Ruzie

19-02-2012 12:59 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ruzie met mijn vriend, maakt me gek. Gister met veel tranen en verwijten uit elkaar gegaan.. Hij is nog naar een feestje gegaan gister ik heb geprobeerd te slapen, ben nu al vanaf 7 uur wakker.

Mijn verstand zegt dat ik hem even moet laten, lukt me alleen niet pfff zit mezelf echt op te vreten.

Ben al naar buiten geweest heb in het zonnetje gezeten al twee uur koffietjes gaan drinken maar ondertussen weer thuis..

Iemand tips hoe ik het wachten een beetje draagbaarder kan maken? Bellen is geloof ik niet echt een optie omdat hij me geloof ik even niet wilt spreken...
quote:Tia.Dalma schreef op 19 februari 2012 @ 14:15:

[...]

TO, dit was dus mijn vraag.Ik had dus het gevoel dat ik werd geplaatst op de momenten dat het hem uitkomt. Hij heeft nou eenmaal een heel druk sociaal leven en zei gisteren ook terecht ik kijk elke week waar plek is voor jou en andere dingen worden gepland.. Ik snap dat en ik dacht eerder dat hij daar gewoon echt niet overnadacht en wanneer het hem uitkwam mij belde.. Niet eerder van mij maar aan de andere kant ik zou het ook leuk vinden als hij mij vaker zou betrekken bij dingen, hoeft niet altijd maar gewoon soms. Voor hem heeft dat gewoon tijd nodig en dat zal ik ook respecteren (heeft hij gisteren gezegd) Ps het is niet dat ik nooit vrienden van hem heb ontmoet! Maar hij heeft gewoon elk weekend afspraken staat als verjaardagen feestjes ect. en vaak op twee dagen. Vind ik soms gewoon lastig, los van mijn eigen dingen...
Ik weet niet of je hysterisch bent, maar als ik het zo lees heb je wel een slechte timing.

Luister naar wat de anderen zeggen: denk na voordat je iets zegt. Kalmeer jezelf eerst voordat je begint en probeer te bekijken hoe hetgeen je wil zeggen op hem over zou kunnen komen.

Ik herken het wel hoor, ben zelf ook erg emotioneel en impulsief, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je in een relatie gewoon tot 10 moet tellen voordat je begint!
quote:sgl87 schreef op 19 februari 2012 @ 14:15:

[...]

Ik weet niet wat de oplossing is?? Die is er volgens mij niet omdat er nu geen probleem meer was, Mischien moesten we ook wel gewoon een x ruzie maken is in de laatste zeven maanden dat ik hem weer regelematig zie nooit gebeurd...

Wat betreft het gesprek aangaan gaat eigenlijk tot nu redelijk goed dit was alleen een gevoelig puntje omdat er eerder geen ruimte was dit te bespreken omdat hij tijd nodig had om me te vergeven voor de dingen die ik heb gedaan. Ik heb toen bewust tien stappen terug gezet en voel dit soms gewoon nog steeds... Was mijn eigen keuze dus ik moet niet van mijn probleem zijn probleem maken...

Ps. zou je de mail nog even kunnen aanpassen? Thanks in ieder geval voor je reactie!!!

euh.. juist ja....

Neem hem maar mee, jullie moeten leren communiceren.

Wat ga jij doen aan het hem dichtbij laten komen?
Zoals ik eerder las valt mij ook op dat je kruipt en alleen maar jezelf dingen verwijt, je klinkt als een lieve meid die heus wel inziet wat ze fout doet. Maar ga niet alleen jezelf de schuld geven want er is vast en zeker een reden waarom jij de dingen zo beleefd.

Een klein dingetje kan idd de druppe zijn die de emmer doet overlopen maar dat geeft wel aan dat de emmer al vol is en dat de relatie moet genezen. Ook daar mag je vriend rekening mee houden, niet erg sociaal om te zeggen ik wil rust als je in een heftige ruzie zit en onzekerheid, I know that is life! Maar het kan ook anders..

