Schaatsen!
zaterdag 12 januari 2008 om 16:57
zondag 19 februari 2012 om 15:50
zondag 19 februari 2012 om 15:50
Van dat geleuter word je inderdaad niet vrolijk.
Ik verbaas me er steeds over dat die Noren zo'n prachtige stijl van rijden hebben, en toch blijkbaar niet in staat zijn daar meer snelheid uit te halen. Terwijl Kramer (vind ik) lelijk schaatst, maar wel bloedsnel, je ziet ook de power ervan af.
Summer, laat hier je licht eens over schijnen... als je niet midden in een bananenmuffin zit
Ik verbaas me er steeds over dat die Noren zo'n prachtige stijl van rijden hebben, en toch blijkbaar niet in staat zijn daar meer snelheid uit te halen. Terwijl Kramer (vind ik) lelijk schaatst, maar wel bloedsnel, je ziet ook de power ervan af.
Summer, laat hier je licht eens over schijnen... als je niet midden in een bananenmuffin zit
zondag 19 februari 2012 om 15:56
quote:sri schreef op 19 februari 2012 @ 15:50:
Van dat geleuter word je inderdaad niet vrolijk.
Ik verbaas me er steeds over dat die Noren zo'n prachtige stijl van rijden hebben, en toch blijkbaar niet in staat zijn daar meer snelheid uit te halen. Terwijl Kramer (vind ik) lelijk schaatst, maar wel bloedsnel, je ziet ook de power ervan af.
Summer, laat hier je licht eens over schijnen... als je niet midden in een bananenmuffin zit *grlfdrtumeehss*
Het gaat beter als ik eerst mijn mond leeg eet!
Ik heb aan het begin van het schaatseizoen een clinic gehad van Sven Kramer, en een paar weken later van Johan Olav Kos, en echt...ik geloof het schaatsverhaal van Kos, maar als ik schaats met Sven trucjes ga ik veel harder
Dus nee, ik kan je er ook geen goed antwoord op geven
Van dat geleuter word je inderdaad niet vrolijk.
Ik verbaas me er steeds over dat die Noren zo'n prachtige stijl van rijden hebben, en toch blijkbaar niet in staat zijn daar meer snelheid uit te halen. Terwijl Kramer (vind ik) lelijk schaatst, maar wel bloedsnel, je ziet ook de power ervan af.
Summer, laat hier je licht eens over schijnen... als je niet midden in een bananenmuffin zit *grlfdrtumeehss*
Het gaat beter als ik eerst mijn mond leeg eet!
Ik heb aan het begin van het schaatseizoen een clinic gehad van Sven Kramer, en een paar weken later van Johan Olav Kos, en echt...ik geloof het schaatsverhaal van Kos, maar als ik schaats met Sven trucjes ga ik veel harder
Dus nee, ik kan je er ook geen goed antwoord op geven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 februari 2012 om 15:59
zondag 19 februari 2012 om 16:04
quote:rosanna08 schreef op 19 februari 2012 @ 16:02:
pffff, ik leef best mee met Friso en zo hoor, maar ieder uur een update over een update dat er geen update is, vind ik overdreven
Daar was ik eergister al klaar mee
Want wat weten we nu meer dan eergister door al die extra uitzendingen??
Niets toch?
pffff, ik leef best mee met Friso en zo hoor, maar ieder uur een update over een update dat er geen update is, vind ik overdreven
Daar was ik eergister al klaar mee
Want wat weten we nu meer dan eergister door al die extra uitzendingen??
Niets toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 19 februari 2012 om 16:06
zondag 19 februari 2012 om 16:08
quote:sri schreef op 19 februari 2012 @ 15:21:
Zometeen de eendenborst even in de vijfkruidenmarinade zetten, maar ik kan het recept niet meer vinden .
Klinkt wel HEEL lekker!
Ik ga vanavond maar een beetje caloriearm eten...
3 blaadjes sla of zo...
Ik kan met mijn tengels niet van de muffins afblijven
Zometeen de eendenborst even in de vijfkruidenmarinade zetten, maar ik kan het recept niet meer vinden .
Klinkt wel HEEL lekker!
Ik ga vanavond maar een beetje caloriearm eten...
3 blaadjes sla of zo...
Ik kan met mijn tengels niet van de muffins afblijven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!