*** Bar Too Much 193 ***

06-12-2011 17:00 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

I'm dreaming of a White Christmas ...

but if the White runs out, I'll drink the Red!
Moggeh

De Zoon wordt in maart besproken door de chirurgen. Duimduimduim...
Middag

Ik duim met je mee.
avond

ik neem wijn.....
Ik ook. Proost!
Ik ook. Proost!

We zijn niet erg origineel he?

Was vanmiddag in de kringloopwinkel en kon het niet laten een paar boeken te kopen. Mijn boekenkast is eigenlijk al propvol, maar dan geef ik ze wel weg als ik ze uit heb gelezen.
Mogguh

Welke boeken heb je gekocht?

(ik geef geen boeken weg, raak de mooiste altijd kwijt - ik denk aan mensen die ze 'lenen')
Morning....

Yette.... duim haske mee voor je!

Jonari, als je maar plezier van de boeken hebt... leg je ze toch naast de kast neer? Kan't schele?
Mogge

Ik heb een paar boeken van Nicci French gekocht.

Ja Bloem, maar daar is het ook al zoooo vol *zucht*

Fijne dag!
Lekker, Nicci French. Ik houd ze achteraf alleen niet uit elkaar, de flarden in mijn herinnering vormen weer een geheel nieuwe Nicci French
Heb ik ook hoor Yet. Ik heb ze allemaal al een keer gelezen maar geen flauw idee meer hoe of wat. Dus ik kan ze rustig weer opnieuw lezen. En het leest zo lekker makkelijk weg.
Ja, je maakt inderdaad kilometers met die boeken Ik heb een hele rij van ze staan, ook van de heer en mevrouw Nicci French los van elkaar. Dochter heeft ze een paar maanden geleden ontdekt, niet voor niks bewaard dus.
De plaatjesplakker is er ook weer. Gatverdamme.
dewaarheid onder de negeerknop!
Ongelovelijk dat die er nog steeds op kan. Daar moet toch iets aan te doen zijn?
En daar istie weerrrrr. Nu heet ie bijenrompjes.

Is zeker erg moeilijk om hier iets tegen te doen. Is op het moment ook weer geen mod te bekennen.

Negeren die malloot.

Het wordt er niet leuker op zo.
Ik volg dat allemaal niet zo maar merk wel af en toe dat ik mn ballen niet kan plakken

Nja die rooie drink ik zo wel hoor, zonder plaatje.

PROOST
PROOST

Ik zit nog even aan de cola-light maar ga ook zo aan de wijn.

Hoest Jooppie?
es geht Jo, es geht.....

Dit is niet helemaal mijn jaargetijde.

Gelukkig hoor ik af en toe alweer vogeltjes fluiten

Hoe gaat het met de poezenmeiden?
Gaat goed. Weet niet wat ze vandaag hebben, maar ze zijn de hele dag al knettergek. Lopen achter elkaar aan te rennen en te springen. Dwars over en door alles heen. Zeker het voorjaar al in hun kop.
Hoi

Mestreech se reveille ... we komen wat langzaam op gang vandaag. Koffie, inpakken en dan maar weer eens kijken of we de weg naar huis nog weten.
Zwaai alvast, ben te pissed off om mijn mening netjes te verpakken, aangezie ik er al 2 op mijn conto heb staan, verbaast me een perma niet, ben er goffer klaar mee!

Gisteren opende ik forum, zoon zit bij mij en ziet die gore shit, overdag.... nou, leg dàt maar eens uit!
Kon je niet snel wegklikken, Bloem? Hier zaten de kinderen er ook bij, dus ik heb supersnel weggeklikt nog voor ze 'huh?!' konden denken. Zodra ik de kans had, het forum weer geopend en geblockt. Fijn dat die functie er is.
Ben je alweer een beetje bijgekomen van de carnaval Yetje of heb je heimwee naar Maastricht?

Wat ik me wel zou kunnen voorstellen want het is een prachtige stad
We hebben het rustig aan gedaan, Jo, een paar uur feest per dag is mooi zat met kinderen.

En Limburg is leuk voor vakantie, maar verder niet.

Lig wakker omdat de kat zich nog niet heeft gemeld
quote:yette schreef op 24 februari 2012 @ 13:55:

Kon je niet snel wegklikken, Bloem? Hier zaten de kinderen er ook bij, dus ik heb supersnel weggeklikt nog voor ze 'huh?!' konden denken. Zodra ik de kans had, het forum weer geopend en geblockt. Fijn dat die functie er is.Jawel,maar ja, die gozert zat bij me op schoot en dan ben je nèt ietsje langzamer in je handelingen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven