Piercings

19-02-2012 15:03 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik erg nieuwsgierig ben geworden...

Wie van de forummers denkt dat mensen met een piercing of tattoo per definitie een psychische stoornis hebben, of gebrek een innerlijke beschaving...?

(dit naar aanleiding van een ander topic waar de term stoornis en een eventueel gebrek aan innerlijke beschaving gesuggereerd werd)

En wat zegt een piercing jou over die andere persoon?

Om de spits af te bijten.

Psychische stoornis: nee.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Wat zegt het:

Kan van alles zijn. Maar een piercing heeft voor mij meestal wel een positieve associatie. Iemand die een beetje anders is. En dat is meestal wel leuk. Een persoon is een totaalplaatje, dus ik hang niet alles op aan het al dan wel of niet hebben van een piercing.
Ik ben dan denk ik wat vreemdig voor een man (klopt ook wel). Want 2 van mijn favoriete dingen (bij vrouwen) zijn voorbijgekomen (daar draai ik mn hoofd voor om):

- kort/kaalgeschoren

- tunnels

Tunnels kunnen dichtgroeien. Hangt een beetje vd millimeters af, maar je kunt behoorlijk ver gaan.

Ik heb zelf een tijdje een tunnel gehad, icm '3' delig (werk gerelateerd) pak. Maar moet wel toegeven dat ik in een positie zat dat ik ermee weg kon komen.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 18:21:

Ik ben dan denk ik wat vreemdig voor een man (klopt ook wel). Want 2 van mijn favoriete dingen (bij vrouwen) zijn voorbijgekomen (daar draai ik mn hoofd voor om):

- kort/kaalgeschoren

- tunnels

Tunnels kunnen dichtgroeien. Hangt een beetje vd millimeters af, maar je kunt behoorlijk ver gaan.

Ik heb zelf een tijdje een tunnel gehad, icm '3' delig (werk gerelateerd) pak. Maar moet wel toegeven dat ik in een positie zat dat ik ermee weg kon komen.

Nou hou ik toevallig van mannen in een goed pak

Mijn ex had z'n 10 mm tunnels laten dichtgroeien, krijg je wel een soort lelijk verschrompeld anusje
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 18:25:

[...]

Nou hou ik toevallig van mannen in een goed pak

Mijn ex had z'n 10 mm tunnels laten dichtgroeien, krijg je wel een soort lelijk verschrompeld anusje

Je mist niks. Dat pak draag ik nml niet meer.

Bij mij is het wel clean dichtgegroeid ik had 11mm of zo. Je zag er na 4 weken niks meer van. (nja niet meer dan een standaard oorbel) Maar dat heb ik überhaupt wel met dat soort dingen.
Oh nice.

Ik heb gewoon een paar mooie plugs, dus dan zie je niet dat ik het opgerekt heb. Voor sollicitatie gesprekken of als ik zin heb om er 'netjes' uit te zien.
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 18:35:

Oh nice.

Ik heb gewoon een paar mooie plugs, dus dan zie je niet dat ik het opgerekt heb. Voor sollicitatie gesprekken of als ik zin heb om er 'netjes' uit te zien.

Sommige plugs zijn best wel nice.

Ik moet wel eerlijk toegen dat ik het bij mannen eerder van het less is more principe ben. Niet teveel. Bij vrouwen mag het wel wat meer zijn.
Een psychische stoornis of een gebrek aan innerlijke beschaving zal ik het niet noemen, maar zo'n prince Albert-geval of een clithood-piercing vind ik (is dus persoonlijke mening) enorm ordinair om te zien. Ben je dan abnormaal? Nee wellicht niet. Maar dat iets mooi wordt gevonden, betekent nog niet dat iets ook normaal is. Evenals dat iets dat normaal gevonden wordt, ook normaal is.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 18:39:

[...]

Sommige plugs zijn best wel nice.

Ik moet wel eerlijk toegen dat ik het bij mannen eerder van het less is more principe ben. Niet teveel. Bij vrouwen mag het wel wat meer zijn.Ik vind een man die helemaal vol zit ook niet mooi. Ik hou zelf erg van symmetrie, dus ik heb het zelfde aantal mm in mijn oren, en piercings in het midden, en als ze aan de ene kant van mn gezicht zitten, aan de andere kant dus ook. Beetje neurotisch misschien hahah
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 18:47:

[...]

Ik vind een man die helemaal vol zit ook niet mooi. Ik hou zelf erg van symmetrie, dus ik heb het zelfde aantal mm in mijn oren, en piercings in het midden, en als ze aan de ene kant van mn gezicht zitten, aan de andere kant dus ook. Beetje neurotisch misschien hahah Grappig ik dus ook van de symmetrie bij vrouwen. MAAR bij mannen juist asymmetrisch. Dus 1 tunnel of 1 wenkbrauw of 1 tepel.
quote:christiane__04 schreef op 19 februari 2012 @ 18:43:

Een psychische stoornis of een gebrek aan innerlijke beschaving zal ik het niet noemen, maar zo'n prince Albert-geval of een clithood-piercing vind ik (is dus persoonlijke mening) enorm ordinair om te zien. Ben je dan abnormaal? Nee wellicht niet. Maar dat iets mooi wordt gevonden, betekent nog niet dat iets ook normaal is. Evenals dat iets dat normaal gevonden wordt, ook normaal is.Of dat iets normaal wordt gevonden ook mooi is
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 18:25:

Mijn ex had z'n 10 mm tunnels laten dichtgroeien, krijg je wel een soort lelijk verschrompeld anusje quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 18:35:

Oh nice.

Nu moest ik zelf ook even twee keer lezen.

Anusje, plugs en piercings, geen wonder dat sommige mensen ons raar vinden!
quote:zeb schreef op 19 februari 2012 @ 19:05:

[...]

[...]

Nu moest ik zelf ook even twee keer lezen.

Anusje, plugs en piercings, geen wonder dat sommige mensen ons raar vinden! Hahha ja dat anusje,... ik weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven. Maar plugs is toch een normaal woord?
Ja hoor, maar icm een anus hebben we het ineens over buttplugs?

Niks mis mee, maar al die tere zieltjes.....
quote:zeb schreef op 19 februari 2012 @ 19:12:

Niks mis mee, maar al die tere zieltjes..... maar waar blijven die tere zieltjes? Of zouden ze worden afgeschrikt door al dat gepraat over plugs?
quote:zeb schreef op 19 februari 2012 @ 19:12:

Niks mis mee, maar al die tere zieltjes.....

Oja hahaha. En dan op de sekspijler.

Ik denk bij plugs altijd aan mijn oren, voor mij heel logisch.
Beetje goeie relatie heeft toch minimaal een (kabouter) buttplug in het nachtkastje liggen...
Plugs horen gewoon in een kont, klaar!

In je oren doe je oordopjes of oorbellen.

Of heb jij hele grote oren?
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:17:

Beetje goeie relatie heeft toch minimaal een (kabouter) buttplug in het nachtkastje liggen...Wat, ik mis het even?
Wel een leuk design idee, plugs in de vorm van buttplugs... en een vacuümpompje als clitpiercing
quote:zeb schreef op 19 februari 2012 @ 19:18:

Plugs horen gewoon in een kont, klaar!

In je oren doe je oordopjes of oorbellen.

Of heb jij hele grote oren?

Nee hoor, ik heb geen oorbellen in mijn oren (ja ook, soms)

Ik heb nu tunnels in, morgen doe ik weer mijn plugs in.

Kijk maar bij: Plugs, tunnels & meer.

https://www.alloverpierci ... K_NheXTqq4CFYFH3godrCoYQg
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 19:20:

[...]

Wat, ik mis het even?Nja jij als medeverdorvene - ik ga er vanuit dat jij minimaal op hoge hakken DM's met buttplug in en geketend aan een neusring zit te studeren...

zo kook ik in ieder geval nasi
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:20:

Wel een leuk design idee, plugs in de vorm van buttplugs... en een vacuümpompje als clitpiercing Ik denk eerder aan een clipiercing in de vorm van een vibrator, handig qua twee-in-één-mogelijkheden...Ik voel een gat in de markt opkomen.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:21:

[...]

Nja jij als medeverdorvene - ik ga er vanuit dat jij minimaal op hoge hakken DM's met buttplug in en geketend aan een neusring zit te studeren...

zo kook ik in ieder geval nasihahah nee. Ik zit met mijn joggingbroek in afgetrapte laarzen een pizza naar binnen te schuiven.
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 19:22:

[...]

Ik denk eerder aan een clipiercing in de vorm van een vibrator, handig qua twee-in-één-mogelijkheden...Ik voel een gat in de markt opkomen.

voel je dat gat opkomen?

wel een goed idee, misschien iets met een afstandsbedieninkje erbij of zo...
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 19:23:

[...]

hahah nee. Ik zit met mijn joggingbroek in afgetrapte laarzen een pizza naar binnen te schuiven.oh, trek in een bordje nasi ;)
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 19:22:

[...]

Ik denk eerder aan een clipiercing in de vorm van een vibrator, handig qua twee-in-één-mogelijkheden...Ik voel een gat in de markt opkomen.Ja, dat vroeg ik me dus af, nu we het toch over speeltjes in combi met piercings hebben. Met trileitjes/vibo's maakt dat toch een kutgeluid als je een clithood piercing hebt? (ja kutgeluid ja. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven