Entertainment alle pijlers

Schaatsen!

12-01-2008 16:57 2386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op de bank te genieten van het EK. Zijn er nog meer schaatsliefhebbers? Er was vroeger hier een schaatstopic, maar dat is verdwenen.



Het is spannend bij de dames en ben heel benieuwd wat Sven zo gaat doen. Leuke filmpjes tussendoor!
Alle reacties Link kopieren
ik vind de 10 km ook leuk Sri, maar die eerste ritten zijn niet interessant
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik hoor eea motor lopen. Staat de Zamboni nog aan of heeft iemand zijn Moped gestart?
oh nu hoor ik het niet meer.
Alle reacties Link kopieren
pffffff dit zijn geen tijden meer he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Krijgen we nu weer de discussie of een allroundtoernooi interessant is??
Ja joh, ze moeten ergens over leuteren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het geluid ff uitgezet, commentaar is echt niet interessant en lief zit op z'n gitaar te pingelen
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 19 februari 2012 @ 15:43:

Ik heb het geluid ff uitgezet, commentaar is echt niet interessant en lief zit op z'n gitaar te pingelen

JE mist nog niets hoor

We waarschuwen wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Van dat geleuter word je inderdaad niet vrolijk.



Ik verbaas me er steeds over dat die Noren zo'n prachtige stijl van rijden hebben, en toch blijkbaar niet in staat zijn daar meer snelheid uit te halen. Terwijl Kramer (vind ik) lelijk schaatst, maar wel bloedsnel, je ziet ook de power ervan af.

Summer, laat hier je licht eens over schijnen... als je niet midden in een bananenmuffin zit
Alle reacties Link kopieren
Nou zo maar even nog snel naar het toilet. In welke rit zit er een NLer?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hoorde net de naam Kos, daar heb jij toch nog mee geschaatst Summ of les gehad?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:sri schreef op 19 februari 2012 @ 15:50:

Van dat geleuter word je inderdaad niet vrolijk.



Ik verbaas me er steeds over dat die Noren zo'n prachtige stijl van rijden hebben, en toch blijkbaar niet in staat zijn daar meer snelheid uit te halen. Terwijl Kramer (vind ik) lelijk schaatst, maar wel bloedsnel, je ziet ook de power ervan af.

Summer, laat hier je licht eens over schijnen... als je niet midden in een bananenmuffin zit *grlfdrtumeehss*



Het gaat beter als ik eerst mijn mond leeg eet!



Ik heb aan het begin van het schaatseizoen een clinic gehad van Sven Kramer, en een paar weken later van Johan Olav Kos, en echt...ik geloof het schaatsverhaal van Kos, maar als ik schaats met Sven trucjes ga ik veel harder



Dus nee, ik kan je er ook geen goed antwoord op geven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 19 februari 2012 @ 15:50:

[...]



JE mist nog niets hoor

We waarschuwen wel Senks, blijf jullie volgen en lees ut vanzelf wel als er iets noemenswaardigs wordt gezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 19 februari 2012 @ 15:56:

[...]



Senks, blijf jullie volgen en lees ut vanzelf wel als er iets noemenswaardigs wordt gezegd

Het is nu pauze...

Totaal niet noemenswaardig, maar wilde het toch even kwijt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn tv ging ineens uit
Alle reacties Link kopieren
pffff, ik leef best mee met Friso en zo hoor, maar ieder uur een update over een update dat er geen update is, vind ik overdreven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Idd Roos, eind van de week kunnen ze wat zeggen of een prognose geven dus elk uur onderbreken hoeft van mij niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 19 februari 2012 @ 16:02:

pffff, ik leef best mee met Friso en zo hoor, maar ieder uur een update over een update dat er geen update is, vind ik overdreven

Daar was ik eergister al klaar mee



Want wat weten we nu meer dan eergister door al die extra uitzendingen??

Niets toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Skobrev een leuke vent!

Sympathiek!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eens Roos!



Pfff, recept foetsie. Nu zelf maar wat verzonnen met sojasaus, gembersiroop, vijfkruidenpoeder en citroensap. Het ruikt hier nu gewoon oogverblindend naar anijs.
Alle reacties Link kopieren
quote:sri schreef op 19 februari 2012 @ 16:05:

Eens Roos!



Pfff, recept foetsie. Nu zelf maar wat verzonnen met sojasaus, gembersiroop, vijfkruidenpoeder en citroensap. Het ruikt hier nu gewoon oogverblindend naar anijs.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:sri schreef op 19 februari 2012 @ 15:21:



Zometeen de eendenborst even in de vijfkruidenmarinade zetten, maar ik kan het recept niet meer vinden .

Klinkt wel HEEL lekker!



Ik ga vanavond maar een beetje caloriearm eten...

3 blaadjes sla of zo...

Ik kan met mijn tengels niet van de muffins afblijven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
KOOR!!!



Leuk filmpje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 19 februari 2012 @ 16:10:

KOOR!!!



Leuk filmpje!Lama....was niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik heb een hele zak sjips leeggegeten



maar eet vanavond coq au vin, mjammie!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven