Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2012 @ 17:00:

[...]

dat kon vroeger ook, dus ik zie niet waarom het nu niet zou kunnen. Bovendien heb je daar leuke programmaatjes voor die dat allemaal kunnen bijhouden Ik heb er een hard hoofd in.
MV: waarom is de mod een u? Ze hebben uitgelegd dat het een team is, dus jullie.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 17:02:

Waar is die hele briljante post gebleven over dat dubbelnicken en het totaal verbieden?

Ik had daar namelijk ook wel graag een antwoord op gezien.

Hij deed mij namelijk een beetje Animal Farm achtig aan

Alle dieren zijn gelijk, alleen zijn sommige dieren meer gelijk

We verbieden het 100% maar soms ook weer niet...

Volgens mij was dat mijn post.

Ik zag 'm ook ineens in rook opgaan...
quote:fiona06 schreef op 06 februari 2012 @ 17:02:

[...]

Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.

[...]

Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:bliksemse_bende schreef op 06 februari 2012 @ 17:03:

[...]

Volgens mij was dat mijn post.

Ik zag 'm ook ineens in rook opgaan...Ja die bedoel ik!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha. Kruis. O nee, de drie maanden weer voorbij. Streep. Pfoeh, wat een werk.

[...]

Ik mag toch aannemen dat er niet iemand zit met een schema op a4 die zelf de kruisjes bijhoudt en weer weggumt.Nee dat niet, maar ik verwacht dat het de forummers zullen zijn die dan moeten gaan melden dat het tijd voor een kwijtschelding is. Ik heb namelijk niet de illusie dat dit vlekkeloos zal gaan verlopen, maar we zullen het gaan zien.
quote:Moonlight82 schreef op 06 februari 2012 @ 16:38:

En dubbelnicken mag niet meer....

Dus als je iets wilt vragen over seks moet het onder je gewone nick....

Ik neem aan dat ze bedoelen dubbelnicken in 1 topic. Een tweede nick hebben waar je bijv. op hele andere pijlers zit kan toch geen kwaad.

Toch Mod?

Dat was altijd al een regel.

(kom op een geweldig idee, even opschrijven om in de mail te zetten)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lezen MVquote:- Forummers hebben aangegeven zich onveilig te voelen vanwege het feit dat er gebruik gemaakt kan worden van meerdere nicks. Het gevoel heerst dat je hierdoor niet exact weet met wie je te maken hebt.

Er is besloten om dubbelnicken vanaf nu volledig te verbieden. Indien iemand een tweede nick om specifieke redenen wil aanmaken, zal hij/zij eerst toestemming moeten vragen aan de moderators. Dat is niet wat jij zegt dus.
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 06 februari 2012 @ 17:06:

Voel je je een beetje onveilig bij het idee dat je mensen niet meer snel een ban kunt aansmeren Iris? Snap ik wel hoor.Iemand een ban aansmeren is niet mogelijk als er niets aa te smeren is. Iedereen is namelijk verantwoordelijk voor zijn eigen forumgedrag. Schrijf je niets geks dan krijg je ook geen ban. Zo simpel is het, dus leg dit niet bij mij neer.
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 17:07:

[...]

Jij zegt ik....en ik dacht het Weet ik toch, telepathie enzo
Zoals ik het lees, is een 2e nick niet meer toegestaan. Ook niet in een ander topic.
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2012 @ 17:09:

[...]

Iemand een ban aansmeren is niet mogelijk als er niets aa te smeren is. Iedereen is namelijk verantwoordelijk voor zijn eigen forumgedrag. Schrijf je niets geks dan krijg je ook geen ban. Zo simpel is het, dus leg dit niet bij mij neer.Dit klopt al niet, dus de rest van dit verhaal neem ik ook niet al te serieus eigenlijk.
quote:iris1969 schreef op 06 februari 2012 @ 17:03:

[...]

Ik heb er een hard hoofd in. hoezo? Waarom zou het toen wel gekund hebben en nu niet?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Er staat letterlijk dat 2 nicks niet toegestaan zijn, tenzij je bij voorbaat toestemming vraagt aan de mod.

Er is besloten om dubbelnicken vanaf nu volledig te verbieden. Indien iemand een tweede nick om specifieke redenen wil aanmaken, zal hij/zij eerst toestemming moeten vragen aan de moderators.
quote:rosanna08 schreef op 06 februari 2012 @ 17:13:

[...]

hoezo? Waarom zou het toen wel gekund hebben en nu niet?

Omdat ik nu al vind dat de Mods niet alles even goed en snel oppakken, dus ik vraag mij af hoe dit zal gaan verlopen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 17:12:

Zoals ik het lees, is een 2e nick niet meer toegestaan. Ook niet in een ander topic.

Jawel, in SOMMIGE gevallen is het dan weer wel toegestaan

Er is besloten om dubbelnicken vanaf nu volledig te verbieden. Indien iemand een tweede nick om specifieke redenen wil aanmaken, zal hij/zij eerst toestemming moeten vragen aan de moderators.

Animal Farm....wat ik je brom!
Buiten het feit dat ik het gek vind dat je in één zin iets volledig verbiedt en het vervolgens voor specifieke doelen mèt toestemming wel toestaat, snap ik die toestemming niet zo goed.

Ik stel me dan voor dat je moet mailen dat je graag een tweede nick wilt voor de sexpijler. Zegt de mod: stel je niet zo aan, dat kan ook onder je gewone nick. Uhm....Ok?

Of je vraagt een tweede nick aan en de mod vraagt: waarvoor dan? En dan moet je gaan uitleggen bladiebla over schaamte schuld en weetikveel en dan mag de mod bepalen of dat ernstig genoeg is. Zoiets?
Ja precies BB. Te idioot voor woorden dus.
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 06 februari 2012 @ 17:13:

[...]

Dit klopt al niet, dus de rest van dit verhaal neem ik ook niet al te serieus eigenlijk.

Wat jij wilt. De Mods hebben deze mensen om een hele eenvoudige reden een ban gegeven en dat was omdat zij sneerden of mensen persoonlijk aanvielen.

Je mag hier prachtige theorieën omheen bouwen om dit feit te verbloemen, maar dat verandert er niets aan dat ze deze bans volledig aan zichzelf hebben te danken.
Nou, het waren 12 leuke jaren. Vanaf nu af en toe een recept, een kletsgroepje en misschien soms een hart onder de riem aan iemand.

Het zal stil worden op o.a. Seks en Psyche.

Maar goed, blijkbaar sta ik vanaf 1 maart weer op 0.
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 17:17:

[...]

Jawel, in SOMMIGE gevallen is het dan weer wel toegestaan

Animal Farm....wat ik je brom!

Er is mij ook niet helemaal duidelijk hoe het gaat werken met verschillende nicks bij het nieuwe beleid.

Stel ik heb twee nicks, met welke mag ik dan voortaan verder forummen vanaf maart?

Met mijn oudste nick, wat ik ooit in een ver verleden heb aangemaakt en het wachtwoord niet meer van weet?

Alleen met de oudste nick mogen doorforummen lijkt me ook onhandig. Er zijn aardig wat gebruikers die herkend zijn en daarom een nieuwe nick aangemaakt hebben. Zij willen dan natuurlijk met hun tweede nick verder kunnen forummen.

Of mag ik zelf kiezen met welke nick ik verder ga en hoe werkt het dan? Wordt mijn definitieve nick de nick waarmee ik vanaf 1 maart mee inlog en werkt mijn andere nick dan niet meer?

Worden alle oude dubbele nicks gewist?

Of geldt het geen meerdere nicks meer mogen hebben alleen voor nieuwe forummers die er nu pas bijkomen?

vragen, vragen, vragen...
En hoe moet dat dan met al die forummers die al twee of meer nicks hebben en daar al jaren mee forummen?
@ Bij, ik ga er gewoon eens even de hond van uitlaten, eens kijken of ik een helder moment krijg buiten met die vrieskou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven