Gezondheid alle pijlers

Blowen

19-02-2012 23:30 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Beetje stom dit, ik weet niet zo goed hoe dit te vertellen. Ik probeer al ruim anderhalf jaar zwanger te worden, en inmiddels zitten we al bijna een jaar in de medische molen. En er zit vooralsnog niet veel schot in de zaak, zeg maar.

Nou heb ik vorig jaar een flinke dip gehad(mede door de clomid, daar werd ik nogal hysterisch van) en ben ik gaan blowen. Normaal als ik me kut voel zou ik gaan snoepen, maar ik ben door de Gyn aan een koolhydraatarm/suikervrij dieet gezet. Mede doordat ik niet kan snoepen ben ik gaan zoeken baar een andere uitlaatklep. Superdom, want het blowen klopt totaal niet in hetzelfde plaatje als mijn zwangerschapswens, maar ik voel me na het blowen zo relaxed. Tot de volgende dag, en dan voel ik me weer schuldig.

Ik loop ook bij een psychologe, en zij gaf aan dat ik vluchtgedrag vertoon, en dat als ik zorg dat mijn dagelijks leven er niet onder leid dat ik het voor nu even niet een big deal hoeft te zijn.

Ik blow nu 3 x per week, meer mag niet van mezelf, maar ik voel me zo schuldig erover.

Ik vraag me af, waar ligt de grens tussen acceptabel gedrag en verslaafd zijn?
Als jij in de medische molen zit om een kind te krijgen is dit absoluut zwaar onacceptabel. Hoe benk je het zeg
Is niet echt bevorderend voor het ontstaan van een zwangerschap, maar dat weet je natuurlijk allang.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik jouw geval is die grens niet van belang toch?
Nou dan kan de baby iig ''smokin' me out'' rappen van Warren G als het eruit komt Serieus, waarom overleg je dit niet met een van je artsen? Eigenlijk had je dat moeten doen voor je met deze hobby begon.
Onhandig.

Ga sporten, daarna voel je je ook lekker relaxt. En dan bedoel ik geen halfbakken fitness, maar echt intensieve lessen met een trainer.
Onhandig zou ik graag willen aanpassen en veranderen in: dom.
Jeetje...blowen als je in de medische molen zit.....

HEEEEEEEEL onverstandig maar ja dat hoef ik je natuurlijk niet uit te leggen......
waarom een kind willen als je leven zo'n puinzooi is?

zet eerst eens alles op een rijtje!

en stop met blowen. 1 keer per maand zou al meer dan genoeg moeten zijn als t puur voor de leuk zou zijn.

t is overigens niet lichamelijk verslavend, zoals nicotine. maar psychisch....?
Ik vind eigenlijk dat ze dat plekje in die molen niet verdient, maar ja dat ben ik.
En dat werkt zelf in het ziekenhuis!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat TO zelf ook wel weet dat het niet slim is, dat hoeven we er niet in te wrijven lijkt me. Vervelend voor je dat dit de enige manier waarop je kan ontspannen. Wat vind je partner hiervan? Ik denk trouwens niet dat wiet van invloed is op je vruchtbaarheid, maar ik weet er het fijne niet van.
Ik weet dat t dom is. En voor de goede orde, ik ben hier heel open over geweest bij de Gyn, hij weet dit maar heeft hier nooit iets van gezegd.

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Het komt er eigenlijk op neer dat ik me doodongelukkig voel in deze situatie. ik vind het psychisch heel zwaar in de mm, en hoe zielig het ook klinkt, ik voel me ontspannen door het blowen. Ik sport genoeg, maar tijd kan ik er ook niet voor vrijmaken.
Supersoul, ik vind van wel, het gaat hier niet alleen om TO he? Maar ook om een eventuele vrucht dat zich moet gaan ontwikkelen tot kind, lekker in al die blowdampen. Ze is gewoon verrekte egoistisch bezig!
Supersoulfighter, mijn man maakt zich zorgen om me. Hij vind het heel moeilijk om me zo verdrietig te zien. Zelf blowt hij trouwens niet.
quote:groupie schreef op 19 februari 2012 @ 23:30:

Hoi allemaal

Ik vraag me af, waar ligt de grens tussen acceptabel gedrag en verslaafd zijn?Hier dus! In mijn ogen ben je dus verslaafd en is dit niet acceptabel.
Wat ik met snel googelen heb gevonden is dat wiet roken vooral slecht is omdat het in principe gemixt wordt met tabak om een joint te vormen. En nicotine is slecht. Pure wiet misschien minder? Ik zou er alsnog een keer met je Gyn over gaan praten groupie. Of ben je bang dat die dan de behandeling stopzet?
Stel je wordt zwanger en krijgt een kind.

Ga je dan ook blowen als je er even doorheen zit door b.v. slaapgebrek?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel, nee ik zou nooit blowen bij kinderen, of als ik verantwoordelijk ben voor kinderen.

Supersoulfighter: Ja ik heb t ook gegoogelt, en ik kwam op hetzelfde uit. Ik vraag me af of mensen ook zo zouden reageren als ik zou roken ipv blowen. Maar goed.

Het is niet zo dat ik het niet nog een keer wil aankaarten, alleen ik heb t al aangegeven. Had hij er dan niet meteen iets van gezegd?
Blowen heeft effect op de vruchtbaarheid.
Tjeetje , 3 x per week een blowtje?

Zoooo erg kan dat toch niet zijn?

Waren de reacties hier ook zo als ze 3 glaasjes wijn per week zou drinken?

Blowen en drinken als je zwanger bent vind ik iets anders.

Ik weet niet of je je hier nou zo druk om moet maken .
Ja, dat vind ik wel raar. Zei hij helemaal niets erover dan? En weet je partner dit en wat vind die ervan?
Ja, groupie ik zou ook zo reageren als het om roken zou gaan of om alcohol drinken. Hoe dom kun je zijn zeg om te denken dat mensen anders zouden reageren als het om roken zou gaan.
quote:eefjewentelteefje schreef op 20 februari 2012 @ 00:07:

Tjeetje , 3 x per week een blowtje?

Zoooo erg kan dat toch niet zijn?

Waren de reacties hier ook zo als ze 3 glaasjes wijn per week zou drinken?

Blowen en drinken als je zwanger bent vind ik iets anders.

Ik weet niet of je je hier nou zo druk om moet maken .Helemaal mee eens, dit is dus eigenlijk ook wat ik wil zeggen. Wel is het natuurlijk zorgwekkend dat dit de enige manier is waarop TO zich kan ontspannen. Maar juist dáárom start ze dit topic. Dat Viva vingertje ook altijd, zucht..
quote:groupie schreef op 20 februari 2012 @ 00:02:

Tickel, nee ik zou nooit blowen bij kinderen, of als ik verantwoordelijk ben voor kinderen.

Supersoulfighter: Ja ik heb t ook gegoogelt, en ik kwam op hetzelfde uit. Ik vraag me af of mensen ook zo zouden reageren als ik zou roken ipv blowen. Maar goed.

Het is niet zo dat ik het niet nog een keer wil aankaarten, alleen ik heb t al aangegeven. Had hij er dan niet meteen iets van gezegd?Ik snap het niet. Je hebt blijkbaar veel over om zwanger te worden. Zoveel, dat je de medische molen in bent gegaan, maar blowen kun je niet laten?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven