Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
verhuurd.



Lijkt me best geinig, skiën. maar ik heb een hekel aan kou.
Alle reacties Link kopieren
slapen ze niet eens samen? omdat hij snurkt? gezellig! vandaar dat ze maar 1 kind hebben, hahahahahha
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 18 februari 2012 @ 22:14:

verhuurd.



Lijkt me best geinig, skiën. maar ik heb een hekel aan kou.de kou daar is echt niet te vergelijken met hier hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Waarom wil hij die klanten niet? Als ze bereid zijn wat meer te betalen, wat is daar dan op tegen?
Douchen kost toch meer water?
Alle reacties Link kopieren
nou, wat is dat voor redenatie? je kunt toch ook heel lang douchen?
quote:Tickel schreef op 18 februari 2012 @ 22:15:

[...]



de kou daar is echt niet te vergelijken met hier hoor.*veert op* Nee? Tell me!
Alle reacties Link kopieren
balen van die halve broodjes, wahahahahahahaah
Alle reacties Link kopieren
mag hopen dat hele verse broodjes ook weggegooid worden (aangezien het vers is)
Hoe kwam dat oude vrouwtje dan rond, met prijzen van 19 euro per nacht?
Daar ben je toch zelf bij mens. Zeurwaus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 18 februari 2012 @ 22:17:

[...]



*veert op* Nee? Tell me!Ik kan het niet uitleggen Het is gewoon "anders", niet die snijdende wind zoals hier, die "waterkou".
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Geeft niet Tick, ik ga Lief uithoren. Die ging vroeger ngo wel es skien. maarja, eerst VanVelzen maar op de wereld zetten
Alle reacties Link kopieren
hij komt op mij niet zo aanhouderig over
Alle reacties Link kopieren
Geen vaatwasser?
Ik vind hier dingen van.
Hij zoekt een plek waar hij mogelijk eventueel misschien zou kunnen werken. Pff.
Alle reacties Link kopieren
die vrouw hoefde geen hypotheek te betalen? kijk, alle beetjes samen levert ook flink wat geld op...¤19 meer dan lege kamer...
Alle reacties Link kopieren
Op kantoor deel je toch ook een toilet. Wat maakt het nou uit?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
maar als 55 jarige...een baantje zoeken...tsja...
Misschien moet je dan maar es gaan luisteren naar je vrouw.
Alle reacties Link kopieren
maar daar koop je geen brood voor optimist!
Dat arme meisje. In die poppekleren.
Alle reacties Link kopieren
hij had in nederland toch ook in 2,5 jaar tijd geen werk gevonden?
Nope.
Alle reacties Link kopieren
gaat zij dan een baantje voor hem regelen :D?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven