*** Bar Too Much 193 ***
dinsdag 14 februari 2012 om 19:09
dinsdag 14 februari 2012 om 21:12
woensdag 15 februari 2012 om 13:22
Het zal nog wel weken, zo niet maanden, gaan duren Jo. Ik heb ooit een woning gehuurd waar een leiding brak voor in erin trok. Heb vervolgens 2 maanden gewacht tot het droog genoeg was.
Nou, de verzakking voor mijn deur is weg, de bezemwagen bewijst dat ik er ook echt veilig kan parkeren. Die man probeert nu al een half uur om de zooistreep van de muurtjes te krijgen. Zo blij dat ik dat gisteren niet zelf ben gaan doen.
Nou, de verzakking voor mijn deur is weg, de bezemwagen bewijst dat ik er ook echt veilig kan parkeren. Die man probeert nu al een half uur om de zooistreep van de muurtjes te krijgen. Zo blij dat ik dat gisteren niet zelf ben gaan doen.
donderdag 16 februari 2012 om 09:36
en weer door ...
twee zoons thuis, eentje ziek, de ander leert. Opruimen, afruimen, uitruimen, inruimen. Kliniek bellen. Aanvallen tellen. Stofzuigen en dweilen. Leerplicht vertellen dat mijn kind meer baat heeft bij thuisonderwijs. Boodschappen doen. Koffers inpakken. Vliegtuig halen.
Nou ja, dat laatste niet dus. Maar het zou zo leuk zijn.
twee zoons thuis, eentje ziek, de ander leert. Opruimen, afruimen, uitruimen, inruimen. Kliniek bellen. Aanvallen tellen. Stofzuigen en dweilen. Leerplicht vertellen dat mijn kind meer baat heeft bij thuisonderwijs. Boodschappen doen. Koffers inpakken. Vliegtuig halen.
Nou ja, dat laatste niet dus. Maar het zou zo leuk zijn.
donderdag 16 februari 2012 om 12:19
quote:yette schreef op 16 februari 2012 @ 09:36:
en weer door ...
[afbeelding]
Nou ja, dat laatste niet dus. Maar het zou zo leuk zijn.Ga metje mee, ben het ook wel zat eigenlijk....
en weer door ...
[afbeelding]
Nou ja, dat laatste niet dus. Maar het zou zo leuk zijn.Ga metje mee, ben het ook wel zat eigenlijk....
donderdag 16 februari 2012 om 12:49
Ik zeg maar zo, het zal overal wel druk zijn toch?
Ik ga na het wassen, strijken, hondje uitlaten, plé schrobben, dokter bellen, fysiotherapie, afwassen nu gewoon aan de lunch en laat me nie gek maken.
Woonde ik nog maar in het Zuiden, dan zou ik mij dit weekend in het carnavalsgedruis werpen en de boel de boel laten.
Maar ja, daar heb ik dan eigenlijk niet echt de leeftijd meer voor
Mijn zoon + aanhang en dochter 2, derde in rij + aanhang nemen het stokske van me over......
Ben stiekem beest een beetje sjeloersssssssss.......
Ik ga na het wassen, strijken, hondje uitlaten, plé schrobben, dokter bellen, fysiotherapie, afwassen nu gewoon aan de lunch en laat me nie gek maken.
Woonde ik nog maar in het Zuiden, dan zou ik mij dit weekend in het carnavalsgedruis werpen en de boel de boel laten.
Maar ja, daar heb ik dan eigenlijk niet echt de leeftijd meer voor
Mijn zoon + aanhang en dochter 2, derde in rij + aanhang nemen het stokske van me over......
Ben stiekem beest een beetje sjeloersssssssss.......
donderdag 16 februari 2012 om 17:05
quote:yette schreef op 16 februari 2012 @ 14:20:
Iech goan noa Mestreech [afbeelding]
Lieve, lieve Yetje, dan wil ik U hierbij veul en nog meer plezier toewensen......
Jooppje, misschien kande Gij met Yetteketet mee om feest te vieren???
Mijn feest voor dit week-end is voor de buis...tatatatataaaaa, WK schaatsen,....dus geniet allen van het hopsen, mijn energie zit in aanmoedigen en brullen voor het kastje...
Iech goan noa Mestreech [afbeelding]
Lieve, lieve Yetje, dan wil ik U hierbij veul en nog meer plezier toewensen......
Jooppje, misschien kande Gij met Yetteketet mee om feest te vieren???
Mijn feest voor dit week-end is voor de buis...tatatatataaaaa, WK schaatsen,....dus geniet allen van het hopsen, mijn energie zit in aanmoedigen en brullen voor het kastje...
vrijdag 17 februari 2012 om 12:06
quote:yette schreef op 16 februari 2012 @ 22:37:
Lijkt me nou zo heerlijk relaxed: vervelen
Ik trek een kolosale geblokte zilver/rood/zwarte galajurk aan met een rode boa een chique zwarte hoge hoed vol met bloemen.
Nou, u liever dan ikke, veul plezier Yetteke, het is je gegund hoor, daar niet van!
Weet wel wat anders te verzinnen!
Ik wens jullie bij deze allemaal een fijn weekend!
Wies, veel kijkplezier trouwens!
Lijkt me nou zo heerlijk relaxed: vervelen
Ik trek een kolosale geblokte zilver/rood/zwarte galajurk aan met een rode boa een chique zwarte hoge hoed vol met bloemen.
Nou, u liever dan ikke, veul plezier Yetteke, het is je gegund hoor, daar niet van!
Weet wel wat anders te verzinnen!
Ik wens jullie bij deze allemaal een fijn weekend!
Wies, veel kijkplezier trouwens!
zaterdag 18 februari 2012 om 12:21
zaterdag 18 februari 2012 om 18:57