Ik zou hem even bellen en kijken hoe hij er vandaag tegenaan kijkt, veel sterkte meid
quote:sgl87 schreef op 19 februari 2012 @ 14:15:

[...]

Ik weet niet wat de oplossing is?? Die is er volgens mij niet omdat er nu geen probleem meer was, Mischien moesten we ook wel gewoon een x ruzie maken is in de laatste zeven maanden dat ik hem weer regelematig zie nooit gebeurd...

Wat betreft het gesprek aangaan gaat eigenlijk tot nu redelijk goed dit was alleen een gevoelig puntje omdat er eerder geen ruimte was dit te bespreken omdat hij tijd nodig had om me te vergeven voor de dingen die ik heb gedaan. Ik heb toen bewust tien stappen terug gezet en voel dit soms gewoon nog steeds... Was mijn eigen keuze dus ik moet niet van mijn probleem zijn probleem maken... Wat ik hier uit op maak is dat je dus iets gedaan hebt waardoor je hem gekwetst hebt en hij er moeite mee had om je te vergeven. Maar ook al heb je jezelf misdragen en heb je hem gekwetst dat betekend nog niet dat wat er bij jou speelde waardoor je je hebt misdragen niet meer bestaat of er niet meer toe doet. Zolang je dat niet uit blijft het waarschijnlijk een issue voor jou

Ps. zou je de mail nog even kunnen aanpassen? Thanks in ieder geval voor je reactie!!!

De mail komt bij over alsof je inderdaad kruipt om het goed te maken en jezelf wegcijfert. Je geeft niet aan wat jouw behoefte of problemen zijn. Misschien dat je dit later nog aan wilt geven? Ik begrijp dat je het erg vind dat je je op een bepaalde manier gedragen hebt en heb respect voor hoe je naar je eigen aandeel kan kijken en dit kan reflecteren maar kijk uit dat je niet alleen maar naar je eigen aandeel kijkt en je de issue waar het omdraaide of zijn aandeel bagetaliseerd. Want anders blijft het spelen. Dus goed dat je oog hebt voor je eigen aandeel maar heb ook oog voor je behoeftes!

Enne goede afleiding... viva forum
hahaha ja de afleiding is wel goed hier op het forum pfff moet me echt echt weerhouden van hem te bellen misschien dat ik het zo ook wel doe... kleine kans dat hij opneemt maar spreek ik wel een korte vm in ofzo.. Cijfer mezelf ook niet weg heb hem gewoon gister overdonderd en gekwetst en daarnaast ben ik nog zeer ontactisch geweest...
PS thanks voor al jullie lieve reacties!! houd me nu even op de been
tja hij heeft gister aangegeven dat hij je even niet wou spreken, tis alweer een dag later dus waarom niet gewoon bellen als dat is wat je wil?

Vind ergens dat je het al lang uit hebt gehouden van 7 uur 's ochtends af tot half 3 's middags als je zo die drang hebt!
Ja de drang is ook groot om te bellen maar ben bang dat het averechts werkt. Heb hem gister aan de tel gehad en wilde hem heel graag zien, was echt een beetje aan het drammen (niet een beetje gewoon aan het zeuren.. :( en hij heeft opgehangen en zijn tel uitgezet.... vandaar dat ik hem niet durf te bellen!
*verwijderd*
En..... Hoe is het? Al contact gehad?
*verwijderd*
ben ook benieuwd hoe het gaat nou? Heb je verwijderde berichtjes niet kunnen lezen helaas...
Jij had hem toch een paar keer vreselijk gedumpt? (sorry, kan niet loepen hier). Ook toen klonk je nogal heftig en erg uit balans. Het komt op mij over alsof hij van jou de volle laag heeft gekregen (niet de eerste keer volgens mij) en echt niet begrijpt waarom. (Als ik jou voor iemand anders aan zie moet je dit maar negeren).
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven