Ik vertrek
zondag 19 februari 2012 om 03:52
Ik heb net de herhaling gekeken. Nou iig nu een week dat ze wel de streek kennen. Redelijk verstaanbaar kunnen maken. Vrienden daar hebben.
Leuk pension maar wel een hoop geld een half miljoen en niet kunnen leven van de inkomsten. En hij geen baan weet te vinden. Mooi plaatsje.
In de napraat van hun site lees ik dat zij nu wel iets heeft gevonden dus wel positief.
Ik vraag mij alleen af of ze met zijn tweeen gelukkig gaan worden. Ik zou niet blij zijn als ik verbannen zou worden om in de kelder te slapen. Maar goed.
Leuk pension maar wel een hoop geld een half miljoen en niet kunnen leven van de inkomsten. En hij geen baan weet te vinden. Mooi plaatsje.
In de napraat van hun site lees ik dat zij nu wel iets heeft gevonden dus wel positief.
Ik vraag mij alleen af of ze met zijn tweeen gelukkig gaan worden. Ik zou niet blij zijn als ik verbannen zou worden om in de kelder te slapen. Maar goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 19 februari 2012 om 11:54
hun relatie is gered omdat ze naar Oostenrijk gingen...auww...ik ben bang dat daar nog wel iets achter weg komt. Je neemt jezelf altijd mee, waar je ook naar toe gaat en deze mensen gingen echt op de vlucht.
Ik vond haar een verwend dik vrouwtje dat volgens mij dacht een 'Gooische vrouwen leven' zou gaan leiden/lijden met die man en dat viel wat tegen.
Ook hoe ze over hun gasten praten, geen mensen die echt houden van het horeca-gebeuren maar uit pure noodzaak zoiets opzetten.
Maar goed als ik zoiets zou ondernemen met mijn gezin en ik werd gefilmd op alle momenten dan zou ik er ook niet goed afkomen vrees ik.
Ik vond haar een verwend dik vrouwtje dat volgens mij dacht een 'Gooische vrouwen leven' zou gaan leiden/lijden met die man en dat viel wat tegen.
Ook hoe ze over hun gasten praten, geen mensen die echt houden van het horeca-gebeuren maar uit pure noodzaak zoiets opzetten.
Maar goed als ik zoiets zou ondernemen met mijn gezin en ik werd gefilmd op alle momenten dan zou ik er ook niet goed afkomen vrees ik.
zondag 19 februari 2012 om 14:03
Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.
Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
zondag 19 februari 2012 om 14:14
quote:heaven schreef op 19 februari 2012 @ 14:03:
Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.
Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.Id, viel mij ook op.
Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.
Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.Id, viel mij ook op.
maandag 20 februari 2012 om 11:12
quote:heaven schreef op 19 februari 2012 @ 14:03:
Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.
Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Hij wilde wel op de mond zoenen maar zij draaide tot twee keer toe hem de wang toe. Ik heb medelijden met hem. Hij heeft een knappe jongere vrouw getroffen (wel een beetje erg kindvrouwtje maar misschien houdt hij daarvan) maar zij is een kenau die totaal geen respect voor haar man heeft.
Hij heeft ook geen zelfrespect trouwens. Hoe hij zich bij die sollicitaties presenteerde!!! Echt zielig gewoon. Vond het maar een treurig stel. En natuurlijk is het weer het treurigst voor het kind dat ze samen hebben.
Volgens mij hebben ze het 1x gedaan en toen is dat dochtertje geboren en vervolgens moet hij in een kelder gaan slapen zonder ramen, wat gezellig Zoals hij haar ook kuste voor haar verjaardag, het leek wel of ie z'n dochter zoent.
Zij is hem volgens mij liever kwijt dan rijk. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
Hij wilde wel op de mond zoenen maar zij draaide tot twee keer toe hem de wang toe. Ik heb medelijden met hem. Hij heeft een knappe jongere vrouw getroffen (wel een beetje erg kindvrouwtje maar misschien houdt hij daarvan) maar zij is een kenau die totaal geen respect voor haar man heeft.
Hij heeft ook geen zelfrespect trouwens. Hoe hij zich bij die sollicitaties presenteerde!!! Echt zielig gewoon. Vond het maar een treurig stel. En natuurlijk is het weer het treurigst voor het kind dat ze samen hebben.
Poep, wie heeft jou gescheten?
zaterdag 25 februari 2012 om 21:34
quote:Noerie schreef op 25 februari 2012 @ 21:32:
Hallo! Leuk dit zeg. Mijn 1e keer; tv kijken met forum erbij. Supergezellig en grappig!
Ik vertrek; ik zit er klaar vooeAls de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!
Hallo! Leuk dit zeg. Mijn 1e keer; tv kijken met forum erbij. Supergezellig en grappig!
Ik vertrek; ik zit er klaar vooeAls de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 25 februari 2012 om 21:37
quote:Tickel schreef op 25 februari 2012 @ 21:34:
[...]
Als de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!
Voor Noerie:
maandag: ANTM en mevrouw Koffie
dinsdag: Mijn leven in puin
woensdag: Bouwval gezocht en Help, mijn kind is te dik
donderdag: Sjon
vrijdag: willekeurige talentenjacht
zaterdag: N&S en Ik vertrek
zondag: meestal Dan
[...]
Als de grote mensen Voice weer komt moet je een keer meekijken/typen. Dat is écht leuk!
Voor Noerie:
maandag: ANTM en mevrouw Koffie
dinsdag: Mijn leven in puin
woensdag: Bouwval gezocht en Help, mijn kind is te dik
donderdag: Sjon
vrijdag: willekeurige talentenjacht
zaterdag: N&S en Ik vertrek
zondag: meestal Dan
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 25 februari 2012 om 21:37
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 februari 2012 @ 21:37:
[...]
Voor Noerie:
maandag: ANTM en mevrouw Koffie
dinsdag: Mijn leven in puin
woensdag: Bouwval gezocht en Help, mijn kind is te dik
donderdag: Sjon
vrijdag: willekeurige talentenjacht
zaterdag: N&S en Ik vertrek
zondag: meestal Dan
Bedankt!
[...]
Voor Noerie:
maandag: ANTM en mevrouw Koffie
dinsdag: Mijn leven in puin
woensdag: Bouwval gezocht en Help, mijn kind is te dik
donderdag: Sjon
vrijdag: willekeurige talentenjacht
zaterdag: N&S en Ik vertrek
zondag: meestal Dan
Bedankt!