat de pijn nu zo intens wordt, dat ik er zelfs fysiek pijn aan heb.. dat zet me toch aan het denken.

Ik heb 12 jaar geleden eens een flinke depressie gehad, en ik weet nog goed dat ik toen ook fysieke pijn had. En misschien stelt het nu wel niets voor hoor, daar probeer ik me althans van te overtuigen, maar ik ben bang dat het de eerste tekenen weer zijn.

Geen idee wat ik wil, of vraag met dit topic.

Heeft iemand dit ook wel eens zo gevoeld?
Ja, ik herken het. Fikse emotionele pijn geeft lichamelijk fikse pijn. Het is wel een groot signaal dat je beter wat aan de oorzaak kan doen.
Emotionele pijn kan zich idd ook uiten in fysieke pijn. Toch zou ik voor de zekerheid wel even langs de dokter gaan, om uit te sluiten dat het een fysieke oorzaak heeft. Stress kan bijv van invloed zijn op je bloeddruk en daarmee een fysieke bedreiging vormen. En de klachten die je noemt, zouden ook kunnen duiden op hartklachten. Liever een keer teveel naar de dokter dan een keer te weinig.
Bedankt voor jullie reacties,

Waarschijnlijk hebben jullie gelijk en moet ik de confrontatie toch aangaan. Krijg het er benauwd van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven