Nee voor geen meter, maar ik bewaar wel altijd alles. Ik stop het alleen niet netjes weg.
Zie je bij jouw in huis je persoonlijkheid terug?
Nou Twis, ik merk dat ik echt moe ben omdat ik heel druk aan het doen ben tegen iedereen. Mijn collega's vinden mij vandaag een beetje vervelend Gelukkig kunnen ze wel wat van me hebben en vind ik hun ook wel eens vervelend.
Anoniem_65740
vrijdag 17 februari 2012 om 13:34
Grappige vraag, ik denk het wel. Veel plek voor iedereen, gezellig, beetje rommelig en de keuken als belangrijk punt. Ik ben in elk geval wel heel erg blij met mijn huis en voel me er ook echt thuis
Een nieuwe iPhone. Had hem zelf besteld maar man besloot dat ik hem voor valentijnsdag van hem kreeg omdat hij niks voor mij had. Ik heb hem een zelfgemaakte kaart gegeven en toen zei hij dat. Moet ik vaker doen
Fijne handcrème, espresso Corazon van Simon Levelt, een nieuw Moleskine-notitieboekje, een kilo goede oude kaas en een cadeautje voor dochter, denk ik.
Zijn jouw benen op dit moment rokje-klaar of moet er eerst nog wat gebeuren als het plotseling mooi weer wordt?
Hahah! Twis! Heb nu zelfs de theme song van Dexter als beltoon..
7 Ik schrik een beetje van mezelf. Ben zo trots op mezelf, zo goed bezig. Zo goed in relativeren van wat ik nou echt wel en wat goed voor mij is... Dat maakt me gelukkig. Dus op dit moment een 7!
Is er ook iemand in je leven die 't liefst met zijn/haar kop in een verse koeienvlaai zou willen drukken? Wie?
Zo lekker eten, dan nog wat kado's inpakken, naar buurman want zn vriendin is jarig, 2 wijntjes verder fris want ben nog niet helemaal beter en gezellig doen
Wat is bekend? Op RTL4 presenteert Keet (zo hert ze op tv) een kinderprogramma. Nu spreek ik haar nauwelijks meer, maar een paar jaar geleden waren we nog dikke vriendinnen.
Ik gun het haar van harte hoor, contact is verwaterd doordat ze voor haar werk is verhuist en het gewoon heel druk heeft