Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

02-04-2011 21:48 811 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, als het zo moest bleef ik thuis..

Kijkt er iemand?
Alle reacties Link kopieren
ja want hij heeft geen werk....
In de tijd dat 'die kleine' op school zit ga jij werk zoeken. Dat moet je doen. Punt.
Alle reacties Link kopieren
ik twijfel wel of hij werk vindt!
Wáárom wil zij niet werken? Hij kan toch ook voor dat kind zorgen?
Alle reacties Link kopieren
wat een leuke afsluiter :D rollebollen in de sneeuw :D
oh het is alweer afgelopen. Ik hoop dat r nog een keer een terugblik komt.



Tot Trash!
Alle reacties Link kopieren
@pene dat heeft zij de afgelopen jaren ook al gedaan omdat hij nooit werk kon vinden
Alle reacties Link kopieren
Tot trash!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat een verschrikkelijke mensen waren dat. De manier waarop ze over hun gasten praten, zo negatief. Hun gasten zijn wel de mensen die het geld binnen moeten brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de herhaling gekeken. Nou iig nu een week dat ze wel de streek kennen. Redelijk verstaanbaar kunnen maken. Vrienden daar hebben.



Leuk pension maar wel een hoop geld een half miljoen en niet kunnen leven van de inkomsten. En hij geen baan weet te vinden. Mooi plaatsje.



In de napraat van hun site lees ik dat zij nu wel iets heeft gevonden dus wel positief.



Ik vraag mij alleen af of ze met zijn tweeen gelukkig gaan worden. Ik zou niet blij zijn als ik verbannen zou worden om in de kelder te slapen. Maar goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een onsympathieke lui, hoe ze praten over de gasten en die oude dame. Dat gezeur over de broodjes en dat bad,
Alle reacties Link kopieren
hun relatie is gered omdat ze naar Oostenrijk gingen...auww...ik ben bang dat daar nog wel iets achter weg komt. Je neemt jezelf altijd mee, waar je ook naar toe gaat en deze mensen gingen echt op de vlucht.



Ik vond haar een verwend dik vrouwtje dat volgens mij dacht een 'Gooische vrouwen leven' zou gaan leiden/lijden met die man en dat viel wat tegen.



Ook hoe ze over hun gasten praten, geen mensen die echt houden van het horeca-gebeuren maar uit pure noodzaak zoiets opzetten.



Maar goed als ik zoiets zou ondernemen met mijn gezin en ik werd gefilmd op alle momenten dan zou ik er ook niet goed afkomen vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.



Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
quote:heaven schreef op 19 februari 2012 @ 14:03:

Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.



Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.Id, viel mij ook op.
Ik vond haar irritant, ze behandelde hem als een klein kind.
Alle reacties Link kopieren
quote:heaven schreef op 19 februari 2012 @ 14:03:

Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.



Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.



Hij wilde wel op de mond zoenen maar zij draaide tot twee keer toe hem de wang toe. Ik heb medelijden met hem. Hij heeft een knappe jongere vrouw getroffen (wel een beetje erg kindvrouwtje maar misschien houdt hij daarvan) maar zij is een kenau die totaal geen respect voor haar man heeft.



Hij heeft ook geen zelfrespect trouwens. Hoe hij zich bij die sollicitaties presenteerde!!! Echt zielig gewoon. Vond het maar een treurig stel. En natuurlijk is het weer het treurigst voor het kind dat ze samen hebben.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
up
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Leuk dit zeg. Mijn 1e keer; tv kijken met forum erbij. Supergezellig en grappig!



Ik vertrek; ik zit er klaar vooe
Alle reacties Link kopieren
Dit is veeeel leuker dan Nick & Simon & Katja
Alle reacties Link kopieren
quote:Noerie schreef op 25 februari 2012 @ 21:32:

Hallo! Leuk dit zeg. Mijn 1e keer; tv kijken met forum erbij. Supergezellig en grappig!



Ik vertrek; ik zit er klaar vooeAls de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:34:

[...]



Als de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!



Voor Noerie:

maandag: ANTM en mevrouw Koffie

dinsdag: Mijn leven in puin

woensdag: Bouwval gezocht en Help, mijn kind is te dik

donderdag: Sjon

vrijdag: willekeurige talentenjacht

zaterdag: N&S en Ik vertrek

zondag: meestal Dan
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:34:

[...]



Als de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!Dat kan ik me helemaal voorstellen.. Ga ik zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 februari 2012 @ 21:37:

[...]





Voor Noerie:

maandag: ANTM en mevrouw Koffie

dinsdag: Mijn leven in puin

woensdag: Bouwval gezocht en Help, mijn kind is te dik

donderdag: Sjon

vrijdag: willekeurige talentenjacht

zaterdag: N&S en Ik vertrek

zondag: meestal Dan





Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ze laten zien hoe het de stelleen is vergaan in het buitenland

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven