Automatisch afspeellijst maken

18-02-2012 08:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Weet iemand of het mogelijk is om automatisch een afspeellijst te maken, waarin zeg maar 25 hedendaagse hits om de 2 a 3 uur wordt afgespeeld en tussen de hits door classics? Net zoals op de radio zeg maar? Ik heb namelijk een archief met duizenden MP3's en vind de meeste liedjes leuk om af en toe te horen, maar wil de hedendaagse hits ook blijven horen tussendoor.

Gewoon de radio aan zetten is ook een optie natuurlijk, maar ben allergisch voor de 15 minuten reclame per uur en ook voor DJ's die zichzelf helemaal het einde vinden en een beetje populair zitten te doen. Bovendien draaien ze steeds dezelfde classics waardoor ik het gevoel heb veel muziek te missen. Dussss, als iemand weet hoe ik min of meer voor thuis mijn eigen radiostationnetje creëer dan houd ik mij aanbevolen!
Ik lees mee!
In windows media player? Of ben ik nou echt antiek? Ik heb mijn lijsten daarin staan, geen reclame door presentatoren en gewoon lekker de nummers die ik wil horen. Sorry als ik de bal ff mis sla, geest is een beetje moe na een wakkere nacht
Ja, Windows Media Player heb ik naar gekeken. Maar ik heb iets van 6.000 MP3's waar ik een afspeellijst van wil maken. En tussen die 6.000 MP3's wil ik dan zeg maar dat een stuk of 25 hedendaagse liedjes worden tussengevoegd zodat ik die om de twee a drie uren hoor.
Dan weet ik het niet, heb ook veel muziek, maar laat het gewoon in een lijst afspelen

Leuke ava trouwens
Itunes. Dan kan je ook eigen lijsten maken. Of gewoon al je nummers in shuffle afspelen ik zweer erbij
@ boschbolleke: dank je wel he, nou heb ik weer zin in wat lekkers bij de koffie
Haha, enjoy flutzel!
@ boschbolleke: zal zo maar even langs de bakker lopen, jij ook eentje?

Sorry voor offtopic TO, maar een bossche bol kan ik niet weerstaan
Spotify? Ofgewoon internetzenders opzoeken zonder reclame...
http://grooveshark.com/

Kan je heel veel muziek vinden zowel op album, artiest, titel!

Je kan zelf een afspeellijst maken door nummers/albums toe te voegen aan je lijst...

Deze is ook erg handig, zowel op genre als radiostation!!

http://www.listenlive.eu/
Een abonnement nemen op satelietradio Sirius XM, denk alleen via internet mogelijk in Nederland.
Flutzel, whahahaha! Snapte je al niet helemaal...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven