Piercings

19-02-2012 15:03 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik erg nieuwsgierig ben geworden...

Wie van de forummers denkt dat mensen met een piercing of tattoo per definitie een psychische stoornis hebben, of gebrek een innerlijke beschaving...?

(dit naar aanleiding van een ander topic waar de term stoornis en een eventueel gebrek aan innerlijke beschaving gesuggereerd werd)

En wat zegt een piercing jou over die andere persoon?

Om de spits af te bijten.

Psychische stoornis: nee.

Gebrek aan innerlijke beschaving: nee.

Wat zegt het:

Kan van alles zijn. Maar een piercing heeft voor mij meestal wel een positieve associatie. Iemand die een beetje anders is. En dat is meestal wel leuk. Een persoon is een totaalplaatje, dus ik hang niet alles op aan het al dan wel of niet hebben van een piercing.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:24:

[...]

voel je dat gat opkomen?

wel een goed idee, misschien iets met een afstandsbedieninkje erbij of zo...Hm, alles wat ik zeg lijkt opeens dubbelzinnig . Maar mij lijkt het wel wat ja, het schept mogelijkheden.
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 19:22:

[...]

Ik denk eerder aan een clipiercing in de vorm van een vibrator, handig qua twee-in-één-mogelijkheden...Ik voel een gat in de markt opkomen.Trouwens het is echt een goed idee .
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 19:25:

[...]

Ja, dat vroeg ik me dus af, nu we het toch over speeltjes in combi met piercings hebben. Met trileitjes/vibo's maakt dat toch een kutgeluid als je een clithood piercing hebt? (ja kutgeluid ja. )Geen idee, maar bepaalde handelingen leveren wel geinige tanden-op-metaal klikgeluidjes op.
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 19:25:

[...]

Ja, dat vroeg ik me dus af, nu we het toch over speeltjes in combi met piercings hebben. Met trileitjes/vibo's maakt dat toch een kutgeluid als je een clithood piercing hebt? (ja kutgeluid ja. )

dat is juist leuk, dat kutgeluid... en dan vooral om er mee te plagen...

het ratelt weer lekker daarbenee jongedame

krijg weer een idee - clitpiercing met een kattebelletje :):):)

ja ik draaf ook door ik weet
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 19:27:

[...]

Geen idee, maar bepaalde handelingen leveren wel geinige tanden-op-metaal klikgeluidjes op.Beffen is trouwens een feest (is het al, maar dan helemaal) als iemand een klit(hood)piercing heeft.
Een PA icm fleshlight...

Kijk, zo worden plannen geboren! Zo gek zijn we nog niet dus!

Bordje nasi erbij, plugje in...
quote:zeb schreef op 19 februari 2012 @ 19:28:

Een PA icm fleshlight...

Kijk, zo worden plannen geboren! Zo gek zijn we nog niet dus!

Bordje nasi erbij, plugje in...Sambalbij?
Ligt er aan wie het waar smeert.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:27:

[...]

dat is juist leuk, dat kutgeluid... en dan vooral om er mee te plagen...

het ratelt weer lekker daarbenee jongedame

krijg weer een idee - clitpiercing met een kattebelletje :):):)

ja ik draaf ook door ik weetNee hoor, juist enig! Kan je als partner zijnde je eega horen naderen, spannend toch? (en andere mensen mogen zich afvragen waar dat bizarre geklingel toch vandaan komt, ook leuk).
@ ZEB - in de fleshlight jongen... je bent sub of je bent het niet ;)

@Drop - kijk dat bedoel ik nou, een meedenker daar hou ik van, en je weet dan gelijk hoe laat het is...
Zo, weer een aantal bijzonder zinnige argumenten erbij voor die clithoodp.

En dat terwijl ik nog bezig was met die intrigerende opmerking van HLG over het verlichtings- en/of bildungsmodel. Daar ben ik dan nog niet helemaal uit, trouwens. Help me even.
LOL dat stadium ben ik even voorbij...

Maar je kunt stellen dat we nu met Bildung bezig zijn.

(anouar - goed gevoel voor timing)
Dat van die nasi heb ik echt ergens gemist... haha

Ik zou me er echt mateloos aan irriteren als dat ding de hele tijd loopt te tikken.
quote:aluminiumfolie schreef op 19 februari 2012 @ 19:35:

Dat van die nasi heb ik echt ergens gemist... haha

Ik zou me er echt mateloos aan irriteren als dat ding de hele tijd loopt te tikken.Ach gut, dat zou wel heel jammer zijn ja, not.
Regel een leukeonweerstaanbaarstrengeilperverse Domme er bij die dat wil en doe dan maar met sambal.

Mag ze ook nog even piercen, pluggen en wat verder ter keldervloer tafel komt uitvoeren.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:33:

@Drop - kijk dat bedoel ik nou, een meedenker daar hou ik van, en je weet dan gelijk hoe laat het is...Uiteraard, je kunt dat belletje er natuurlijk ook alleen aanhangen als je bepaalde bedoelingen hebt. Had ik nog niet aan gedacht. Wat zou je er dan nog meer aan kwijt kunnen?
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 19:39:

[...]

Uiteraard, je kunt dat belletje er natuurlijk ook alleen aanhangen als je bepaalde bedoelingen hebt. Had ik nog niet aan gedacht. Wat zou je er dan nog meer aan kwijt kunnen?

Waterpasje, en dan het belletje in het midden houden. Anders corrigerende tik. Wel opvoedkundig want we zijn geen sadist.

Een ledlampje gewoon omdat het lollig is en ook wel handig als je in het donker je sleutels moet zoeken.

Romantisch een hartje met de naam van je vriendje.

De sluiter van een rits - ha ha not

Een klein containertje met een MAP erin - beetje gejat ik heb manchetknopen met aspirine containertjes erin.

Ach zoveel mogelijkheden.
Een slotje. Totaal niet functioneel, wel geil.

Ga ff een blokkie om denk ik.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:44:

[...]

Waterpasje, en dan het belletje in het midden houden. Anders corrigerende tik. Wel opvoedkundig want we zijn geen sadist.

Ik zeg: topidee.

Een ledlampje gewoon omdat het lollig is en ook wel handig als je in het donker je sleutels moet zoeken.

Ik zeg: nog veel beter idee (is dat kreng ook nog ergens goed voor als je tijdelijk celibatair bent)

Yuk Wel leuk voor de subs onder ons.

Ehm...dat brengt mensen maar op rare ideeen. Ik heb overigens ooit wel iemand gezien die zoveel piercings had dat ze er een slotje doorheen kon halen en zichzelf afsluiten. Ook leuk.

Een klein containertje met een MAP erin - beetje gejat ik heb manchetknopen met aspirine containertjes erin.

*Googlet wat een MAP is*

Ach zoveel mogelijkheden.
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:44:

Weet ik nog wel een toepasselijke tattoo voor om de LR!

Ehm...dat brengt mensen maar op rare ideeen. Ik heb overigens ooit wel iemand gezien die zoveel piercings had dat ze er een slotje doorheen kon halen en zichzelf afsluiten. Ook leuk.

Nu moet je me toch eens uitleggen waarom bovenste yuk is en onderste leuk

Lijkt mij dat bovenste nog iets 'romantisch' heeft en onderste ubersub is.
MAP morning after pil... bit of a dark sense of humor...
quote:h_l_g schreef op 19 februari 2012 @ 19:49:

Nu moet je me toch eens uitleggen waarom bovenste yuk is en onderste leuk

Lijkt mij dat bovenste nog iets 'romantisch' heeft en onderste ubersub is.Ik vind romantisch nogal iehw en subs....ach, die hebben wel iets. Aan romantische mensen heb je zo weinig, subs zijn altijd nog bruikbaar als huishoudelijk hulpje of bijzettafeltje.
quote:Liquorice schreef op 19 februari 2012 @ 19:52:

[...]

Ik vind romantisch nogal iehw en subs....ach, die hebben wel iets. Aan romantische mensen heb je zo weinig, subs zijn altijd nog bruikbaar als huishoudelijk hulpje of bijzettafeltje.

intimiteitsprobleempje? ;) kom op beetje romantiek moet er zijn...

vrouwen he, gelijk praktisch denken... ZEB kerel, ik zeg drop, ik zeg drop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven