Bedproblemen
zondag 19 februari 2012 om 09:54
Hallo allemaal,
Ik heb nu ongeveer sinds een halfjaar een tweepersoonsbed van Wehkamp in mijn bezit. Het is een boxspring met twee matrassen en daarop een topmatras.
Het bed ligt heerlijk, maar er wil nogal het een en ander verschuiven. de losse bedden heb ik inmiddels aan elkaar vastgemaakt en die verschuiven dan ook niet meer. Alleen het topmatras kan ik maar niet op z'n plek houden. Ik heb het al geprobeerd met een antislip matje en ook met tape, maar helaas geen succes.
Ook het opmaken van het bed is niet echt een succes. Na een nacht zit heel het dekbed weer los in de hoes.
Iemand die voor mij dé oplossing heeft voor deze twee kleine, maar vervelend probleempjes?
Ik heb nu ongeveer sinds een halfjaar een tweepersoonsbed van Wehkamp in mijn bezit. Het is een boxspring met twee matrassen en daarop een topmatras.
Het bed ligt heerlijk, maar er wil nogal het een en ander verschuiven. de losse bedden heb ik inmiddels aan elkaar vastgemaakt en die verschuiven dan ook niet meer. Alleen het topmatras kan ik maar niet op z'n plek houden. Ik heb het al geprobeerd met een antislip matje en ook met tape, maar helaas geen succes.
Ook het opmaken van het bed is niet echt een succes. Na een nacht zit heel het dekbed weer los in de hoes.
Iemand die voor mij dé oplossing heeft voor deze twee kleine, maar vervelend probleempjes?
zondag 19 februari 2012 om 09:57
zondag 19 februari 2012 om 10:04
zondag 19 februari 2012 om 10:40
ik heb zo'n tang waar je drukknopen mee kan zetten, al mijn dekbed hoezen zijn inmiddels voorzien van drukkers. perfect.
Dekbed gaat niet eigen leven lijden in hoes en kruipt er ook niet aan de onderkant uit. Tevens zomer en winterversie kunnen beter en makkelijker op- en uitelkaar.
kleine investering met maximaal resultaat.
Dekbed gaat niet eigen leven lijden in hoes en kruipt er ook niet aan de onderkant uit. Tevens zomer en winterversie kunnen beter en makkelijker op- en uitelkaar.
kleine investering met maximaal resultaat.
zondag 19 februari 2012 om 12:24