Voor wie nog steeds wakker is
maandag 20 februari 2012 om 00:42
maandag 20 februari 2012 om 00:43
Mocy, dank je wel.
Als je er heen gaat is het de moeite waard je in het verhaal te verdiepen dan kun je het beter meebeleven. La Traviatia is gebaseerd op het boek La dame aux camelias van Alexandre Dumas. Het gaat over een vrouw die een offer brengt voor de liefde van haar leven.
En nu gaat Hort de hort op. Slaap lekker meisjes!
Als je er heen gaat is het de moeite waard je in het verhaal te verdiepen dan kun je het beter meebeleven. La Traviatia is gebaseerd op het boek La dame aux camelias van Alexandre Dumas. Het gaat over een vrouw die een offer brengt voor de liefde van haar leven.
En nu gaat Hort de hort op. Slaap lekker meisjes!
maandag 20 februari 2012 om 00:45
quote:helene31 schreef op 20 februari 2012 @ 00:43:
[...]
Wat voor spelletjes vind je verder leuk?Eigenlijk alles, alleen niet echt kinderspelletjes. Of even 1x doen, ook leuk. Maar bordspellen en kaartspellen, enig, kan het zo een hele dag doen. Dobbelspelletjes ook leuk.
[...]
Wat voor spelletjes vind je verder leuk?Eigenlijk alles, alleen niet echt kinderspelletjes. Of even 1x doen, ook leuk. Maar bordspellen en kaartspellen, enig, kan het zo een hele dag doen. Dobbelspelletjes ook leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 20 februari 2012 om 00:49
quote:maroon5 schreef op 20 februari 2012 @ 00:45:
Ik lust geen tequilla, als je je smaakpapillen al zo moet vernachelen met zout en citroen voordat zoiets lekker is zegt al genoeg Nou een beter woord is denk ik het activeren? Nee hoe noem je dat nou. Iig, je neemt een lik zout, slaat die tequilla achterover en bijt in de citroen. Wel hemels als je het op hebt.
Ik lust geen tequilla, als je je smaakpapillen al zo moet vernachelen met zout en citroen voordat zoiets lekker is zegt al genoeg Nou een beter woord is denk ik het activeren? Nee hoe noem je dat nou. Iig, je neemt een lik zout, slaat die tequilla achterover en bijt in de citroen. Wel hemels als je het op hebt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 februari 2012 @ 00:45:
[...]
Eigenlijk alles, alleen niet echt kinderspelletjes. Of even 1x doen, ook leuk. Maar bordspellen en kaartspellen, enig, kan het zo een hele dag doen. Dobbelspelletjes ook leuk.
Kinderspelletjes doe ik ook niet hoor.
Ik vind dit soort leuk:
[...]
Eigenlijk alles, alleen niet echt kinderspelletjes. Of even 1x doen, ook leuk. Maar bordspellen en kaartspellen, enig, kan het zo een hele dag doen. Dobbelspelletjes ook leuk.
Ik vind dit soort leuk:
maandag 20 februari 2012 om 00:51
quote:Jonari schreef op 20 februari 2012 @ 00:49:
Dit stukje opera ind ik dus heel erg mooi
http://www.youtube.com/watch?v=5ofaoLKPz7cIk zal morgen ff kijken, hebben muziek opstaan.
Dit stukje opera ind ik dus heel erg mooi
http://www.youtube.com/watch?v=5ofaoLKPz7cIk zal morgen ff kijken, hebben muziek opstaan.
maandag 20 februari 2012 om 00:52
maandag 20 februari 2012 om 00:53
quote:helene31 schreef op 20 februari 2012 @ 00:49:
[...]
Ik vind dit soort leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh die ken ik niet.
Heel vroeger had ik een kaartgroepje. En toen ik samenwoonde deden we vaak samen gezellig op zondag spelletjes. Drankje en borrelhapjes erbij, erg leuk.
[...]
Ik vind dit soort leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh die ken ik niet.
Heel vroeger had ik een kaartgroepje. En toen ik samenwoonde deden we vaak samen gezellig op zondag spelletjes. Drankje en borrelhapjes erbij, erg leuk.
maandag 20 februari 2012 om 00:54
Thuis drink ik eigenlijk nooit, sta er meestal niet eens bij stil. Af en toe in een kindvrij weekend wil ik nog wel eens een borreltje halen, heb ik iig even wat ander praat dan de hele dag tussen de kinderen. En moet eerlijk zeggen dat het dan niet bij 2 biertjes blijft. Maar goed, zo vaak is dat niet